Манта, аз те питатм транспортен закон, а не закон за бакшишите. Може би там можеш да намериш дупка, но май много искам. Убедих се тотално чукча писател няма какво повече да ти пиша.
Ами, за мен конкуренцията трябва да е честна, другото не го смятам за истински свободен пазар. В противен случай, някой просто използва недостатъците на системата и тромавостта й, за да може необезпокояван да си действа, докато системата ограничава другите играчи.Конкуренция? Ценови под/таван - хубава конкуренция
Манта, аз те питатм транспортен закон, а не закон за бакшишите. Може би там можеш да намериш дупка, но май много искам. Убедих се тотално чукча писател няма какво повече да ти пиша.
Според мен няма да имат проблем с данъчните защото най вероятно ще им направят дебитни карти към някоя банка на някой остров и няма как данъчните да ги барнат. Към подобна банка вероятно ще текът и кинтите на клиентите - Иновативното е че искат да работят в БГ без да плащат данъци - Реално нищо иновативно то май почти всички чужди инвеститори май го упражняват тоя занаят ама тия ептен през просото
Но пък за сметка на това ще ги барнат другите таксиджии и ДАЙ и други подобни служби.
Манта, аз те питатм транспортен закон, а не закон за бакшишите. Може би там можеш да намериш дупка, но май много искам. Убедих се тотално чукча писател няма какво повече да ти пиша.
АДМИНИСТРАТИВНОНАКАЗАТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
Чл. 93. (Изм. - ДВ, бр. 11 от 2002 г.; изм., бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г., доп., бр. 42 от 2007 г.; изм. и доп., бр. 17 от 2011 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 99 от 2003 г., в сила от 12.12.2003 г.; доп., бр. 17 от 2011 г.) Водач на моторно превозно средство, който извършва обществен превоз или превоз за собствена сметка на пътници и товари без редовно издадени лиценз, разрешение, документ за регистрация или други документи, които се изискват от регламент на европейските институции, от този закон и от подзаконовите нормативни актове по прилагането му, се наказва със:
1. (доп. - ДВ, бр. 99 от 2003 г., в сила от 12.12.2003 г.; изм., бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г.; изм., бр. 17 от 2011 г.) глоба 1 500 лв. - при първо нарушение;
2. (изм. - ДВ, бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г.) глоба 3000 лв. - при повторно нарушение;
3. (изм. - ДВ, бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г.) глоба 6000 лв. - при системни нарушения.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 99 от 2003 г., в сила от 12.12.2003 г.; изм. изцяло, бр. 17 от 2011 г.) Водач на моторно превозно средство, който извършва обществен превоз или превоз за собствена сметка на пътници и товари и не представи в момента на проверката издадения лиценз, заверено копие на лиценз на Общността, разрешението, документа за регистрация или други документи, които се изискват от регламент на европейските институции, от този закон или от подзаконовите нормативни актове по прилагането му, се наказва с глоба 500 лв.
(3) (Нова - ДВ, бр. 99 от 2003 г., в сила от 12.12.2003 г.; отм. - ДВ, бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г.)
(4) (Нова - ДВ, бр. 92 от 2005 г., в сила от 18.11.2005 г.; изм., бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г.; изм. изцяло, бр. 17 от 2011 г.) Водач, който откаже да му бъде извършена проверка от контролните органи, се наказва с глоба 2000 лв.
(5) (Нова - ДВ, бр. 42 от 2007 г.; изм., бр. 17 от 2011 г.) Водач, който извърши случаен превоз на деца и/или ученици извън периода на светлата част на денонощието, се наказва със:
1. глоба от 1000 лв. - при първо нарушение;
2. глоба от 3000 лв. - при повторно нарушение.
Юбера всеки ден го забраняват някъде, та не знам дали ще ги бъде...
незнам що си мислите че шоферите на юбера ще останат помилвани от даначните - кинтите ще минават през сметката на юбера и е само вдапржос на време да ги изловят кат пилци - преди време ореваха зарад една даначна ревизия на мобио - вижте из форумите колко хора изпищяха, че щот не са си декларирали дохода от мобио им трускат по една глоба от напа
който тарикат вози за юбер и не декларира после тоя доход ще духа супата че и бахура и кат тегли чертата ще стане както каза някой по-горе - нит кола, нит пари, нит свободно време. още едно - такситата всички разходи за колата им минават като разход в данъчната декларация, кат караш личната кола за юбер тия разходи са си за твоя сметка така че ми е малко хикс де илия на кирия
Много се изписа за тези данъци. Аз сам на мнение че в бъдеще трябва данъците да са съвсем минимални ....
Отново малко светлина по темата. Аз ползвам Юбер от два или три месеца. По скоро съм доволен.
Сетих за тази тема, защото преди малко ме качи шофьор, който е направил блог. Идеята му е доста добра според мен, защото е нещо като афилейт и взима някакви пари при регистрация на нови шофьори и пътници през самия блог.
На мене друго ми е интересно. Гледам казвате, че едно от предимствата на Убера било, че колите са от по-горен клас (Лексуси, BMW-та, Мерцедеси, Аудита и т.н.). Как така хора с коли за по 30-40к се хващат таксиджии? Хора с подобни коли се предполага, че имат добър доход и вероятно собствен бизнес. Да не говорим за Uber в чужбина, че там съм виждал снимки и на чисто нови S-ки. Може да е тъп въпроса, но нека някой хвърли малко светлина.