3 лева за литър дизел до седмици

От: Re: От: 3 лева за литър дизел до седмици

А ако искате може да си поговорим и за цените на колите? Защо пък не. Така, Пасат 7, който излезна миналата година (във втората и половина) на американция пазар е $20 000, тук е 20 000 евро. Не сме ли гъзари, а? Ето едно линче: http://voices.yahoo.com/2012-volkswagen-passat-diesel-tdi-lets-ready-to-10386329.html - не се подлъгвайте от цената, все пак там никой не купува базови модели. Още с излизането си Yahoo! имаха големи банери, че почва от $20 000. А тук, на глупаците я шиткат по 20 000 евро нова.

Вие за бензина искате да си говорим. :)

Баце, то не само за цените на колите ама и за цените на повечето неща ако се хванем пак ще е същия шит. :) Аз преди 3-4 години бях каза, че България ще стане най-бедната държава в ЕС с най-високите цени още малко остана и ще позная (маг Тъмнина ряпа да яде пред мен).:mrgreen:

Тези от Бунака много ме издразниха вчера, оня Накъдриев вика били се провели протести срещу горивата въпреки, че от Лукойл обявили, че от март щели да намалят цените на дизела. Представяш ли си нагледци долни, протест ша правят нестига, че ще им намалят цената с 2 ст. и пак протестират. Възмущават се от Бунака що протестирали хората, нема такава телевизия просто.
 
От: 3 лева за литър дизел до седмици

Трябва да се кара колело - това е истината! Полезно за джоба - полезно и за здравето :)
 
Re: От: 3 лева за литър дизел до седмици

Трябва да се кара колело - това е истината! Полезно за джоба - полезно и за здравето :)
Подкрепям с две ръце. Трябва да се ходи повече пеш. Ако това се случи с по-голямата част от населението, ще видите как ще им ударим в оборота. Ама нали всеки е гъзар и цял живот все на колела се е движел, та на им сега 3 лева дизел. :) Пък и така ще ги стимулират малко да имат поне малко физическо натоварване през скучния работен ден.

@gangster, нека спират бате. Като не може да има икономика в истинската и форма, значи няма да има. А кой прав, кой крив, това не го бърка много много потребителя. На него му е важното да е достъпно, качествено и на поносима цена. На въпросните изисквания отговаря само едно - достъпно е. :) А сега като затворят 1 000 бензиностанции, ще прецакат и това условие. Все тая, то само това да ни е проблема. Всичко е с тренд на долу. Оня строи магистрали, а в същото време колите на пъта ще намалеят. Не знам какво му е бизнес стратегията. Но явно нещо се умува. :)

А телевизиите нарочно така си плямпат глупостите. Новините им са в голяма част защита на интереси. Няма нищо истинско по тях. Седа си в нас и ми разправят "махни се от PC-то вече, само там циклиш" и аз им викам "а къде да цикля пред ТВ-то и да им гледам жалките новини и старите филми?". И нищо повече не си разменяме като реплики. Това е. Какво да им обеснявам, че яко ще се сдухат, ако само там им са погледите. :)
 
От: 3 лева за литър дизел до седмици

С колело е гот... само ще изглеждаме леко не на място :D


dietata.jpg
 

Прикачени файлове

  • dietata.jpg
    dietata.jpg
    40 KB · Преглеждания: 1
От: 3 лева за литър дизел до седмици

НЕ се заблуждавайте - Намаляването на потреблението не е решение - това е като да стане скъп хляба и да почнем да ядем по веднъж на ден та да накажем хлебарите.
Какво ще се случи, ако от утре действително намалим потреблението с 50% - ще падне оборота на бензиностанциите и първата работа ще е да уволнят половината персонал - (увеличаване на безработицата) - с това те ще намалят част от разходите си - второто което ще направят за да могат да не са на загуба ще увеличат цените на горивата за да компенсират намалелият оборот. Третото което ще се случи част от бензиностанциите ще фалират и това няма да са големите вериги а малките независими бензиностанции в предимно по малките населени места. (още безработица, липса на близка бензиностанция до голяма част от населението и още по голяма липса на конкуренция)

Ето ви три негативни ефекта - ако някой може да ми посочи поне един позитивен като изключим опазването на околната среда и намаляване на затлъстяването на населението
 
От: 3 лева за литър дизел до седмици

Трябва да се кара колело - това е истината! Полезно за джоба - полезно и за здравето :)

И кое му е полезното за здравето? В планината на чист въздух - ДА, ама в центъра на града в държавата с най-мръсния въздух ... едва ли ...
 
