Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

и аз съм така, на един от сайтовете ми , беше изчезнал от серпа за 3 месеца , скоро изкочи неочаквано на 1 позиция по кл. дума , стоя така 10 тина дни и днес пак го нема никаде , пълна резачка...
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

При мене е същата работа... 2 - 3 седмици чаках сайта ми да се появи по ключова дума... Излезе ми на 6-ста страница направих му малко линкове, социални сигнали и започна да се движи нормално. От два дни обаче не мога да го намеря по кл. дума, нито по тази, нито по която и да е друга. Иначе в индекса си стоя :) дано нещата се оправят, че ако е наказание, това е егати тъпотията да накажат сайт на 2 месеца :)
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Мен ме върна пак вече и по втората ключова дума, където си бях. Даже може би 1-2 места напред. Дано и там си остана и да не ме стряска повече така. Но като цяло е много странно, първо те махат изобщо от класирането и резултатите и после те пускат някъде, където си решат.
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Може пак да са пуснали нещо, при мен няма промени големи не, че съм проверявал всички сайтове де. :)
Моята статия беше излязла сутринта, но с две страници назад в класирането. Сега гледам пак я няма никъде.
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Моята статия беше излязла сутринта, но с две страници назад в класирането. Сега гледам пак я няма никъде.
Те си денсят какво толкова, особено ако тази статия няма 2-3 седмици. Друго че те постоянно тестват и за това всичко се промяна, почти няма думи които да нямата размествания, само тези които са на 1-ва се местят много рядко
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Статията е на 2-3 месеца вече това ме притеснява... 2 други статии пък въобще изчезнаха от класирането.

Тази ту се появява, ту изчезва, не мога да разбера защо се получава така.
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Здравейте,

за да не създавам нова тема, мисля че тук е удачно да си пусна върпосчето: кога се очаква да има PR ъпдейт на сайтовете :)
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Никога, не ги гледай тези PR

Моля те, аргументирай се защо да не го гледа. За един собственик на сайт това е важен показател, тук не говорим за позиции в класирането.

@XristoEftimov - не се знае кога ще има ъпдейт, последния беше миналия декември. Както се очакваше, доста по рядко започнаха да пушват резултатите в PR тулбара, официално не са казвали, че спират да го правят. Би трябвало да края на годината да има ъпдейт, но никой не знае кога точно.
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Моля те, аргументирай се защо да не го гледа. За един собственик на сайт това е важен показател, тук не говорим за позиции в класирането.

@XristoEftimov - не се знае кога ще има ъпдейт, последния беше миналия декември. Както се очакваше, доста по рядко започнаха да пушват резултатите в PR тулбара, официално не са казвали, че спират да го правят. Би трябвало да края на годината да има ъпдейт, но никой не знае кога точно.

Благодаря ти за точният отговор ;)
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Моля те, аргументирай се защо да не го гледа. За един собственик на сайт това е важен показател, тук не говорим за позиции в класирането.

@XristoEftimov - не се знае кога ще има ъпдейт, последния беше миналия декември. Както се очакваше, доста по рядко започнаха да пушват резултатите в PR тулбара, официално не са казвали, че спират да го правят. Би трябвало да края на годината да има ъпдейт, но никой не знае кога точно.

PR е напълно остарял фактор, дори и от Гошо казаха че си имат техен си вътрешен PR :) . За сайт най-важното в момента е "trust", "authority" - а тях може да определите по няколко фактора - без да ползвате разни тулове:
1. Уникалност на съдържанието и дори да е уникално - дали то допринася за подобряване качеството на обществена информация по зададената тема, не си мислете че като сте написали уж уникална статия по тема за която пишат още 10000 маймуни това ще е уникаално за Google.
2. Линковете към сайта да са от сайтове със същата тематика, ако имате линкове от така наречени "seed sites" - или "niche authorities" ще е най-добре. И да бъда ясен - PR няма нищо общо с доверието на един сайт.
3. UX - много, ама много важен фактор - ако сайта ви е user-friendly сте с едни гърди пред другите, и да поясня - намалете дизайнерските изгъзици а направете така че потребителя да получи това за което е дошъл.
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

PR е напълно остарял фактор, дори и от Гошо казаха че си имат техен си вътрешен PR :) . За сайт най-важното в момента е "trust", "authority" - а тях може да определите по няколко фактора - без да ползвате разни тулове:
1. Уникалност на съдържанието и дори да е уникално - дали то допринася за подобряване качеството на обществена информация по зададената тема, не си мислете че като сте написали уж уникална статия по тема за която пишат още 10000 маймуни това ще е уникаално за Google.
2. Линковете към сайта да са от сайтове със същата тематика, ако имате линкове от така наречени "seed sites" - или "niche authorities" ще е най-добре. И да бъда ясен - PR няма нищо общо с доверието на един сайт.
3. UX - много, ама много важен фактор - ако сайта ви е user-friendly сте с едни гърди пред другите, и да поясня - намалете дизайнерските изгъзици а направете така че потребителя да получи това за което е дошъл.

