За Uber

От: За Uber

Това сме го обсъждали, но пак да го напиша.

Не може някой да извършва дейност, без да отговаря на критериите. Това е все едно да реша да карам кола без книжка и да псувам държавата, че е направила бизнеса с книжки, а пък аз съм самоук и мене ми не требе.

Ако утре някой таксиджия на юбер препатка и убие клиент, кой ще понесе отговорността?

Ако утре някой таксиджия на юбер сгази дете на улицата, кой ще понесе отговорността?

И още хиляди неща.

За това таксиметровите минават психотест, нали така?
 
От: За Uber

Смятай някъв кирлив психотест минаваш и можеш да газиш хора на воля, но ако нямаш ако газиш тогава няма как да носиш отговорност - wtf?!?

Значи приемаме закон всички ИТ услуги се извършват от лицензирани специалисти, към дадени фирми, регистрация и в добавка комуникативни тестове, ако нямаш такова и пуснеш обява си незаконен - точно това е аналогията с Uber!
Всеки има правото да каже ще се возя да ще те возя - има си рейтинг и всичко е ясно и точно.
 
От: От: Re: От: За Uber

Смешно е това, че блеки говори за печалба, а ти за точно обратното. Смешно е това, че ти изкара всички убер шофьори за бизнесмени-безделници които возят хора нелегално, само заради социални контакт, защото обичали да шофират или по друга смешна причина.
Никой със сериозна работа не би тръгнал да кръстосва улиците по цял ден за стотинки, освен ако това не му е работата.

Норти, що се надявах да не изръсиш някоя простотия, пък реши веднага да ме опровергаеш.

Върни се и виж какво е писал Блинки, за коли от 40-50к, върни се виж какво съм писал по линия печалба към UBER! Почни да ползваш това сиво вещество!
 
От: За Uber

Смятай някъв кирлив психотест минаваш и можеш да газиш хора на воля, но ако нямаш ако газиш тогава няма как да носиш отговорност - wtf?!?

Значи приемаме закон всички ИТ услуги се извършват от лицензирани специалисти, към дадени фирми, регистрация и в добавка комуникативни тестове, ако нямаш такова и пуснеш обява си незаконен - точно това е аналогията с Uber!
Всеки има правото да каже ще се возя да ще те возя - има си рейтинг и всичко е ясно и точно.

Аха, трием законите и почваме с рейтинг, а палчета нагоре надолу има ли?
 
От: За Uber

Смятай някъв кирлив психотест минаваш и можеш да газиш хора на воля, но ако нямаш ако газиш тогава няма как да носиш отговорност - wtf?!?

Значи приемаме закон всички ИТ услуги се извършват от лицензирани специалисти, към дадени фирми, регистрация и в добавка комуникативни тестове, ако нямаш такова и пуснеш обява си незаконен - точно това е аналогията с Uber!
Всеки има правото да каже ще се возя да ще те возя - има си рейтинг и всичко е ясно и точно.
ИТ услугите нямат пряк достъп с клиенти и не застрашават ничий живот. Между другото, ИТ фирмите си имат разни подобни тестове, викат им ISO. Иначе, подобни регулации могат да бъдат сравнени с изискването продавачите на храна да не са заразно болни. Нали не искаш да си купиш утре сандвич от някой хепатитен? За това хората, които работят с храна имат здравни книжки и прочее. Пак изпадаш в крайности.

Питам те следното - качвам се на юбер, те имат ли застраховка? Ако катастрофираме и остана сакат за цял живот, ще имам ли обезщетение от някой? Предпазен ли съм? Или?
 
От: За Uber

Аха, трием законите и почваме с рейтинг, а палчета нагоре надолу има ли?


Къв си ми двуличен не е истина - ако стане нещо такова сигурно ще осереш всички теми с ревове и сълзи ...

Ти с какво беше се занимвал освен тролене по форумите - имал ли си бизнес контакти и контрагенти тях с закони ли ги оценява или по друг начин - доверието как се оценява?
 
