Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

За пореден път се убеждавам, че сме просто сбъркана нация.

Един немец нещо има проблем с получаването на поща от магазина и сървъра ми връща мейловете, които му бях пратил. Директно му ги цитирам към друг мейл, който е посочил за пейпала.

Човека благодари за това, че съм подходил по този начин, казва че приема това което му предлагам и ще си чака пратката.

Това, ако се случи тук трябва да му звъннеш на човека и да почнете да си лафите, защото той не си е платил напред с пейпал примерно и му нямаш втори мейл. Трябва да се набутам и за телефон.

Много се дразня като започнете да говорите: "това ако се случи в България еди к'во си..." Стига сте ни сравнявали с останалите, навсякъде има идиоти.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

И аз да се включа в темата:

При безадресно разнасяне на оферти за счетоводна фирма една от колежките получава следните коментари при представяне на офертата:

Мъж, седящ зад компютър в елитно завесение в центъра:
"Да ви приличам на кофа за боклук?"
- Вероятно е свикнал да го питат "Извинете, Вие ли сте кофата за боклук?"

Жена продаваща в малко кафе 2 на 2 метра срещу болница:
"Няма ли да се представите?"
- Защото, клиентите й се представят с "Иванов, едно кафе моля"!
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Не е важно какво иска КЛИЕНТА.

ВАЖНО е АЗ какво мога да му дам - така живея аз.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

И аз да се включа в темата:

При безадресно разнасяне на оферти за счетоводна фирма една от колежките получава следните коментари при представяне на офертата:

Мъж, седящ зад компютър в елитно завесение в центъра:
"Да ви приличам на кофа за боклук?"
- Вероятно е свикнал да го питат "Извинете, Вие ли сте кофата за боклук?"

Жена продаваща в малко кафе 2 на 2 метра срещу болница:
"Няма ли да се представите?"
- Защото, клиентите й се представят с "Иванов, едно кафе моля"!
Много добре си е отговорил човека, много е нагло това с тея флаери.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Когато някой е платил за да ти дойде човек на крака в магазина може би има смисъл да се поинтересуваш как и ти може да изкараш пари с подобна реклама. ;)

Поне аз като получавам спам така гледам на него. От време на време хората измислят оригинални идеи за реклама, които са ми полезни и на мен.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Когато някой е платил за да ти дойде човек на крака в магазина може би има смисъл да се поинтересуваш как и ти може да изкараш пари с подобна реклама. ;)

Поне аз като получавам спам така гледам на него. От време на време хората измислят оригинални идеи за реклама, които са ми полезни и на мен.
Човека е бил в заведение?!? Вас не ви ли гонят от заведенията? Как ще влизате и дразните клиентите?
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Колега, никои никои не гони. Става дума за оферта за собственика, не за клиентите...

И те уверявам, че имаме голяма успеваемост от тази тип реклама и повечето хора ни благодарят. Които не иска, казва не благодаря и куриерките ни си тръгват.

Смешното в случая е липсата на любопитство, което е вредно за всеки бизнес.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Колега, никои никои не гони. Става дума за оферта за собственика, не за клиентите...

И те уверявам, че имаме голяма успеваемост от тази тип реклама и повечето хора ни благодарят. Които не иска, казва не благодаря и куриерките ни си тръгват.

Смешното в случая е липсата на любопитство, което е вредно за всеки бизнес.

Смешен си ти в случая, човека си има по важни задачи от вашите простотии.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Смешен си ти в случая, човека си има по важни задачи от вашите простотии.

Смешно може да е че важна задача е чопленето на фейсбук, примерно. Важни задачи не се решават в кафенето отсреща, пък било и то най-елитното.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

За мен важните задачи не са извинение за проявата на грубост. Когато някой се обръща към теб нормално с "Здравейте, оферта за Вас" да обясняваш, че не си кофа за боклук, когато е достатъчно да кажеш не мерси е смешно. Още повече, че офертата е писмена и може да я прочетеш, когато имаш време.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

За мен важните задачи не са извинение за проявата на грубост. Когато някой се обръща към теб нормално с "Здравейте, оферта за Вас" да обясняваш, че не си кофа за боклук, когато е достатъчно да кажеш не мерси е смешно. Още повече, че офертата е писмена и може да я прочетеш, когато имаш време.
Ей тия най ме дразнят - дето ме дърпат за ръкава и му бутат някаква хартийка в ръцете.
На човека ако му трябва нещо знае как да го намери, надали ще чака на някоя неуспяла примадона да му връчи флаер.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Много се дразня като започнете да говорите: "това ако се случи в България еди к'во си..." Стига сте ни сравнявали с останалите, навсякъде има идиоти.

Тука е страната на идиотите обаче. И идиотите по другите географски ширини идват от тук (или са дошли толкова отдавна, че са забравили за което и се смятат за аборигени, индианци, маори, пигмей и кво ли не още)...
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Смешно може да е че важна задача е чопленето на фейсбук, примерно. Важни задачи не се решават в кафенето отсреща, пък било и то най-елитното.

Значи ти преценяш че щом човека е на кафе с лаптопа си то ти можеш да му досаждаш по всяко време със неща, които според теб са по важни за НЕГО ? В грешка си пич.

