Проблем с ДСК

Re: От: Проблем с ДСК

Относно попълването на бланки и услужливост ПроКредит са лидери в доброто клиентско обслужване. Много съм доволен от тях! Някой друг с такива наблюдения?

Да, един мой приятел, които разбираш ли много му се вижда таксата поддръжка на фирмена сметка с карта. Викам му ела в ЦКБ да видиш, пък после пак ще си говорим. :) Аз реално когато съм ходил до тази банка, всичко е било ОК, също така съм впечатлен от Пиреус и чат пат от Си Банк също, но напоследък и там махнаха това с бланките, та не смея да кажа нещо негативно за нея, дори напротив. За обслужването, което имат всичко споменати в този пост банки - добро и съм доста доволен. И ЦКБ са на ниво, и Пиреус, и Си Банк. Имам един въпрос, защо ДСК бяха наградени за банка с най-доброто клиентско обслужване? Някой от тях да е минавал през клона им в Мола на ул. Ал. Стамболийски? Винаги като мина има опашки, и хората чакат наказани отвън.
 
От: От: Re: От: От: Проблем с ДСК

редя се на опашка и когато дойде моя ред направо ми се скараха защо не съм попълнил някаква бланка за превод :) Какво... Значи аз влагам пари в тази банка и тя работи с моите пари и стигам до там, че да ми се карат, че не съм попълнил някаква бланка ... лют скандал и вече не попълвам бланки ама и парите ще си изтегля от въпросната, те ли обслужват мен или.аз.тях ... още гадая ....

Защо попълваш бланки? Нямаш ли електронно банкиране?

Забелязал съм, че има разлика в обслужването в различните банки. Някъде искат собственоръчно да попълниш съответните бланки, другаде ги печатат и само трябва да се подпишеш.
 
Re: От: От: Re: От: От: Проблем с ДСК

Защо попълваш бланки? Нямаш ли електронно банкиране?

Забелязал съм, че има разлика в обслужването в различните банки. Някъде искат собственоръчно да попълниш съответните бланки, другаде ги печатат и само трябва да се подпишеш.
Бате, и аз имам, ама с ел. подпис, което реално си е пълен тъшак. Някаква стара технология, за която трябва да си плащам, + таксата от 10 лева. Мерси, по-скоро ще сменя банката. Но за другите банки не знам как е - Пощенска е с кодове, които се издават всеки месец, Райфайзен с смс-и, и така...има не само разлика в обслужването, но и в технологиите. :)

Аз съм забелязал, че всяка банка си има проблеми, обаче на всяка са и от различно естество, а общите проблеми всички ги имат, но при някои са доста по-силно изразени - клиентско обслужване, условия, и какво ли не.
 
От: Проблем с ДСК

Относно попълването на бланки и услужливост ПроКредит са лидери в доброто клиентско обслужване. Много съм доволен от тях! Някой друг с такива наблюдения?
Преди време и аз бях клиент на въпросната банка, не мога да се оплача.
 
Я дайте едно мнение за карта Visa Electron примерно, за превеждане на пари само. Какви такси има за поддръжка. Някакви препоръки за карта? Мнения. Ако може, защото съм зависим от една банка, а това ми се ще да не е така. ДСК съм се ориентирал. Имат и добра онлайн банкиране и анонсмънти за движения по сметката.
 
От: Проблем с ДСК

Blinky, прочети предния пост. Много е верен. С една такава Виза от ДСК (дето уж пазаруваш на ПОС безплатно) така ядох хурката в Естония, че ти е бедна фантазията. При покупки на обща стойност 100 евро, вземи тая такса от 3лв+1.5 % от сумата+такса за превалутиране за всяка една транзакция и издишай. Визите се приемат на доста повече места от Мастъркарт като цяло. Аз бих ти препоръчал комбинирана карта виза за безконтактни плащания. Така хем имаш пластика (с която да теглиш и плащаш на ПОС, хем в тази пластика има чип за безконтактно плащане.
 