От: От: За Uber

ИТ услугите нямат пряк достъп с клиенти и не застрашават ничий живот. Между другото, ИТ фирмите си имат разни подобни тестове, викат им ISO. Иначе, подобни регулации могат да бъдат сравнени с изискването продавачите на храна да не са заразно болни. Нали не искаш да си купиш утре сандвич от някой хепатитен? За това хората, които работят с храна имат здравни книжки и прочее. Пак изпадаш в крайности.

Питам те следното - качвам се на юбер, те имат ли застраховка? Ако катастрофираме и остана сакат за цял живот, ще имам ли обезщетение от някой? Предпазен ли съм? Или?

Зависи от рейтинга на шофьора!
 
От: За Uber

Къв си ми двуличен не е истина - ако стане нещо такова сигурно ще осереш всички теми с ревове и сълзи ...

Ти с какво беше се занимвал освен тролене по форумите - имал ли си бизнес контакти и контрагенти тях с закони ли ги оценява или по друг начин - доверието как се оценява?

Безработни ми философе, как стигна до това заключение, че :
ще осереш всички теми с ревове и сълзи ...
Ти освен с тролене кажи с какво се занимаваш? Че голям спец се вадиш за всяка тема?
 
От: За Uber

Е ако имаше малко сиво вещество щеше да си наясно, че с такова двуличие от твоя страна, ако има такава промяна в закона и с твоето ретроградно мислене резултата ще е ясен.

Троленето е твоя запазена марка, аз изказвам аргументирано мнение, а заниманието ми е свързано с търговия с финансови активи. Както и с онлайн бизнес във финансовия сектор, като за това си начинание използвам услугите на ИТ дивелъпъри от целият свят и лично на мен ще ми е проблем, закон за ограничаване на бизнеса с ИТ решения!
 
Последно редактирано:
От: За Uber

Безработни ми философе, как стигна до това заключение, че :

Ти освен с тролене кажи с какво се занимаваш? Че голям спец се вадиш за всяка тема?

Видяхме те как пускаш теми за действия НАРУШАВАЩИ ЗАКОНИТЕ (фалшифициране на лична карта!!!), като дори ти цитирах члена в НК който погазваш и колко можеш да отнесеш за това (2години). На това ти отговори "Е**л съм ги законите", а сега ревеш като мадама за "погазване на законите". Типичен двуличник! Целия форум те видя вече! КлО-ШъР Пъ-лен! :lol:
 
Последно редактирано:
От: От: За Uber

ИТ услугите нямат пряк достъп с клиенти и не застрашават ничий живот. Между другото, ИТ фирмите си имат разни подобни тестове, викат им ISO. Иначе, подобни регулации могат да бъдат сравнени с изискването продавачите на храна да не са заразно болни. Нали не искаш да си купиш утре сандвич от някой хепатитен? За това хората, които работят с храна имат здравни книжки и прочее. Пак изпадаш в крайности.

Питам те следното - качвам се на юбер, те имат ли застраховка? Ако катастрофираме и остана сакат за цял живот, ще имам ли обезщетение от някой? Предпазен ли съм? Или?

Всяка фирма има избор за ISO по международен стандарт. Тук си говорим държавата да сложи един лиценз и този лиценз да се издава от нея по нейна методика. Изобщо всичко държавно лицензионно си е просто един пазар с опредена сума.
Викаш като има лиценз от ХЕИ няма проблем, а това че стават ежеднвено проблеми то какво е - нищо че всички имат лицензи и разрешиелно.
Ти беше този които писа тема за хотела и звездитите - тези звезди знаеш кой ги е давал и е ясно, че е срещу сума.
Хайде въпрос, кое е по важното за теб да отидеш в хотел с фейк снимки и звезди или в хотел, за които имаш впечатленият от твой близки и познати? Кое е по важно некви блуждаещи се звезди или думите от хора ползвали услугата. Закона ли е по важен или доверието на хората? Щото тук се връщаме отново на Uber.