Едва ли на голям процент от уебмастърите им пука, че PR е остарял фактор и дори тулбара да е с инфо от преди година и нещо. Факт е, че все още го има и е един от основните и общоприети фактори, по които се оценява стойността на един линк. Аз лично гледам доста други неща, а не PR. Та това му е единственото влияние на PR - за оценка стойността на линка, поне така е прието.
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Щом е остарял и не важен фактор, нека направим тест.

Пускаш една статия в да кажем сайт който смяташ, че е с голям тръст и аутохорити, и после като я индексира я пускам в сайт с висок пр. да видим кое ще се класира по-напред ;)

И това с аутохоритито е пълна простотия, не знам вече за кой път го казвам. Това е само в фантазиите на мат пръц и писателите на статии.

Ако имам сайт да кажем пр.2 и ти изкопирам сайта или е се класирам под теб или над теб, ако е с слаб пр. 100% над теб. ;)
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Явно влизаме в теоретичната част :-)
За да започне Google bot да обикаля и да си върши работата, то той трябва да започне от някъде, като за де се получават безкрайни цикли и т.н както си има и ботове за различни страни и т.н, си има отправни точки - "seed sites". Тези сайтове освен като авторитетни за нишата, сферата или глобално за Интернет се ползват от Google и като етикети и отправни точки, както и за качествени шаблони. Тези сайтове минават ръчно ревю от Google. Ако следиш патентите на Google може да забележиш че всичко което казвам е истина, а също така и подобно структура се ползва за определяне на доверие на сайт/елемент/автор - има няколко различни патента по различни направления. Впрочем тенденцията е след като бъде одобрен даден основен патент, до около 6 месеца следва брутален и глобален Penguin update.
Та да се върна на авторитетните сайтове - ако имаш линк от там супер, но често това е невъзможно, та идеята е да имаш линк от сайт който пряко или поне по ниво 1-3 има линк/линкове от такива сайтове. Мога да ти кажа че с 2-3 линка такива мога да те пребия дори и 20к линка да направиш от сайтове с толкоз популярен PR, който даже не се ъпдейтва от почти година.
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Ако Г ви удари сайта и е заради външна преоптимизация, един трик как да се върнете в играта сравнително безболезнено. Купувате два нови домейна, може и три и ги линквате с 301 редиректи. Структурата е следната:
ударен сайт -> 301 -> буферен нов сайт -> 301 -> нов сайт със съдържанието на стария. Може да сложите и още един за всеки случай. Аз съм го тествал на два сайта и вече 4 месеца нямам грижи. Ако направите само 1 редирект, пеналтито се предава на новия сайт и и него го банват след 1-2 седмици, за това минимум два. За сега работи, защото още ония спамъри в warrior foruma и blackhat не са го усетили. Ако почнат да го ползват масово хората, може би ще се усетят Г, така че ползвайте за лични цели и без гаранция :)
 
  • Like
Реакции: ekm
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Явно влизаме в теоретичната част :-)
За да започне Google bot да обикаля и да си върши работата, то той трябва да започне от някъде, като за де се получават безкрайни цикли и т.н както си има и ботове за различни страни и т.н, си има отправни точки - "seed sites". Тези сайтове освен като авторитетни за нишата, сферата или глобално за Интернет се ползват от Google и като етикети и отправни точки, както и за качествени шаблони. Тези сайтове минават ръчно ревю от Google. Ако следиш патентите на Google може да забележиш че всичко което казвам е истина, а също така и подобно структура се ползва за определяне на доверие на сайт/елемент/автор - има няколко различни патента по различни направления. Впрочем тенденцията е след като бъде одобрен даден основен патент, до около 6 месеца следва брутален и глобален Penguin update.
Та да се върна на авторитетните сайтове - ако имаш линк от там супер, но често това е невъзможно, та идеята е да имаш линк от сайт който пряко или поне по ниво 1-3 има линк/линкове от такива сайтове. Мога да ти кажа че с 2-3 линка такива мога да те пребия дори и 20к линка да направиш от сайтове с толкоз популярен PR, който даже не се ъпдейтва от почти година.


Да това което казваш е много правилно НО е доста по-скъпо и за това не всеки тук го прави ... ( до колкото съм забелязал )
 
От: Имали някаква яснота около последните тесли на Гошо?

Не е толкова скъпо, в Namejet може да си намериш свестни сайтове за PBN-а до около 100$-150$. А и брокери има, за същите пари може да си купиш нещо много добро. Това разбира се ако нямаш на разположение 1 седмица да се ровиш в registercompass-а. Тогава може и за в пъти по-малко. Най-важното - не се водиш от ПР, а от линк профил и анчор текст.
 

Горе