Темичката е актуална и определено подобрявам мойте познания, вече имам ясна представа за опция " За търговци на едро".
Как да им направим специален акаунт в които почти всички артикули или всички да имат -20% примерно.
Мога и да направя дадена стока, да не бъде под въздествието на основното правило или ако имаме сайт с 100 категории и под категории, -20% да въжи за всичко но без .. тази и тази ( категоря 24 и 28 ) да бъдат с 10% , може и да не бъдат с никакъв и разбира се може и да бъдат с по - голям, примерно -50%
Идеята ми не беше да си мерим сайтовете или да се заяждам, а да те посъветвам, че не изглежда професионално (поне в моите очи) да видя как "човека, в чиито ръце ще поверя часто от бизнеса си вече знае как да направи групова отстъпка".
Извинявам се, ако съм те засегнал с нещо! Не ми беше това идеята.
Това което съм описал е част от нещата, има неща които тези дни си играх да кодирам допълнително за повече функционалност. Вече тези групи както ти знаеш, имат и визуален вид на потребителя в неговия профил и т.н Неща които определено не са готови а лично аз си ги слагам, отново повтарям не говоря за добавяне на модул!
Искате хубав стилен и добре работещ магазин с доста функции ( лесно следене на това кои от къде влиза, лесна поръчка, лесна регистрация и много много функции ) пишете ми
Започнах да разработвам една система за заявки на платформата на Престашоп. Не е точно онлайн магазин, но подобно. Доста неща научих и направих, но срещам няколко трудности. Надявам се да можете да ми помогнете.
1. Могат ли да се променят зададените референции на поръчките, които сега изглеждат така: например поръчка № YRKPUOIQZ? Отделно поръчките си имат ID който е с цифри и е много по-удобен, но когато клиент направи поръчка в потвърдителния имейл получава референтния номер с буквите. Аз като администратор пък получавам ID номера, напр. №10. Това е доста объркващо и ми е важно номерът на поръчката да бъде само цифров и аз и клиента да виждаме едно и също.
2. Мога ли да махна изобщо цените на продуктите, които в моя случай са услуги и сега са 0,00? Няма как да задам твърди цени, защото типа на услугите не го позволява. Искам изобщо да не се вижда сума, като разбира се бутонът Добави в количката да остане активен и да може да се направи поръчка.
3. Във връзка с нулевите цени поръчките се записват като "безплатна поръчка" и това го вижда клиента. Не можах да намеря в преводите тази фраза, за да я заменя с нещо друго.
4. И не мога да разбера защо през Гугъл хром в модулът Home text editor, който съм сложила на заглавната страница се вижда картинката, която аз съм избрала, а в Мозила излиза съвсем друга - тази, която си е по подразбиране.
Май това са по-важните неща. Ще се радвам, ако можете да помогнете и да ми дадете цена за услугите.
Сайта е roxxbg.com
Версията на Престашоп е последната, свалих я преди седмица.
Ще се опитам да отговоря на всички въпроси с информацията която имам по - тях.
1. Сменял съм номерата на поръчките с допълнителни приложения и код. В по - старите версии на системата, какъвто е кода на поръчката такъв и код получава клиента. Нямал съм скоро сблъсък с подобен проблем и нямам и лесно алтернативно решение за момента.
2. Това отново никога не ми е трябвало, но съм виждал модули които нарочно скриваха всички цени. Идеята на тази функция при тях беше, че ако си нерегистриран потребител, да не ти ги показва, а след регистрацията да се показват ( стимулиране на регистрациите ). Щом един път е възможно - просто във Вашият казус трябва да бъде и за регистрирани тази опция.
3. Това определено се намира на две места. Или в фронт офиса превода или в Модулите ( просто няма къде другаде да бъде ). Препоръчвам Ви да отворите всички "таблици/колони" и да разгледане по - обстойно. Също така е идея да не въвеждате двете думи в търсачката на браузъра а примерно само "безплатна" просто прави номера често!
4. Веднага Ви споделям причината, в Мозила имате КЕШ, тоест запаметена информация в браузъра, нарочно се прави този кеш, за зарежда по - бързо, но както виждате понякога прави и проблеми. Ако изтриете хронологията ( кеша ) и направите рестарт ( рефреш ) ще установите, че съм бил прав.
Общо взето така изглеждат нещата от моята гледна точка, ако искате да погледна по - обстойно, споделете или ме добавете в скайп или нещо подобно.
Благодаря за бързия отговор. Ще ви потърся на скайпа по-късно. Най-вероятно няма да мога сама да се оправя с всичко. За кеша е така, да. Погледнах на друг компютър и там в Мозила всичко си е наред.