От: Кога очаквате следващият ПР Ъп 2011
Според мен и на Серпа и на ПР алгоритъмът е неправилно работещ, защото не може например миналата година едно момче във форума се хвалеше със сайт създаден декември на ПР ъпа в началото на януари беше взел ПР4. А много сайтове с тонове уникално съдържание натрупано с години да не са и помирисвали 4. Същото е и с Серпа гледам един блог на обща тематика с домейн от второ ниво веднъж споменал ключова фраза и прескача тематични сайтове с много уникално инфо и голям ПР.
Не случайно никога не казват какви са точните критерии, а ни успиват със сладки приказки от сорта трупайте съдържание и натурални линкове и те налъмите сами ще цъфнат.
PR не е оценка на съдържанието, докато SERP е оценка за SEO. Многото и/или уникално съдържание и натуралните линкове не са критерий за PR или SERP.
PR, както и SERP не зависят толкова от цялостния сайт, колкото от конкретната страница за която се отнасят.
Всъщност PR е оценка на линк билдинга в зависимост от тежестта на линковете, докато SERP зависи главно от SEO-то направено на съдържанието на конкретната страница.
Лошото на тоновете съдържание е, че трява да расте. Не може да се ръгат по 100 статии на седмица/месец и да очакваш след година да се задържиш на челни позиции, ако си спрял на 7-мия ил 8-мия месец с пълненето. Добавянето на съдържание е нож с две остриета. Гугльо е като лакомо дете, дадеш му статия, то иска още. Ако не му дадеш - започва да реве. Честотата на добавяне на статии е по важна от статиите. Съдържанието на статията е по важно от честотата, както и SEO-то и.
Според честотата на добаване на статии, за Гугльо има два вида сайтове:
1. Информационни
2. Новинарски, форуми, блогове и т.н. които постоянно добавят съдържание
Ако Г те засече че си от вторите, без да добавяш статии няма да те има из СЕРП-а вечно