От шофьорите се изисква документ за съдимост, нарушения от КАТ, ГО на колата, технически преглед, както и още няколко неща - така, че ако стане фал има и защита. Но това е валидно и обратното да се возиш при твои приятел/познат и стане фал! Това, че си в бакшиш не е равно, че си купил застраховка от Господ за безаварийно и всички други форми са равни на трагедия!
 
От: От: От: Re: От: За Uber

Върни се и виж какво е писал Блинки, за коли от 40-50к

ето няколко цитата от Блинки за причините накарали някой хора със скъпи коли да станат убер шофьори

от кеф
други нямали какво да правят
трети защото им се социализира с други хора

Супер много причини, но никой не го прави, защото е закъсал.


п.п. за коли по 40-50к никой не е говорил в тази тема (или в последните 3 страници). нека някой нелегално возен от убер шофьор каже с каква кола е бил.

върни се виж какво съм писал по линия печалба към UBER

Ясна е твоята липса на знание по икономически и финансови теми и въпроси, та ще се опитам да ти кажа, защо няма да им е никак доходоносно, ако са типични бакшиши.

какво повече има да се дискутира по темата :lol:
карат за кеф, защото няма какво да правят или за социализация и в същото време ако са типичини бакшиши нямало да печелят толкова колкото сега.
Добре, че ми го обясни. Нали не вярваш, че съм толкова малоумен и не съм го знаел?
Естествено, че неплащането на лиценз и още куп такси ти намалява разходите.... Това ли дискутураме? защо когато работиш нелегално печелиш повече от глупавите които работят по законите (дори и лобистки такива... п.п. като са толкова силни лобисти, да вземат да си махнат лиценза... сигурно и за това не са се сетили Блеки, кажи им го).
 
От: От: За Uber

Видяхме те как пускаш теми за действия НАРУШАВАЩИ ЗАКОНИТЕ (фалшифициране на лична карта!!!), като дори ти цитирах члена в НК който погазваш и колко можеш да отнесеш за това (2години). На това ти отговори "Е**л съм ги законите", а сега ревеш като мадама за "погазване на законите". Типичен двуличник! Целия форум те видя вече! КлО-ШъР Пъ-лен! :lol:


Тъп си, както и пишман разбоирача (разбирай ровене в гугъл) и после чупене на стойки с аргуметирани постове. На много хора им се е налагало да направят фалшива СНИМКА на ЛК пред фейсбук и ще профължат да го правят, ти че си тъп и се чудиш за какво да се хванеш, че и целия форум ме бил видял... Тц тц, вземай се в ръце мърльо. Аз съм си премерил риска, ако ме хванат си е мой проблем, както и да смешките Юбер, но виждам и кой ги защитава гугъл ботовете - блекито и финансовия експерт.
 
От: За Uber

Норти, човече аз със Владко да споря по конструктивен спор ще направя. Като казах да видиш какво е писал Блинки се надявах да видиш какво е писал в отговор на кого, явно много съм очаквал от теб. Та ето 2 страници на зад в рамките на 3-те:
На мене друго ми е интересно. Гледам казвате, че едно от предимствата на Убера било, че колите са от по-горен клас (Лексуси, BMW-та, Мерцедеси, Аудита и т.н.). Как така хора с коли за по 30-40к се хващат таксиджии? Хора с подобни коли се предполага, че имат добър доход и вероятно собствен бизнес. Да не говорим за Uber в чужбина, че там съм виждал снимки и на чисто нови S-ки. Може да е тъп въпроса, но нека някой хвърли малко светлина. :)

Не знам но от писанията ти съдя, че не си много от умните тези няколко седмици.

И ти всеки пост го потвърждааш - хем има силно лоби, хем да го махнат лиценза :cry: Нали това ще им разбие картела и изначалната идея да имат лоби :cry::cry::cry::cry::cry:
 
От: За Uber

От шофьорите се изисква документ за съдимост, нарушения от КАТ, ГО на колата, технически преглед, както и още няколко неща - така, че ако стане фал има и защита. Но това е валидно и обратното да се возиш при твои приятел/познат и стане фал! Това, че си в бакшиш не е равно, че си купил застраховка от Господ за безаварийно и всички други форми са равни на трагедия!
Ок, можеш ли да ми кажеш. До колко $ е застраховката, която ще ми изплатят, ако катастрофираме и си счупя двата крака. Това с приятеля е несъвместимо, защото тук плащам за услуга.
 
