contra
Well-Known Member
От: Съвет за кола на старо
Принципно ако спестяваш по 3000 на година и мама и тати не могат да дадат отгоре, може би не е много практично да си купуваш кола на тоя етап - ще искаш все с нея да джиткаш, парите ти само по бензин и ремонти ще отиват сичките. Не на последно място - ще започнеш да слагаш излишни килца отгоре като стой та гледай. На някои хора пО им се удава това де.
Благоевград не беше голям град. Аз кола у нашио град примерно рядко карам. То за 25-30 мин пеша и съм на другио край.
Ама от друга страна те разбирам.
От трета страна практично е да предвидиш ПОНЕ 500 лв за ремонти - масла, ремъци, алибали.
Може да се огледаш за някой дизел - моторите доста повече издържат на теория. Ама пък ремонтите и смените са по-скъпи. Ама пък малко по-икономично излиза горивото. А пък за грацко са идеални - не гори много, а ускорява здраво - турбодизел често засрамва по-големи бензинови двигатели на светофарите.
Принципно ако спестяваш по 3000 на година и мама и тати не могат да дадат отгоре, може би не е много практично да си купуваш кола на тоя етап - ще искаш все с нея да джиткаш, парите ти само по бензин и ремонти ще отиват сичките. Не на последно място - ще започнеш да слагаш излишни килца отгоре като стой та гледай. На някои хора пО им се удава това де.
Благоевград не беше голям град. Аз кола у нашио град примерно рядко карам. То за 25-30 мин пеша и съм на другио край.
Ама от друга страна те разбирам.
От трета страна практично е да предвидиш ПОНЕ 500 лв за ремонти - масла, ремъци, алибали.
Може да се огледаш за някой дизел - моторите доста повече издържат на теория. Ама пък ремонтите и смените са по-скъпи. Ама пък малко по-икономично излиза горивото. А пък за грацко са идеални - не гори много, а ускорява здраво - турбодизел често засрамва по-големи бензинови двигатели на светофарите.