Определено това са вжните и значими неща от живота му, които трябва да се изпишат на паметника.
Да, доказва и че голема част от "туй дет е построено и немоем го боядишем" е строено и проектирано от "неграмотните селяни" от преди 44-та.Ами определно са по-интересни, не споменавани или нарочно забравени. Иначе писаното за кметската му работа между 34-44та, доказва, че следосвобожденска София.. до 34та е била не чак толко развита, каквато ни я хвалиш. И ако вземем предвид развитието на столицата, моем се сетим за развитието на другите градове.
Я пак?Да, доказва и че голема част от "туй дет е построено и немоем го боядишем" е строено и проектирано от "неграмотните селяни" от преди 44-та.
Да, доказва и че голема част от "туй дет е построено и немоем го боядишем" е строено и проектирано от "неграмотните селяни" от преди 44-та.
Всеки е свободен да си прави, каквито иска заключения. От днешна гледна точка може би изглежда, че е било зле но за времето и перипетите, през които сме минали може да не е било така. Ако искаме да има реална оценка, нека да сравним с балканские ни съседи, как са се справяли те и много по-добре ли са били? Например Гърците са супер зле с кредитите и дълговете от тогава та до ден днешен но това не пречи да имат висок стандарт на живот, да се развиват и половин БГ да хои на бело море. Да видим положението в Сърбия, Румъния...Ми като гледам бройката на откритите училища след 34та, почти е сигурно, че доста неграмотни са участвали в строенето, за проектирането не мога да твърдя. Четем и за тепърва павиране на улици... бани, чистота и т.н.. То кат са замислиш и национализацията може да излезе не чак такъв проблем.. като се има предвид животът на кредит и задлъжнялото предприемачество по време оно.
1989-1990 стандарта си беше ОК по-интересно е защо сега падаВсеки е свободен да си прави, каквито иска заключения. От днешна гледна точка може би изглежда, че е било зле но за времето и перипетите, през които сме минали може да не е било така. Ако искаме да има реална оценка, нека да сравним с балканские ни съседи, как са се справяли те и много по-добре ли са били? Например Гърците са супер зле с кредитите и дълговете от тогава та до ден днешен но това не пречи да имат висок стандарт на живот, да се развиват и половин БГ да хои на бело море. Да видим положението в Сърбия, Румъния...
След това можем да видим и след 45г. къде е по стандарт България в блока и къде е задлъжнялата Гърция.
Тея твърдения с нещо можеш ли да ги докажеш или на фантазия само?1989-1990 стандарта си беше ОК по-интересно е защо сега пада
Според теб на безсмилени въпроси трябва ли да се отговаря? Я кажи как е било в паралелната вселена в която явно си живял? А, да вярно - Бог да пази Царя....Тея твърдения с нещо можеш ли да ги докажеш или на фантазия само?
Мале и това се дава за пример във форум за предприемачи... да се смее ли да плаче ли човек. Преди 89г. имаш държавно наложени цени, демек разликата у евтинджоса я поема държавата. Като ще говорим за предвижване, дай да видим колко коли имат в семейството тогава и колко сега?1985 - 1989 минимална работна заплата = 140лв
Билетче за градски транспорт = 0.06лв
140/0.06лв = 2333 билетчета
2023 - минимална работна заплата = 780лв
Билетче за градски транспорт = 1.6лв
780/1.6 = 487 билетчета
БИЛЕТЧЕ за градски траспорт = предвижване в града по един или друг повод, в т.ч. за работа, по нужда, за разходка = най-важния критерии и показател за развитието на градското население
Класическия Крумчо, прави някви твърдения, които сам не можа да докаже и като му го кажеш минава в режим "бита лисица" и почва със следващите въпроси и твърдения.Според теб на безсмилени въпроси трябва ли да се отговаря? Я кажи как е било в паралелната вселена в която явно си живял? А, да вярно - Бог да пази Царя...
