Спомени от следосвобожденска/царска България

Определено това са вжните и значими неща от живота му, които трябва да се изпишат на паметника.

Ами определно са по-интересни, не споменавани или нарочно забравени. Иначе писаното за кметската му работа между 34-44та, доказва, че следосвобожденска София.. до 34та е била не чак толко развита, каквато ни я хвалиш. И ако вземем предвид развитието на столицата, моем се сетим за развитието на другите градове.
 
Ами определно са по-интересни, не споменавани или нарочно забравени. Иначе писаното за кметската му работа между 34-44та, доказва, че следосвобожденска София.. до 34та е била не чак толко развита, каквато ни я хвалиш. И ако вземем предвид развитието на столицата, моем се сетим за развитието на другите градове.
Да, доказва и че голема част от "туй дет е построено и немоем го боядишем" е строено и проектирано от "неграмотните селяни" от преди 44-та.
 
Да, доказва и че голема част от "туй дет е построено и немоем го боядишем" е строено и проектирано от "неграмотните селяни" от преди 44-та.
Я пак?
 
Да, доказва и че голема част от "туй дет е построено и немоем го боядишем" е строено и проектирано от "неграмотните селяни" от преди 44-та.

Ми като гледам бройката на откритите училища след 34та, почти е сигурно, че доста неграмотни са участвали в строенето, за проектирането не мога да твърдя. Четем и за тепърва павиране на улици... бани, чистота и т.н.. То кат са замислиш и национализацията може да излезе не чак такъв проблем.. като се има предвид животът на кредит и задлъжнялото предприемачество по време оно.
 
Ми като гледам бройката на откритите училища след 34та, почти е сигурно, че доста неграмотни са участвали в строенето, за проектирането не мога да твърдя. Четем и за тепърва павиране на улици... бани, чистота и т.н.. То кат са замислиш и национализацията може да излезе не чак такъв проблем.. като се има предвид животът на кредит и задлъжнялото предприемачество по време оно.
Всеки е свободен да си прави, каквито иска заключения. От днешна гледна точка може би изглежда, че е било зле но за времето и перипетите, през които сме минали може да не е било така. Ако искаме да има реална оценка, нека да сравним с балканские ни съседи, как са се справяли те и много по-добре ли са били? Например Гърците са супер зле с кредитите и дълговете от тогава та до ден днешен но това не пречи да имат висок стандарт на живот, да се развиват и половин БГ да хои на бело море. Да видим положението в Сърбия, Румъния...

След това можем да видим и след 45г. къде е по стандарт България в блока и къде е задлъжнялата Гърция.
 
Всеки е свободен да си прави, каквито иска заключения. От днешна гледна точка може би изглежда, че е било зле но за времето и перипетите, през които сме минали може да не е било така. Ако искаме да има реална оценка, нека да сравним с балканские ни съседи, как са се справяли те и много по-добре ли са били? Например Гърците са супер зле с кредитите и дълговете от тогава та до ден днешен но това не пречи да имат висок стандарт на живот, да се развиват и половин БГ да хои на бело море. Да видим положението в Сърбия, Румъния...

След това можем да видим и след 45г. къде е по стандарт България в блока и къде е задлъжнялата Гърция.
1989-1990 стандарта си беше ОК по-интересно е защо сега пада 😉
 
1985 - 1989 минимална работна заплата = 140лв
Билетче за градски транспорт = 0.06лв
140/0.06лв = 2333 билетчета

2023 - минимална работна заплата = 780лв
Билетче за градски транспорт = 1.6лв
780/1.6 = 487 билетчета

БИЛЕТЧЕ за градски траспорт = предвижване в града по един или друг повод, в т.ч. за работа, по нужда, за разходка = най-важния критерии и показател за развитието на градското население

😆 🤭 🤭 🤭
 
Тея твърдения с нещо можеш ли да ги докажеш или на фантазия само?
Според теб на безсмилени въпроси трябва ли да се отговаря? Я кажи как е било в паралелната вселена в която явно си живял? А, да вярно - Бог да пази Царя.... ;)
 
1985 - 1989 минимална работна заплата = 140лв
Билетче за градски транспорт = 0.06лв
140/0.06лв = 2333 билетчета

2023 - минимална работна заплата = 780лв
Билетче за градски транспорт = 1.6лв
780/1.6 = 487 билетчета

БИЛЕТЧЕ за градски траспорт = предвижване в града по един или друг повод, в т.ч. за работа, по нужда, за разходка = най-важния критерии и показател за развитието на градското население

😆 🤭 🤭 🤭
Мале и това се дава за пример във форум за предприемачи... да се смее ли да плаче ли човек. Преди 89г. имаш държавно наложени цени, демек разликата у евтинджоса я поема държавата. Като ще говорим за предвижване, дай да видим колко коли имат в семейството тогава и колко сега?

Според теб на безсмилени въпроси трябва ли да се отговаря? Я кажи как е било в паралелната вселена в която явно си живял? А, да вярно - Бог да пази Царя...
Класическия Крумчо, прави някви твърдения, които сам не можа да докаже и като му го кажеш минава в режим "бита лисица" и почва със следващите въпроси и твърдения.
 
И за годините до влизане в ЕУ да ти дам статистика, пак ще е така фрапантна.. ИСКАШ ЛИ ?

"форум за предприемачи" ооо моля недей със старите постановки 😆

Примера с колите е просто смешен... Взели бараки наще ганьовци от ЕУ за по макс 2К евра и после им седят пред блока, недей недей, това ли е СТАНДАРТ 🤣
 
И за годините до влизане в ЕУ да ти дам статистика, пак ще е така фрапантна.. ИСКАШ ЛИ ?

"форум за предприемачи" ооо моля недей със старите постановки 😆

Примера с колите е просто смешен... Взели бараки наще ганьовци от ЕУ за по макс 2К евра и после им седят пред блока, недей недей, това ли е СТАНДАРТ 🤣
Айде и тук скочихме на следващата тема, давай.

Що да е смешен примера, нали говорим за "предвижване от точка А до точка Б", сега е много по-лесно и достъпно щото почти всеки има кола. Не си зависим от градски и междуградски транспорт.
 
Мале и това се дава за пример във форум за предприемачи... да се смее ли да плаче ли човек. Преди 89г. имаш държавно наложени цени, демек разликата у евтинджоса я поема държавата. Като ще говорим за предвижване, дай да видим колко коли имат в семейството тогава и колко сега?
Колко автомобила са необходими на едно семейство? 1-2-3-4? Един автомобил на семейство e беше напълно достатъчен.

В градска среда не беше нужно да имаш автомобил ( и сега не е нужно ) всичко беше и е на 5-25 мин ходене пеша ( дори работните места ). При необходимост о, чудо в големите градове имаше до три вида градски транспорт през около 10 мин ( стар, мръсен и редовен и вършещ работа)

Купуването на коли продадени из европейско за скрап е висок стандарт според теб?
Класическия Крумчо, прави някви твърдения, които сам не можа да докаже и като му го кажеш минава в режим "бита лисица" и почва със следващите въпроси и твърдения.
На малоумен въпрос не би трябвало да очакваш дори коментар, но съм добра душа.
 
Не си зависим от градски и междуградски транспорт.
Това не е ли новата еуро лоул емишън полиси? Повече рейс = по-малко газззз
 
Всеки е свободен да си прави, каквито иска заключения. От днешна гледна точка може би изглежда, че е било зле но за времето и перипетите, през които сме минали може да не е било така. Ако искаме да има реална оценка, нека да сравним с балканские ни съседи, как са се справяли те и много по-добре ли са били? Например Гърците са супер зле с кредитите и дълговете от тогава та до ден днешен но това не пречи да имат висок стандарт на живот, да се развиват и половин БГ да хои на бело море. Да видим положението в Сърбия, Румъния...

След това можем да видим и след 45г. къде е по стандарт България в блока и къде е задлъжнялата Гърция.

Ми дай да видим, сигурно си подготвен. Пак делиш историята на преди и след 45, сякаш след 45 сме почнали на чисто и задължения от миналото са се изпарили, а нови задължения като губещи от войната е нямало...

