Купувам: 100 положителни отзива в Google

Те, телекомите не са добър пример. Там за доволни не съм чувал. Да не говорим, че и те си имат техните тарикатски номера. Но виж, някоя сладкарница някъде с бизнес адрес в гугъл локал, там пак липсват доста. Аз реално в старата фирма, не ги просих, а молих. В смисъл: просто към някоя кампания, била то листовки или някой нюслетър, просто слагаш едно текстче, в което ясно и просто казваш: "Ще ви бъдем благодарни, ако отделите 1 минута от вашето време за да оцените нашите услуги в:...." и това е. Вече топката е при тях.
 
Те, телекомите не са добър пример. Там за доволни не съм чувал. Да не говорим, че и те си имат техните тарикатски номера. Но виж, някоя сладкарница някъде с бизнес адрес в гугъл локал, там пак липсват доста. Аз реално в старата фирма, не ги просих, а молих. В смисъл: просто към някоя кампания, била то листовки или някой нюслетър, просто слагаш едно текстче, в което ясно и просто казваш: "Ще ви бъдем благодарни, ако отделите 1 минута от вашето време за да оцените нашите услуги в:...." и това е. Вече топката е при тях.
Има си всичко, подкани, имейли, писане по профили и т.н. Просто казвам, че въпреки броя отзиви, редовно се появяват фалшиви профили и поставят негативни оценки, негативните са малък брой но дават голямо отражение на генералната оценка от отзивите. Това се опитвам да кажа. Така малко ще си подмогона затвърждаване на оценките докато клиентите му се мъдрят кога да пишат и кога не.
 
Последно редактирано:
репортнат поне 15 пъти до гугъл.......
Онзи ден имаше една тема в /r/android където собствениците на някоя фирма се мъчиха да се свържат с Гугъл, тъй като вече няколко месеца ги игнорират :D
Не знам как продължават да се намират все още балъци, които да ги боготворят, егати отношението имат към клиентите си.
 
Онзи ден имаше една тема в /r/android където собствениците на някоя фирма се мъчиха да се свържат с Гугъл, тъй като вече няколко месеца ги игнорират :D
Не знам как продължават да се намират все още балъци, които да ги боготворят, егати отношението имат към клиентите си.
До миналата година Януари все още имаше Call Center за Google бизнес, сега е само за adwords ( работи при активна кампания ) и ако имате G Suite ( за който малко хора искат да плащат ) и не можеш да ги излъжеш. Отсвириха здраво много хора. За съжаление бизнеса много разчита на тях, не е като едно време с обява по вестниците, тук лепнеш, там лепнеш флаер или обява.... и да разчиташ на добрата дума на приятел и доведи приятел... Дори и да не го боготворим, са нужни за развитие за съжаление, света се мени харесва ни или не и то с бясна скорост.
 
Онзи ден имаше една тема в /r/android където собствениците на някоя фирма се мъчиха да се свържат с Гугъл, тъй като вече няколко месеца ги игнорират :D
Не знам как продължават да се намират все още балъци, които да ги боготворят, егати отношението имат към клиентите си.
те са оптимисти, много. :)
 

Горе