От: 3 лева за литър дизел до седмици

Нетсърф София не е България - говориме за глобално намаляване на потреблението - а и в София ако трафика стане на половина, въздуха в по голямата и част ще става за дишане
 
Re: От: 3 лева за литър дизел до седмици

Нетсърф София не е България - говориме за глобално намаляване на потреблението - а и в София ако трафика стане на половина, въздуха в по голямата и част ще става за дишане
Аз преди време карах колело по софийските улици и разликата от сега е огромна. Трафикът от тогава е скочим многократно, а да не говорим за вредните емисии. За съжаление за да се върне това време ще е нужно 2/3 от хората да се откажат от колите си. Да не е и повече. Но реално няма как да стане и там е кофтито. Аз лично предпочитам да отида пеша до някъде (не много далеч) и да знам, че съм спестил някой друг лев, отколкото да се забия в задръстването, да изгърмя някаква нафта, да спонсорирам петролните картели тук, да набия някой друг кинт за синя зона, и да се правя на ущипана ученичка, когато някой е на вълна "да ударим по едно". И ето го това едно - горните разходи за превоза до там.

Реално е така с намаляването на безработицата, но като нормална инкономика или поне като нещо допиращо се до нормална икономика, това ще повлече след себе си още неща. Като начало държавата ще хрохне много лошо, защото всичко отива към борсите. След това се започва и с подбиване на пазара - вместо продавач на 600 лв., ще имаме и такива на по 400 лв. Следващи са хората с кредити, те стават лошо кредити и банките започват да се пънат много.

Всичко е навързано, но реално се почва от някъде. Положителният ефект идва не с мизерията, а с това, че икономиката ще се сблъска с такава мизерия, и иска, неиска ще са нужни някакви промени. Ако не затъвация за всички. Няма начин да постигнеш максимални резултати, ако не рискуваш. Това е и логиката на бизнеса. Никой няма да ти си намали цените и не да направи компромис, защото някой си не му е Ок, било то и цялото население. Никой не постига резултати без твърди позиции. А в какво ще се изразяват те, вече зависи. ;)
 
От: 3 лева за литър дизел до седмици

Стара китайска поговорка гласи че икономията е майка на мизерията - Тоест пак идваме до това че условията за бизнес в БГ са под всякаква критика и че ако ГЕРБ не им е целта да уморят и това дето все още шава трябва да предприемат спешни мерки в тази посока.
 
От: 3 лева за литър дизел до седмици

Очаквам да има срутване до края на годината на петрола. Просто Китай имат големи ядове и ще се чува тепърва за големия балон в сектора на имотите. Този филм вече сме го гледали къде ли не. Арабелите и те не искат да е толкова скъп петрола, защото хората бързо се преорентират към алтернативни източници на енергии, както и добива на нефт от от нефтени пясъци. Понеже сме малка и отворена икономика, цените на суровините в света се отразяват и на нас.

http://energy.eu/ - като погледна цената на бензина и дизела в европа, в бг не е чак толкова скъпо. Знам, че ще кажете, че ние сме с много по-ниски заплати. Да, де но понеже сме отворен пазар, цените в цялата европейска общност подлежат на арбитраж. Това означава, че ако има нещо по-евтино тук, то веднага ще се намерят купувачи от други страни за да ги изкупят и съответно това ще вдигне търсенето и цената.

Мислете глобално, действайте локално.
 
От: 3 лева за литър дизел до седмици

Тоест пак идваме до това че условията за бизнес в БГ са под всякаква критика и че ако ГЕРБ не им е целта да уморят и това дето все още шава трябва да предприемат спешни мерки в тази посока.

И пак лъжеш, спри се малко бре :)

Първи сме по бизнес климат в Европа

България заема първо място в Европа по състояние на бизнес климата за 2012 г. Това показва изследване на европейската асоциация на търговско-промишлените палати и най-представителната организация на бизнеса на Стария континент.

Зависи вече какво разбираш под "бизнес климат" - за бизнеса ви с партийни далавери, климата верно се сговни откакто БСП падна от власт :)
 
От: 3 лева за литър дизел до седмици

като погледна цената на бензина и дизела в европа, в бг не е чак толкова скъпо. Знам, че ще кажете, че ние сме с много по-ниски заплати. Да, де но понеже сме отворен пазар, цените в цялата европейска общност подлежат на арбитраж. Това означава, че ако има нещо по-евтино тук, то веднага ще се намерят купувачи от други страни за да ги изкупят и съответно това ще вдигне търсенето и цената.

Само дето в другите държави държат на качеството и боклуците на лукойл там няма да минат само при нас и чат-пат при съседите минават. Този който изкупи бг шитавия бензин предполагам, че ще си има сериозни проблемации като започнат на германците да им гаснат колите по кръстовищата(примерно).:)
 
От: 3 лева за литър дизел до седмици

ххахах ако се намали , потреблението , то да се спират колите от движение и тогава гледай , защото днешно време всеки има кола ,някои по 2-3 ,а когато няма ДДС ,няма застраховки няма купуване на нови коли а-ъ, държавата също ще загуби много пари,защото няма да има кой да плаща по 200 лв застрахка за една обикновена кола да не говорим за няква по скъпа.
 
