Моята статия беше излязла сутринта, но с две страници назад в класирането. Сега гледам пак я няма никъде.
Те си денсят какво толкова, особено ако тази статия няма 2-3 седмици. Друго че те постоянно тестват и за това всичко се промяна, почти няма думи които да нямата размествания, само тези които са на 1-ва се местят много рядкоМоята статия беше излязла сутринта, но с две страници назад в класирането. Сега гледам пак я няма никъде.
Никога, не ги гледай тези PR
Моля те, аргументирай се защо да не го гледа. За един собственик на сайт това е важен показател, тук не говорим за позиции в класирането.
@XristoEftimov - не се знае кога ще има ъпдейт, последния беше миналия декември. Както се очакваше, доста по рядко започнаха да пушват резултатите в PR тулбара, официално не са казвали, че спират да го правят. Би трябвало да края на годината да има ъпдейт, но никой не знае кога точно.
Моля те, аргументирай се защо да не го гледа. За един собственик на сайт това е важен показател, тук не говорим за позиции в класирането.
@XristoEftimov - не се знае кога ще има ъпдейт, последния беше миналия декември. Както се очакваше, доста по рядко започнаха да пушват резултатите в PR тулбара, официално не са казвали, че спират да го правят. Би трябвало да края на годината да има ъпдейт, но никой не знае кога точно.
PR е напълно остарял фактор, дори и от Гошо казаха че си имат техен си вътрешен PR . За сайт най-важното в момента е "trust", "authority" - а тях може да определите по няколко фактора - без да ползвате разни тулове:
1. Уникалност на съдържанието и дори да е уникално - дали то допринася за подобряване качеството на обществена информация по зададената тема, не си мислете че като сте написали уж уникална статия по тема за която пишат още 10000 маймуни това ще е уникаално за Google.
2. Линковете към сайта да са от сайтове със същата тематика, ако имате линкове от така наречени "seed sites" - или "niche authorities" ще е най-добре. И да бъда ясен - PR няма нищо общо с доверието на един сайт.
3. UX - много, ама много важен фактор - ако сайта ви е user-friendly сте с едни гърди пред другите, и да поясня - намалете дизайнерските изгъзици а направете така че потребителя да получи това за което е дошъл.
Значи да се радвам, че имам 1бр натурален линк от TheVerge.com
Явно влизаме в теоретичната част
За да започне Google bot да обикаля и да си върши работата, то той трябва да започне от някъде, като за де се получават безкрайни цикли и т.н както си има и ботове за различни страни и т.н, си има отправни точки - "seed sites". Тези сайтове освен като авторитетни за нишата, сферата или глобално за Интернет се ползват от Google и като етикети и отправни точки, както и за качествени шаблони. Тези сайтове минават ръчно ревю от Google. Ако следиш патентите на Google може да забележиш че всичко което казвам е истина, а също така и подобно структура се ползва за определяне на доверие на сайт/елемент/автор - има няколко различни патента по различни направления. Впрочем тенденцията е след като бъде одобрен даден основен патент, до около 6 месеца следва брутален и глобален Penguin update.
Та да се върна на авторитетните сайтове - ако имаш линк от там супер, но често това е невъзможно, та идеята е да имаш линк от сайт който пряко или поне по ниво 1-3 има линк/линкове от такива сайтове. Мога да ти кажа че с 2-3 линка такива мога да те пребия дори и 20к линка да направиш от сайтове с толкоз популярен PR, който даже не се ъпдейтва от почти година.