Митака
New Member
7 съвета за промотиране на всеки продукт
Можете да прегледате още мои статии за пари от интернет в моя блог за онлайн бизнес. Всички права запазени върху статията.
Текстът е вашия продавач. Той общува с клиентите, той им предоставя информация и отговаря на потенциални въпроси. Писането е голям дял от интернет маркетинга. Понякога една проста редакция на текст може да утрои печалбите. Всичко е въпрос на използването на правилните похвати и добра редакция.
Основи на писането на статии, които продават:
1) Разговаряйте. Говорете чрез букви. Вашият текст е диалог с четящия; клиента. И както във всеки по-формален разговор, избягвайте дългите и сложни изречения, излишните думи и жаргона.
2) Призовете действие. Може би най-важната част от всяка задача по съставяне на продаващ текст. Просто поискайте действие от четящия. Не чрез огромни шрифтове, ярки цветове и глупави снимки. Добавете едно изречение накрая на вашия текст, гласящо "Инвестирайте в [...] днес!", или "Регистрирайте се!".
3) Привилегиите първи. С какво този продукт ще допринесе на клиента? Как ще се чувства той - физически и психически. Как другите ще го виждат след ползването на продукта? Винаги наблягайте първо над привилегиите, после над характеристиките на един продукт.
4) Доставяйте нужната информация. Бихте ли купили хапчета за отслабване, ако не са клирично доказани? Или не знаете техния произход? Обзалагам се, че отговорът е не. Затова бъдете сигурен, че доставяте достатъчното количество информация, с която клиентът да има доверие на вас и продукта, който вероятно ще закупи.
5) Разчупете текста. Форматирайте го добре. Няма по-лесно четим текст от кратки параграфи, удебелена важна информация и добре структурирани изречения. Щяхте ли да прочетете тази статия, ако беше куп разпилян текст?
6) Фокусирайте на посетителя, не посетителите. Всеки чете вашия текст индивидуално. Никога не използвайте "ние" форма, винаги говорете във "вие." Бъдете достатъчно честни, не крийте информация от посетителите.
7) Добавете секция FAQ (Frequently Asked Questions | Често задавани въпроси). Няма нищо по-приятно за любопитния (или чудещия се дали да купи продукт) посетител от секция с въпроси и отговори.
Кой от тези похвати прилагате във вашите продаващи текстове?
Можете да прегледате още мои статии за пари от интернет в моя блог за онлайн бизнес. Всички права запазени върху статията.
Текстът е вашия продавач. Той общува с клиентите, той им предоставя информация и отговаря на потенциални въпроси. Писането е голям дял от интернет маркетинга. Понякога една проста редакция на текст може да утрои печалбите. Всичко е въпрос на използването на правилните похвати и добра редакция.
Основи на писането на статии, които продават:
1) Разговаряйте. Говорете чрез букви. Вашият текст е диалог с четящия; клиента. И както във всеки по-формален разговор, избягвайте дългите и сложни изречения, излишните думи и жаргона.
2) Призовете действие. Може би най-важната част от всяка задача по съставяне на продаващ текст. Просто поискайте действие от четящия. Не чрез огромни шрифтове, ярки цветове и глупави снимки. Добавете едно изречение накрая на вашия текст, гласящо "Инвестирайте в [...] днес!", или "Регистрирайте се!".
3) Привилегиите първи. С какво този продукт ще допринесе на клиента? Как ще се чувства той - физически и психически. Как другите ще го виждат след ползването на продукта? Винаги наблягайте първо над привилегиите, после над характеристиките на един продукт.
4) Доставяйте нужната информация. Бихте ли купили хапчета за отслабване, ако не са клирично доказани? Или не знаете техния произход? Обзалагам се, че отговорът е не. Затова бъдете сигурен, че доставяте достатъчното количество информация, с която клиентът да има доверие на вас и продукта, който вероятно ще закупи.
5) Разчупете текста. Форматирайте го добре. Няма по-лесно четим текст от кратки параграфи, удебелена важна информация и добре структурирани изречения. Щяхте ли да прочетете тази статия, ако беше куп разпилян текст?
6) Фокусирайте на посетителя, не посетителите. Всеки чете вашия текст индивидуално. Никога не използвайте "ние" форма, винаги говорете във "вие." Бъдете достатъчно честни, не крийте информация от посетителите.
7) Добавете секция FAQ (Frequently Asked Questions | Често задавани въпроси). Няма нищо по-приятно за любопитния (или чудещия се дали да купи продукт) посетител от секция с въпроси и отговори.
Кой от тези похвати прилагате във вашите продаващи текстове?
Последно редактирано от модератор: