и аз очаквам да изпратиш
дал съм и получих мейл без прикачените истории, за което и писах и току що го получих
Ти дал ли си мейл?
За колко време се доставят за чия сметка е доставката?
Дайте повече инфо на лично!! Благодаря!!
Първа точка - ок. Втора точка - не може да избягате от това. Не е "обратно изкупуване", а връщане на продукт в законоустановен срок. Иначе първата костилка, ще ни събере заедно в КЗП.
Няма никакъв проблем да вършен парите на клиента. Обаче върнатата стока ще си я държиш на склад за своя сметка. Тъй като ти си юридическо лице нямаш право да връщаш стоката (ако търговецът не желае да я приеме и не е договорено да има възможност за връщане) и КЗП не те защитава. Разбира се нищо не ти пречи да намериш търговец, който да приема стоката обратно, но такъв вероятно ще иска по-високи цени.
Законите дават твърде много "права" на крайните клиенти, търговците не са защитени от злоупотреби по никакъв начин. Някой ако иска ще си купува всеки ден скъпи телевизори и ще ги връща.
Аз не съм страна по сделката - стока не пращам, документ не издавам, отделно документ не получавам, нито стока. Пускам едни пари и до там. А ако ги пусна като физическо лице? Имам един мейл, който мога да представя като търговско съобщение
Как стои въпроса с наличността при дропшип-а? Има ли информация дали всяка стока от каталога е налична към момента на поръчката?
А липсата на яснота при ситуация когато клиента реши да се възползва от правото си да върне стоката е смущаваща. Някой има ли представа за БГ какъв % от покупките се връщат? Не ми се иска да си "купя" 5-6 таблета и 10-тина телевизора.