От: От: Подарявам ваучер за eMag.bg
Хората, използващи уебсайта на eMag за
реални покупки (не само разглеждане), да имат едно наум:
КЗП: Внимавайте със сайта Emag.bg. 7 връщане, някой друг път.
Също така имах и аз запитване към тях през януари ли кога, и до ден-днешен нямам никакъв отговор, т.е. тотална НУЛЕВА поддръжка на е-поща/кореспонденция. На няколко пъти щях да направя „гафа“ да закупя нещо още преди това съобщение на КЗП, но поради точно НУЛЕВА поддръжка и
прекалено добрите оферти спрямо всички останали български магазини – винаги се отказвах
САМ. Предпочитам уважена гаранция/рекламация/refund, отколкото като се „скапи“ нещото да не може нищо да се направи.
Преди месец си купих таблет от тях Serioux Tab и то щото на промоция го хванах за 80лв, вместо за 120лв. Както и да е, няма да го обсъждам как функционира - определено не може да се сравнява с 1000лв струващ Ipad де, но все пак вървеше що годе добре. Това до миналата седмица, когато заби, изключи се и повече не се включи. ОчеИзвадно изгоря...
Звъннах аз на "инфото" дето са дали телефон и съответно ме посъветваха да попълня формата за "ремонт" (забравих как се казваше) и ще ми го вземат. Това цялото нещо в събота или неделя се случи. Попълних си данните, след няколко часа ме назънкаха, за потвърждение, че искам да се възползвам от гаранцията и ме осведомиха, че до 3 работни дни ще ми вземат таблета. Това май в неделя. Както и да е. Още в понеделник цъфнаха от еконт и ми взеха изгорялото таблетче - без да ме ощетят с една стотинка за пратката (за сметка на емаг)! Според техния сайт до 10 работни дни трябва да върнат таблета - поправен или заменен.
Значи като цяло реакцията беше навременна и бърза (смея да твърдя)....
Единственото, което не ме изкефи и ми направи лошо "вчепетление" е че 2 дни след като ми взеха таблета, ми изпратиха имейл, че той пристигнал за ремонт и се работи вече по отстраняване на проблема и съм можела да следя статуса със въпросния "ремонт" във профила си. Обаче функцията не работеше...
Затова вчера ме хвана любопитство какво става аджеба с това 7-инчовото ми таблетче и използвах формата за контакт да ги питам. След няколко часа ми пратиха обратен имейл, че установен дефект и в момента се работи по отстраняването му. Сега ще следя кога ще ми го върнат и дали ще има бавене и т.н. - тоест неспазване на договорката от тяхна страна.
Иначе обобщено - купих си таблет, след месец изгоря, пратих го за ремонт - отзоваха се бързо, прибраха го бързо, отговарят на запитванията ми бързо.
Сега остава да видя дали ще спазят и срока за връщане или замяна на таблета, но дотук иначе съм доволна. Дано не ме разочароват.
Не знам на КЗП-то или който и да било какъв им е проблема с отговора - дано не е опит за черен ПР, понеже имам доста добри впечатления. Като цяло магазина е с добър дизайн, добра функционалност, постоянно ме спамят с кодове за отстъпка, яко блъскат в реклама и им са готини банерите!
Само дано не се окаже, че продуктите са "факъни". Ще видим какво ще стане с моята стока...