Blinky
Owner
На всички тук ни е ясно, че след "like"-а на дадена страница, ние реално се абонираме за нея и така получаваме новости свързана с нея, както и компаниите често използват този метод за получаване на feedback от потребителите си. Както е и в бизнесът, големите са си големи и разликата в like-овете определено я има - така се разграничават и кои са по-предпочитани, и кои по-малко.
Това е добър метод и за реклама и за популяризация на марката. Но facebook се чатна и вече освен like-ове има и една друга статистика, която явно е реалния измерител на успешната facebook страница - "people talk about this", което реално са активните потребители, които говорят за нещата на самата стена. Както е и в буквален превод. Това се изразява най-често в коментари, споделяне на линкове (клипове, картинки, статии от други сайтове, интересни ресурси и др.), харесване на коментари и други такива активности, позволени на всеки един потребител аот самия администратор на страницата. Както се знае зад страницата, администрирана от дадения човек, могат да се видят статистики, настройки и още много елементи, които могат да направят всяка една негова кампания успешна, допитвайки се до тях и анализирайки ги.
Ето и топ марките подредени от 1 до 15, като това са последните статистики до момента:
1. Coca-Cola (Likes:36.29 millions; People talking about this: 276 996)
2. Walt Disney (Likes: 29.63 millions; People talking about this: 193 322)
3. MTV (Likes 29.30 millions; People talking about this: 230 088)
4. Starbucks Coffee (Likes: 26.38 мmillions; People talking about this: 240 571)
5. Red Bull (Likes: 23.57 millions; People talking about this: 156 025)
6. Converse (Likes:20.72 millions; People talking about this: 71 219)
7. Victoria’s Secret (Likes: 15.82 millions; People talking about this: 177 475)
8. Monster EnergyХ (Likes: 12.76 millions; People talking about this: 76 738)
9. McDonald’s (Likes: 11.79 millions; People talking about this: 115 289)
10. NBA (Likes: 10.76 millions; People talking about this: 125 506)
11. Wal-Mart Stores (Likes: 10.65 millions; People talking about this: 153 264)
12. Zara (Likes: 10.61 millions; People talking about this: 84 083)
13. Pixar (Likes: 10.28 millions; People talking about this: 58 319)
14. Burberry (Likes: 9.87 millions; People talking about this: 137 853)
15. Levi’s (Likes: 9.38 millions; People talking about this: 150 105)
Скоро ще има сериозни размествания, но като цяло сега се вижда кой гледа в преспектива за соц. маркетинг. Тук не се броят групита като: I love my pet или носещи такава идей. В бг е показателно, че страниците на общо обединяваща идея се харчат повече от тези, които просто описват макра или бизнес.
Някой да има статистики за БГ? Интересно ми е тук коя е топ марката. Ще е или някой от телекомите или от газираните. Или ще е някой от тях поне в топ 3. Чудя се и аз, но като цяло всичко е ясно без силен маркетинг, било то и извън мрежата, трудно ще се получат големи числа.
Това е добър метод и за реклама и за популяризация на марката. Но facebook се чатна и вече освен like-ове има и една друга статистика, която явно е реалния измерител на успешната facebook страница - "people talk about this", което реално са активните потребители, които говорят за нещата на самата стена. Както е и в буквален превод. Това се изразява най-често в коментари, споделяне на линкове (клипове, картинки, статии от други сайтове, интересни ресурси и др.), харесване на коментари и други такива активности, позволени на всеки един потребител аот самия администратор на страницата. Както се знае зад страницата, администрирана от дадения човек, могат да се видят статистики, настройки и още много елементи, които могат да направят всяка една негова кампания успешна, допитвайки се до тях и анализирайки ги.
Ето и топ марките подредени от 1 до 15, като това са последните статистики до момента:
1. Coca-Cola (Likes:36.29 millions; People talking about this: 276 996)
2. Walt Disney (Likes: 29.63 millions; People talking about this: 193 322)
3. MTV (Likes 29.30 millions; People talking about this: 230 088)
4. Starbucks Coffee (Likes: 26.38 мmillions; People talking about this: 240 571)
5. Red Bull (Likes: 23.57 millions; People talking about this: 156 025)
6. Converse (Likes:20.72 millions; People talking about this: 71 219)
7. Victoria’s Secret (Likes: 15.82 millions; People talking about this: 177 475)
8. Monster EnergyХ (Likes: 12.76 millions; People talking about this: 76 738)
9. McDonald’s (Likes: 11.79 millions; People talking about this: 115 289)
10. NBA (Likes: 10.76 millions; People talking about this: 125 506)
11. Wal-Mart Stores (Likes: 10.65 millions; People talking about this: 153 264)
12. Zara (Likes: 10.61 millions; People talking about this: 84 083)
13. Pixar (Likes: 10.28 millions; People talking about this: 58 319)
14. Burberry (Likes: 9.87 millions; People talking about this: 137 853)
15. Levi’s (Likes: 9.38 millions; People talking about this: 150 105)
Скоро ще има сериозни размествания, но като цяло сега се вижда кой гледа в преспектива за соц. маркетинг. Тук не се броят групита като: I love my pet или носещи такава идей. В бг е показателно, че страниците на общо обединяваща идея се харчат повече от тези, които просто описват макра или бизнес.
Някой да има статистики за БГ? Интересно ми е тук коя е топ марката. Ще е или някой от телекомите или от газираните. Или ще е някой от тях поне в топ 3. Чудя се и аз, но като цяло всичко е ясно без силен маркетинг, било то и извън мрежата, трудно ще се получат големи числа.