Айде и тук скочихме на следващата тема, давай.И за годините до влизане в ЕУ да ти дам статистика, пак ще е така фрапантна.. ИСКАШ ЛИ ?
"форум за предприемачи" ооо моля недей със старите постановки
Примера с колите е просто смешен... Взели бараки наще ганьовци от ЕУ за по макс 2К евра и после им седят пред блока, недей недей, това ли е СТАНДАРТ
Колко автомобила са необходими на едно семейство? 1-2-3-4? Един автомобил на семейство e беше напълно достатъчен.Мале и това се дава за пример във форум за предприемачи... да се смее ли да плаче ли човек. Преди 89г. имаш държавно наложени цени, демек разликата у евтинджоса я поема държавата. Като ще говорим за предвижване, дай да видим колко коли имат в семейството тогава и колко сега?
На малоумен въпрос не би трябвало да очакваш дори коментар, но съм добра душа.Класическия Крумчо, прави някви твърдения, които сам не можа да докаже и като му го кажеш минава в режим "бита лисица" и почва със следващите въпроси и твърдения.
Това не е ли новата еуро лоул емишън полиси? Повече рейс = по-малко газзззНе си зависим от градски и междуградски транспорт.
Всеки е свободен да си прави, каквито иска заключения. От днешна гледна точка може би изглежда, че е било зле но за времето и перипетите, през които сме минали може да не е било така. Ако искаме да има реална оценка, нека да сравним с балканские ни съседи, как са се справяли те и много по-добре ли са били? Например Гърците са супер зле с кредитите и дълговете от тогава та до ден днешен но това не пречи да имат висок стандарт на живот, да се развиват и половин БГ да хои на бело море. Да видим положението в Сърбия, Румъния...
След това можем да видим и след 45г. къде е по стандарт България в блока и къде е задлъжнялата Гърция.
Пак включихме фантазиите. Как го определи това, че 1 автомобил бил достатъчен? Това го определя пазара, сега когато не е ограничен (и не чакаш с години за кола) се вижда колко е достатъчен.Колко автомобила са необходими на едно семейство? 1-2-3-4? Един автомобил на семейство e беше напълно достатъчен.
В градска среда не беше нужно да имаш автомобил ( и сега не е нужно ) всичко беше и е на 5-25 мин ходене пеша ( дори работните места ). При необходимост о, чудо в големите градове имаше до три вида градски транспорт през около 10 мин ( стар, мръсен и редовен и вършещ работа)
А, аз и не очаквам щото е на база фантазиите ти. И не е въпрос, а твое твърдение... иначе правилно си го определил.На малоумен въпрос не би трябвало да очакваш дори коментар, но съм добра душа.
Пак социализъм, да.Това не е ли новата еуро лоул емишън полиси? Повече рейс = по-малко газззз
Казвам, че задлъжнял не значи непременно нисък стандарт на живот, гърците също са с голям дълг но не пречи да имат добър стандарт. При тях пък има гражданска война и окупация от немците. То никога не почваш на чисто, 45 години да се оправдаяш с предходния строй не е сериозно. Дай някъв измерител по който да определим стандарта на живот.Ми дай да видим, сигурно си подготвен. Пак делиш историята на преди и след 45, сякаш след 45 сме почнали на чисто и задължения от миналото са се изпарили, а нови задължения като губещи от войната е нямало...
Ай ше дам тон:
България: активен участник и губеща в двете световни войни, каманизъм, гадния лев и валутен борд..
Гърция: на страната на победителите в двете световни, мисля, че не чак толко активен участник, демокрация, евро, еврозона, шенген..
Ситуацията към 2023
Чувал съм, че на беломорието за същите, че и по-малко пари получаваш доста по-добра услуга. Стандарта на живот кво общо има... ти си знаеш.
45 години да се оправдаяш с предходния строй не е сериозно.
Никой не се оправдава, даже ти показвам, че сме по-добре.Нали точно това правите в момента, вече 35 г се оправдавате с предишния строй.. още 10.. ама тогава нема да е само оправдаване, а ще си е чисто реване