Здравейте, този точно проблем имам и аз с някой, който се представя за служител на тази банка. Всеки месец ми се звъни и не ми отписват номера. Нито съм техен клиент, нито съм си давала номера на някой, за да му стана поръчител. Точно такава е заявката им-че съм поръчител на някой, който не плаща кредита. Честно да ви споделя за мен най-притеснителното в целия този абсурд е, че някакъв непознат може да ми даде номера и това да се прави законно от въпросната банка. Смятате ли за нормално и законно от банка да вземат номера на хора, които не са виждали и да ги вписват за поръчители???
 
Здравейте, този точно проблем имам и аз с някой, който се представя за служител на тази банка. Всеки месец ми се звъни и не ми отписват номера. Нито съм техен клиент, нито съм си давала номера на някой, за да му стана поръчител. Точно такава е заявката им-че съм поръчител на някой, който не плаща кредита. Честно да ви споделя за мен най-притеснителното в целия този абсурд е, че някакъв непознат може да ми даде номера и това да се прави законно от въпросната банка. Смятате ли за нормално и законно от банка да вземат номера на хора, които не са виждали и да ги вписват за поръчители???

Вили, бързо вади ЦКР и тичай в полицията да съобщаваш за кражба на лични данни!
 
Смятате ли за нормално и законно от банка да вземат номера на хора, които не са виждали и да ги вписват за поръчители???
Ами като човек, с почти година опит, с подобен казус.... ами не е редно разбира се, само че мога да Ви кажа какъв ще е официалния отговор на тая организация, съществуваща единствено по-наследство. В добрия случай ще Ви кажат много съжаляваме някой е попълнил вашият номер грешно - това е. Иди доказвай, че някой въобще го е попълнил и дори да го е направил, че ти нямаш общо с въпросният човек.
Сумарно 1 година се борих с тия и накрая ми се обади някаква леля, и с арогантен тон ми се извини и каза, че е станала грешка - след поне 5 обаждания на оператор, 2 културни, останалите с ругатни, жалби до къде ли не.
 
Така е. Мудна машина. Поне си се оправил. Евала за търпението. На мен щяха да ми избият чиниите по-рано.
Между другото - ей сега от ДСК ми звъннаха да ме питат за кредит на някакъв човек. Явно като съм внасял пари на някъде и е било по кредитна сметка и сега тези олигофрени ми звънят на мен, вече за трети път. Следващият път хич няма да съм г-н Любезност.
 
Да, scorebg, наистина е притеснително, че са така брутални и с лека ръка нарушават доста закони - а да се занимава човек с подобен проблем е доста неприятно. Аз лично нямам силите затова, блокирах им номера, но мисля, че това е казус, който е притеснителен. Да не се окажем утре с кредит без да сме участвали в нищо и никъде?!!! Дано е само наглост от банката, свързана с тъпа политика и системно прости служители и нищо повече....
 
нарушават доста закони
Тук е ключа, от кутия, не нарушават нищо. Не казвам, че го правят, но лични данни лесно може да се намерят, в моят случай твърдяха, че някой е попълнил грешно телефона - получавах смс за извлечения на чужда сметка в доста неподходящо време - вечер късно, в почивни дни - най неприятно е казваш им има грешка, да разбираме но не можем да го махнем това, който е попълнил това, трябва да дойде да го заяви - едва ли не аз да го намеря изнамеря и заведа.
 
Наложи ми се да посетя ДСК по други задачи, та се сетих да питам за тази история с номера - служителката пробва да го набере, никой не й отговори, каза, че това не е техен номер и че най-вероятно, според нея се касае за измама, тъй като моите данни не фигурират никъде в тяхната банка. Категорично ми заяви, че няма как да стана поръчител при тях без да съм присъствала лично и лично аз да съм си дала номера на телефона. Та съм склонна да й повярвам, номерът ще го докладвам и в полицията, тъй като нали разбирате, че е абсурд всичко това да бъде истина, па макар и в бг. Ето го номера, от който ме тормозят: 0988192801.
 

Горе