От: Конгрес за онлайн търговия в България
E-mail маркетингът досега НИКОЙ специалист, dev или какъвто иска да се нарече
не прогледна за това как да направи автоматизиран модул или система, която да конвертира изображенията в
base64 код, така че да са видими изцяло и напълно от mail clients & web browsers, които
по подразбиране ги блокират. Искам при супер затегнати рестрикции, каквито съм сложил на Thunderbird да речем, да виждам
изображения, картинки, пълни цветове, а НЕ css код и „css бутони“. И никой досега не успява, освен newsletters, които съм получавал от компании, ползващи услугите на
newsletter.pl. Не знам какви магии правят, но определено се справят.
За любознателните какво имам предвид, ето ги и
css бутоните.
Идеята е да има (като за български пишман стандарти) дори 2 модула – единият за създаване на newsletter с base64 авт. конвертирани и интегрирани в писмото imgs, а втория с css, съответно css-базирания newsletter ще се изпраща на ABV-подобните е-пощи, при които пък дори с base64 не се виждат imgs, а там няма друг начин, освен css. И съответно е-писма, предназначени само за *@abv.bg и други пощи с подобни „грозни“ блокажи, да се разпращат с css, всички останали за всички останали domain е-пощи и услуги (вкл. Kerio-базираните, web и т.н.) – с base64.
Но не, все така нищо в тази насока, а това чувствително намалява
user experience и съответно buyer conversion. Аз не бих купил продукт от сайт, който не си е направил подобна „играчка“, само заради това условие. А който го е направил, предвид 0,001% навярно съотношението на компаниите, които
ВСЕ ПАК са намерили начин да го правят, чувствително ще увеличат шансът си да купя от тях, а не от конкурент.