Последно редактирано:
От: 3 лева за литър дизел до седмици

ххахах ако се намали , потреблението , то да се спират колите от движение и тогава гледай , защото днешно време всеки има кола ,някои по 2-3 ,а когато няма ДДС ,няма застраховки няма купуване на нови коли а-ъ, държавата също ще загуби много коли,защото няма да има кой да плаща по 200 лв застрахка за една обикновена кола да не говорим за няква по скъпа.

Това е идея, да спрем да караме и да капичнем държавата. Аз съм За! :D

9d01db62bfd499d5.jpg
 
Последно редактирано:
От: 3 лева за литър дизел до седмици

Нетсърф София не е България - говориме за глобално намаляване на потреблението - а и в София ако трафика стане на половина, въздуха в по голямата и част ще става за дишане
Ааа, сега ще протестираме против високите цени на петрола, а не против високите цени на горивата в БГ?? А и в случая София е България ...
 
От: 3 лева за литър дизел до седмици

...
http://energy.eu/ - като погледна цената на бензина и дизела в европа, в бг не е чак толкова скъпо. Знам, че ще кажете, че ние сме с много по-ниски заплати. Да, де но понеже сме отворен пазар, цените в цялата европейска общност подлежат на арбитраж. Това означава, че ако има нещо по-евтино тук, то веднага ще се намерят купувачи от други страни за да ги изкупят и съответно това ще вдигне търсенето и цената.
...
Ама ти сериозно ли го пишеш това??
10 - 15 стотинки разлика ...
 
От: От: 3 лева за литър дизел до седмици

Агейнст както винаги неадекватен - тая новина може да си я завреш отзад - ако си направиш труда да я прочетеш внимателно - ще установиш две неща - че става въпрос за едър бизнес - който в БГ не плаща данъци и за това му е гот и второ че са гласували представители на едрият бизнес.
Когато аз и 90% от БГ фирмите попаднеме в тази графа няма да ни чуеш да гъкнеме - по цял ден ще фалиме правителството като тебе
 
От: От: 3 лева за литър дизел до седмици

Агейнст както винаги неадекватен - тая новина може да си я завреш отзад - ако си направиш труда да я прочетеш внимателно - ще установиш две неща - че става въпрос за едър бизнес - който в БГ не плаща данъци и за това му е гот и второ че са гласували представители на едрият бизнес.
Когато аз и 90% от БГ фирмите попаднеме в тази графа няма да ни чуеш да гъкнеме - по цял ден ще фалиме правителството като тебе

Както винаги тъп и упорит, като типичен представител на партията :) Новината съм я прочел много внимателно и не - не става въпрос само за едър бизнес - нито в конкретната статия, нито по принцип.

Предполагам за пръв път чуваш, че България е известна като данъчен рай? И сигурно ти е странно откъде идва това? :) Ми ако се напънеш малко да се образоваш как е по другите държави може и да ти стане ясно - http://andorjakab.blog.hu/2012/01/06/this_is_why_i_don_t_give_you_a_job

На чети и като направиш сравнението ще разбереш защо сме на първо място по тия класации.

Обаче проблема ни е друг - че тука има едно поколение "бизнесмени" възпитани в една по-различна среда и ръководени от коренно различни разбирания, че успешен бизнес може да се прави само с връзки и далавери. И като им резнеш възможността за далавери - увисват и почват да се чудят кой друг да обвиняват, че да не излезнат те простите.
Същите тия обаче на реален пазар (извън БГ) не са в състояние да се задържат и 2 седмици, но иначе в БГ климата им бил виновен.

В крайна сметка - ако в БГ бизнес климата ти е лош - ходи прави фирми по другите държави, тъкмо да опровергаеш всички. Само прави разлика между свит пазар и кофти бизнес климат.

С нетърпение чакам резултатите :)
 
Последно редактирано:
От: 3 лева за литър дизел до седмици

Ти си уникално тъпо парче заклевам се. Амин
Изследването се базира на анкети сред членовете на асоциацията, които споделят очакванията си за развитието на техния бизнес.

В една друга тема нагледно ти показах какви данъци плаща една фирма в УК и в БГ - в БГ се плащат почти ДВОЙНО по големи данъци и тежестта върху бизнеса е ДВОЙНО по голяма - различните регулации над бизнеса в БГ са МНОГОКРАТНО по големи от колкото в УК

В БГ бизнес средата е рай само ако печалбата ти надхвърля 150 000лв на година - предполагам че твоят бизнес е в тази категория и за това си толкова доволен от бизнес средата в БГ.
 

Горе