От: Какво се с случва с DirectHost
Ако не бяхте вдигнали темата, нямаше да си кажа, но не мога да се сдържа. В началото ги защитавах, много ми се искаше да им потръгне... да, ама не... само се говори, че влагат повече усилия. Реалността е друга.
Значи, съпортът е ОК, обаче... всичко останало е под всякаква критика. Забелязвам редовен даунтайм на usa сървърите. Вече 2-3 пъти в рамките на последните 30 дни, като засека и им пиша и обикновено оправданието е "ми трябва да искаме обяснение от екипа на място защо не си свършил работата". Да, ама мене не ме интересува кой не си е свършил работата, а че работата не е свършена.
Чак толкова често им се случва, че ми омръзна да им пиша на съпорта всеки път да си ги оправят. За последните 30 дни хванах 3 пъти даунтайм, а се чудя колко ли са били в действителност?
Онзи ден реших да направя тест и да не им пиша... да видя колко време ще им отнеме да си оправят проблемите...еми, забелязах даунтайм между 22 ч. и продължи поне до 4 часа... после легнах и към обед вече сайтът се зареждаше.
Нещата не изглеждат професионални, не са изпипани. Все съм изредил почти всички хостинг провайдъри, ама чак такова чудо не бях виждал.
Имат някакъв проблем със сертификати, постоянно има грешка в Error log-а...от 1 месец говорят, че ще я отстранят ... сега горе колегите са фиксирали други съмнения....
Просто съм разочарован... Аз и на тях съм го казал... така, че едва ли ще го прочетат това за първи път.