За мен важните задачи не са извинение за проявата на грубост. Когато някой се обръща към теб нормално с "Здравейте, оферта за Вас" да обясняваш, че не си кофа за боклук, когато е достатъчно да кажеш не мерси е смешно. Още повече, че офертата е писмена и може да я прочетеш, когато имаш време.

Няма значение дали има важна или не важна задача, просто вие сте му по маловажни от всичко друго, с което е решил да се занимава в момента и след като му отнемате от времето е нормално да получите подобна реакция. Дори се учудвам, че не е ежедневие при вас това. Явно малко хора ценят времето си, а то е по ценно от парите. Защото ако ми откраднеш пари аз ще изработя други но ако ми откраднеш време няма как да си го върна...
 
От: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Значи ти преценяш че щом човека е на кафе с лаптопа си то ти можеш да му досаждаш по всяко време със неща, които според теб са по важни за НЕГО ? В грешка си пич.



Няма значение дали има важна или не важна задача, просто вие сте му по маловажни от всичко друго, с което е решил да се занимава в момента и след като му отнемате от времето е нормално да получите подобна реакция. Дори се учудвам, че не е ежедневие при вас това. Явно малко хора ценят времето си, а то е по ценно от парите. Защото ако ми откраднеш пари аз ще изработя други но ако ми откраднеш време няма как да си го върна...

Като не искаш да те занимават, затваряш се в офиса, или у дома и никой не те занимава.
А това пък че такива хора си ценят времето, за мен е крайно нелогично. Че нали ако кажеш "не, благодаря" това ще ти отнеме 10 секунди и разговора ще приключи, но ако отвърнеш с тъп въпрос "да ви приличам на кофа за боклук", последвалия диалог ще е мноооого повече като време (хипотетично), и със може би неочакван завършек. Как такъв човек си цени времето? Аман от такива!
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

И как да му отвърнеш позитивно като преди него са се довлекли още 10 навлека да си предлагат услугите и човека е загубил всякакво желание за бизнес. Правилно е постъпил. Най-отвратително ми е да ми предлагат нещо което не търся. Разбирам да се получи грешка нещо, ама цбеленасоченото натрапване на услуги е отвратително.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

И как да му отвърнеш позитивно като преди него са се довлекли още 10 навлека да си предлагат услугите и човека е загубил всякакво желание за бизнес. Правилно е постъпил. Най-отвратително ми е да ми предлагат нещо което не търся. Разбирам да се получи грешка нещо, ама цбеленасоченото натрапване на услуги е отвратително.

Да, всички умират да те спамят само тебе, да стоят на опашка и да чакат ред да ти рекламират продукти.
Не знам това по-скоро граничи с възпитанието, и на мен ми е безмислено да ми подаряват флаери по центъра, но ги вземам, благодаря и продължавам. За мен е грозно да обиждаш така, сякаш хората са излезли по собствено желание и заслужават некви типажи да ръсят заучени фрази от форумите, с което да се правят на интересни.
 
От: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Да, всички умират да те спамят само тебе, да стоят на опашка и да чакат ред да ти рекламират продукти.
Не знам това по-скоро граничи с възпитанието, и на мен ми е безмислено да ми подаряват флаери по центъра, но ги вземам, благодаря и продължавам. За мен е грозно да обиждаш така, сякаш хората са излезли по собствено желание и заслужават некви типажи да ръсят заучени фрази от форумите, с което да се правят на интересни.

Много ясно. Вземаш флаера, казваш благодаря с усмивка и всичко приключва. Няма смисъл да си разваляме настроението, а още по-малко да се държим зле с момичетата, които ни дават флаерите.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Така е! 3 секундната усмивка и едно "Благодаря" няма чак толкова да отнеме на някой от ценното време. Няма как да живееш в градската джунгла и да искаш да имаш спокойствие като си се изтипосал на някое оживено място! Но нека не разводняваме готината тема, а да споделяме абсурдни клиентски запитвания!
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Аз съм раздавал флайери и не ме е бъркало и не ме е срам ... зависи си от човека и от това за какво раздава флайери, но пак да вземете го и вие го изхвърлете :)
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Не! Просто аз съм магнит за идиоти!

Клиент купил лубрикант пристига на чата със питане: Абе, таз смазка дет я взех колко дебело да мажа?!

Мейл през контактна форма, без обръщения и каквото и да е (ще пробвам да го пресъздам): tiq kapki vazbuxda6tite deistvat li 4e az na edna i sipah u kafeto ama ni ia razbrah dali sa vazbudi

От преди малко:

Искам да гледам
Аз: Кой, какво, къде, как и защо?
Клиент: пред вратата
Аз: Кой, какво, къде, как и защо?
Клиент: без записвачка
Аз: В крайна сметка ако не опитате с повече от две думи, няма как да Ви обясня и предложа каквото и да е...
Клиент: да гледам пред вратата
Аз: искате камера вместо шпионка, но без да се записва и да я виждате на стационарния компютър ли? Вие сте със стационарен компютър, така ли?
Клиент: ми да. да гледам
Аз: Ето вижте тази (давам линк), ще Ви трябва конвертор като този (давам линк)
Клиент: Начи ще ще ми се записва на лаптопа...

И тук не издържах и му пожелах лека вечер...

PS Давам кратката версия на по-горе описаната 25 минутна агония...

С глас се смея. Но не знам дали е за смях или за плач. За съжаление ще се намират винаги такива хора, които да ви губят времето.
 

Горе