Първо да уточня, че говорим за силно конкурентна дума за БГ. Нещо като "мебели".
Вариант 1:
Имам 30 уникални статии, които мога да пусна за един ден в 30 директории за статии. На следващия ден ги минавам през социалките и така Гугъл вижда 30 нови линка по думата мебели за 1-2дена.
Вариант 2:
Пускам по 1 статия на ден в продължение на 1 месец. Всяка статия минавам през социалки на следващия ден след публикуването. Така Гугъл вижда по един линк на ден.
Моето мнение е, че вариант 1 е по-добър, защото 30 линка не са много за силно конкурентна дума. Докато при вариант 2 линковете ще идват твърде бавно за да окажат влияние на СЕРП-а.
Какво мислите по въпроса?
Вариант 1:
Имам 30 уникални статии, които мога да пусна за един ден в 30 директории за статии. На следващия ден ги минавам през социалките и така Гугъл вижда 30 нови линка по думата мебели за 1-2дена.
Вариант 2:
Пускам по 1 статия на ден в продължение на 1 месец. Всяка статия минавам през социалки на следващия ден след публикуването. Така Гугъл вижда по един линк на ден.
Моето мнение е, че вариант 1 е по-добър, защото 30 линка не са много за силно конкурентна дума. Докато при вариант 2 линковете ще идват твърде бавно за да окажат влияние на СЕРП-а.
Какво мислите по въпроса?