Ай ше дам тон:

България: активен участник и губеща в двете световни войни, каманизъм, гадния лев и валутен борд..

Гърция: на страната на победителите в двете световни, мисля, че не чак толко активен участник, демокрация, евро, еврозона, шенген..

Ситуацията към 2023
Screenshot_20240412-084745.png

Чувал съм, че на беломорието за същите, че и по-малко пари получаваш доста по-добра услуга. Стандарта на живот кво общо има... ти си знаеш.
 
Колко автомобила са необходими на едно семейство? 1-2-3-4? Един автомобил на семейство e беше напълно достатъчен.

В градска среда не беше нужно да имаш автомобил ( и сега не е нужно ) всичко беше и е на 5-25 мин ходене пеша ( дори работните места ). При необходимост о, чудо в големите градове имаше до три вида градски транспорт през около 10 мин ( стар, мръсен и редовен и вършещ работа)
Пак включихме фантазиите. Как го определи това, че 1 автомобил бил достатъчен? Това го определя пазара, сега когато не е ограничен (и не чакаш с години за кола) се вижда колко е достатъчен.

На малоумен въпрос не би трябвало да очакваш дори коментар, но съм добра душа.
А, аз и не очаквам щото е на база фантазиите ти. И не е въпрос, а твое твърдение... иначе правилно си го определил.

Това не е ли новата еуро лоул емишън полиси? Повече рейс = по-малко газззз
Пак социализъм, да.

Ми дай да видим, сигурно си подготвен. Пак делиш историята на преди и след 45, сякаш след 45 сме почнали на чисто и задължения от миналото са се изпарили, а нови задължения като губещи от войната е нямало...

Ай ше дам тон:

България: активен участник и губеща в двете световни войни, каманизъм, гадния лев и валутен борд..

Гърция: на страната на победителите в двете световни, мисля, че не чак толко активен участник, демокрация, евро, еврозона, шенген..

Ситуацията към 2023
Screenshot_20240412-084745.png

Чувал съм, че на беломорието за същите, че и по-малко пари получаваш доста по-добра услуга. Стандарта на живот кво общо има... ти си знаеш.
Казвам, че задлъжнял не значи непременно нисък стандарт на живот, гърците също са с голям дълг но не пречи да имат добър стандарт. При тях пък има гражданска война и окупация от немците. То никога не почваш на чисто, 45 години да се оправдаяш с предходния строй не е сериозно. Дай някъв измерител по който да определим стандарта на живот.

Е тука има изчисления за стандарта.


1712907847773.png
 

Прикачени файлове

  • 1712907899955.png
    1712907899955.png
    68.7 KB · Преглеждания: 3
Последно редактирано:
45 години да се оправдаяш с предходния строй не е сериозно.

Нали точно това правите в момента, вече 35 г се оправдавате с предишния строй.. още 10.. ама тогава нема да е само оправдаване, а ще си е чисто реване :)

+ това никой не се е оправдавал 45г, а е действано.. строене, облагородяване, образоване, инфраструктуриране и тн. къде ти е оправдаването?? Точно сега се оправдават, за това, че са некадърни + че няма как да скрият бъговете на този строй в момента.

Пишеш щуротии, меко казано..
 
Нали точно това правите в момента, вече 35 г се оправдавате с предишния строй.. още 10.. ама тогава нема да е само оправдаване, а ще си е чисто реване
Никой не се оправдава, даже ти показвам, че сме по-добре.
 
Ето къде се корени вашия проблем..
a-na-plemeto-dai-UM.jpg

бла..блааа.блааа бал.-ааб--ааааа А НА ПЛЕМЕТО - УМ, УМ патки да пасе, УМ дупе да даде😆

Е тва ви е целата работа - лицемерие, дупедавство, поклонничество и богохулство..защото се издига в култ и богоприравнява едно човешко създание, което дори не е чист българин ;)



oh.jpg

Така се одухотворява българина, чрез наставление за преданност към ВЪРХОВНИЯ ВОЖД...

После Димитов и Ленин били виновни 😆
 

Горе