Facebook обяви, че е направила промени в news feed-a си, за да помогне на хората да намират публикации и линкове с най-интересната и релевантна информация. Другата цел, която си е поставила социалната мрежа с този ход, е да намали броя на публикациите, които потребителите определят като спам или като такива, които не искат да виждат, разкрива компанията в уебсайта си.
Промените засягат основно линкове, носещи названието “click-bite”. Те се характеризират с това, че, за да види съдържанието в тях, потребителят първо трябва да натисне бутона “Like”. Въпросните линкове не дават по-подробна информация за това, което може да бъде прочетено, след като връзката бъде харесана.
Подобни публикации често събират множество кликове, което означава, че се показват на повече хора и съответно - излизат по-нагоре в news feed-a, посочват от компанията.
Преди да извърши промените компанията се допита до своите потребители, за да разбере какъв тип съдържание предпочитат да виждат на "стените" си. 80% от тях посочват, че държат да четат заглавия, които да им помогнат да решат дали наистина искат да прочетат пълната статия, преди да решат дали да натиснат бутона "Like".