blackout8
Well-Known Member
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?
Що бе стой нали става разговора. Аз не ти оспорвам статистиката, но и не знам под какви състояния са случвали катастрофите - щото ако бе така всеки божи ден по десетки хиляди катастрофи ще става през вечерта, в облачно и дъждовно и всякаква друго време е но не стават. Именно заради грешната преценка на условията на движението, атмосферните условия, и човешки фактор води до катастрофите. Безспорен факт е че като пресичам като пешеходец и някой има пуснати фарове адски трудно ми е да преценя на 100 или 50 метра е докато не видя очертанията на колата. Имало е случаи като съм мислил далеко е а тя колата след 1-2 секунди ме подминава. Но от др страна за шофьорите именно адски много ситуации са спасявали именно светлините.
Може би компромисно решение е да е - извън населени места да са на фарове - там по презумпция пешеходците и колоездачите са сведени до минимум
Ето ти може би най-обективното писах го по-рано
На Тест са му прави сметките, но забравя че това са брутни допълнително разходи на гражданите, не брутни допълнителни приходи към хазната. Та от тези 72 милиона ще прибере държавата макс едва 7.2 милиона лева
Аре аз се отписвам щом на статистиката в доста други държави не вервате няма смисъл....
Що бе стой нали става разговора. Аз не ти оспорвам статистиката, но и не знам под какви състояния са случвали катастрофите - щото ако бе така всеки божи ден по десетки хиляди катастрофи ще става през вечерта, в облачно и дъждовно и всякаква друго време е но не стават. Именно заради грешната преценка на условията на движението, атмосферните условия, и човешки фактор води до катастрофите. Безспорен факт е че като пресичам като пешеходец и някой има пуснати фарове адски трудно ми е да преценя на 100 или 50 метра е докато не видя очертанията на колата. Имало е случаи като съм мислил далеко е а тя колата след 1-2 секунди ме подминава. Но от др страна за шофьорите именно адски много ситуации са спасявали именно светлините.
Може би компромисно решение е да е - извън населени места да са на фарове - там по презумпция пешеходците и колоездачите са сведени до минимум
Ето това е нещо обективно.
Ето ти може би най-обективното писах го по-рано
дори и 1% на 100 км да се вдига умножено по милиони зареждания стават едни добри пари в най-прости сметки те онез дето бачкат на загуба правят средно по 5.5 милярда лв приходи 1% са 55 милиона отгоре
На Тест са му прави сметките, но забравя че това са брутни допълнително разходи на гражданите, не брутни допълнителни приходи към хазната. Та от тези 72 милиона ще прибере държавата макс едва 7.2 милиона лева