От: От: За Uber

Тъп си, както и пишман разбоирача (разбирай ровене в гугъл) и после чупене на стойки с аргуметирани постове. На много хора им се е налагало да направят фалшива СНИМКА на ЛК пред фейсбук и ще профължат да го правят, ти че си тъп и се чудиш за какво да се хванеш, че и целия форум ме бил видял... Тц тц, вземай се в ръце мърльо. Аз съм си премерил риска, ако ме хванат си е мой проблем, както и да смешките Юбер, но виждам и кой ги защитава гугъл ботовете - блекито и финансовия експерт.

Тихо двуличен келеш, тихо. :)
 
От: За Uber

Та ето 2 страници на зад в рамките на 3-те:

Къде по-точно ти се привиждат 50к? Мисля, че преувеличавате и повечето убер коли не са за повече от 20-25к :wink: даже сигурно повечето са купени скоро и собствениците им са решили с незаконна дейност да си ги изплатят по-бързо :drama:

хем има силно лоби, хем да го махнат лиценза :cry: Нали това ще им разбие картела

По твоята малоумна логика, без лиценз биха печелили повече от "типичните бакшиши". така, че по-добре е ако имат лоби да си махнат лиценза и така ще печелят повече (ти каза, че така се печелело повече - да не давам цитат!). Но има друг проблем - незаконния убер ще изгуби ЕДИНСТВЕНОТО си предимство.

смях... :-o
 
От: За Uber

Ок, можеш ли да ми кажеш. До колко $ е застраховката, която ще ми изплатят, ако катастрофираме и си счупя двата крака. Това с приятеля е несъвместимо, защото тук плащам за услуга.


Не мога ти дам бях, търсил навремето в Щатите как е и мисля беше нещо до 250к но точно какво включва не знам и какво покрива.
Да но ако недай си боже стане някой фал пак застраховката идва на дневен ред.
 
От: От: За Uber

Къде по-точно ти се привиждат 50к? Мисля, че преувеличавате и повечето убер коли не са за повече от 20-25к :wink: даже сигурно повечето са купени скоро и собствениците им са решили с незаконна дейност да си ги изплатят по-бързо :drama:



По твоята малоумна логика, без лиценз биха печелили повече от "типичните бакшиши". така, че по-добре е ако имат лоби да си махнат лиценза и така ще печелят повече (ти каза, че така се печелело повече - да не давам цитат!). Но има друг проблем - незаконния убер ще изгуби ЕДИНСТВЕНОТО си предимство.

смях... :-o

Абе човече не спря да се излагаш!
UBER НЯМА ДА ПЕЧЕЛИ от типичният бакшиш бизнес, който е картелиран и това го виждаме в зададен ЦЕНОВИ ПОД/ТАВАН от местна власт! Как да се има печалба след като картела е така направен, че дори и да влязат нови играчи, те няма с какво да се конкурират и маржовете им няма да излязат? Това може стане само когато някой голям напусне и влезе нов! Ако нямаше ценови под таван то конкуренцията щеше да сваля цените от новите играчи! При наличеито на констатно търсене новите играчи ще изземат печалбата от неефективните и пазара ще се чисти сам!

Когато се конкурираш на хомогенен пазар при наличието на съвършена конкуренция то тогава ЦЕНАТА е фактора! А тука тя е ограничена и ограничава новите играчи и гарантира бизнеса на старите демек лобистите!

Хайде почни да мисли малко!!!
 
От: За Uber

Какво прави Юбер по-различни от таксиметровите компании, че да не си плащат акцизи/ да минават на тестове и тн.
Това е просто една замаскирана таксиметрова компания, която иска да мине метър.

Е сеч за такива тарикати!
 

Горе