8 ВЪЛШЕБНИ ФРАЗИ

apostol

New Member
ОСЕМ ВЪЛШЕБНИ ФРАЗИ

Ако трафикът към вашия сайт ви се струва недостатъчен, вие можете да приложите някои трикове, които със сигурност ще увеличат трафика ви, а оттам и продажбите.
Тези трикове се състоят в осем фрази, които, прилагани систематично, могат чувствително да увеличат финансовата ефективност на вашия комерсиален сайт.
Ето ги и самите фрази:

1. “Направете този сайт един от вашите фаворити!” Мисля, че тази маневра е ясна, но за всеки случай ще поясня. Когато посетителят на вашия сайт го открие повторно между фаворитите си, той рано или късно ще влезе повторно в него. Така шансът да поръча стоката, която предлагате в сайта си, нараства неимоверно.

2. “Абонирайте се за моя безплатен бюлетин!” Не пропускайте тази златна възможност. Предлагайте непременно нещо БЕЗПЛАТНО! Електронна книга или бюлетин. По- добре е, ако предлагате бюлетин, защото най- новите проучвания показват, че повечето хора купуват една след ДВАНАДЕСЕТИЯ контакт с вас. Този контакт се осъществява именно чрез бюлетина. В моите сайтове аз също така предлагам безплатен бюлетин и разпращам последователно цели 15 крайно съдържателни и полезни статии на всеки, който се абонира.
Вие можете да закупите софтуеъра за автоматично разпращане на бюлетини от мен и то на една доста разумна цена.

3. “Участвайте в моя форум!” За целта трябва, разбира се, да създадете форум към сайта си. В този форум ще се срещат хора със сходни интереси, които непрекъснато ще обсъждат теми, свързани с вашия сайт. Участниците във форума отново и отново ще посещават вашия сайт…

4. “Разпишете се в моята книга за гости!” От книгата за гости можете да получите безценна информация. Хенри Форд е бил на мнение, че клиентите сами ни казват, какво трябва да предприемем, за да удовлетворим техните желания. Възползвайте се от тази възможност!

5.“Използвайте безплатните статии от моя бюлетин за вашия!” Да, позволете на посетителите във вашия сайт да използват вашите статии. Погрижете се за това обаче, във всяка ваша статия да има линк към вашия сайт. Така напълно непознати хора ще се превърнат във ваши рекламни агенти и ще разпространяват из Мрежата вашата скрита реклама.

6. “Препоръчайте на приятел!” Тази фраза може да фигурира като бутон в навигацията ви. Само чрез едно кликване на мишката посетителят на вашия сайт може да го “препоръча” на свой близък или приятел. Получава се отново същата ситуация- непознати хора се превръщат във ваши рекламни агенти…

7. “Участвайте в томболата и спечелете!” Мнозина от нас са просто влюбени във викторините, лотариите, игрите. Особено, когато могат да спечелят нещо от тях. Затова една игра или лотария, организирана от вас в сайта ви, със сигурност ще привлече допълнителни посещения на вашия сайт. Не е речено, че печалбата, която ще изплатите, трябва да е парична награда. Можете да изпратите на победителя някакъв безплатен бюлетин, електронна книга, брошура и пр.

8. “Подарете този подарък!” Ако разпращате на посетителите безплатни електронни издания, можете да ги помолите да ги препратят на техни близки, приятели или познати. В безплатното издание на всяка цена трябва да има линк към вашия сайт. Линк или някакъв друг вид реклама- каре, банер и пр. Този трик се нарича “вирусен маркетинг” и ви помага да популяризирате сайта си едва ли не автоматично. Резултатите от този вид дейност ще ви изненадат много приятно.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
 
Да, това често се нарича призив за действие. Според мен това е една безценна част от партизанския маркетинг, която трябва да се прилага както на лични сайтове, така и на онлайн бизнес.

По същия начин можете лесно да кажете "Инвестирайте в [продукт] днес!" Доказано е, че заедно с други подобни подходи, така се подсилва времето нужно за вземане на решение.
 
От: 8 ВЪЛШЕБНИ ФРАЗИ

Тези съвети не са ли приложими само при сайтове,където трябва да се купи стока,продукт или услуга да речем?
 
От: 8 ВЪЛШЕБНИ ФРАЗИ

Тези съвети не бяха ли на мода преди 6 или 7 години?

Аз лично май отдавна не съм виждал Guestbook. Вместо това се кометира под статиите (далеч по-адекватно).

За споделянето....алооо CreativeCommons за какво е? BY-NC-SA си е точно за тая работа, ама осигурява и юридически нещата. Една от причините това да не се стимулира, а напротив - да се съдят практикуващите го, се казва "уникалност на съдържанието" и минава за важен фактор в web бизнеса.

Да си опишеш newsletter-а като златна възможност, едва ли ще спечели особено доверие (не и достатъчно, за да вземат да го направят) Особено ако пропуснеш да им разясниш политиката си за управление личните и контактни данни на хората. Твърде дълго това беше ползвано от спамърите за играждане на бази данни, които после да бомбардират със изключително интересни клипчета на "Златен Дъжд", фистинг, инцест и подобни.

Препоръчването предполагам основателно е в кавички. Във времето на social bookmarking мрежите сме все пак.

Доказано от кого? Аз лично нямам подобни наблюденя, ама да предположим че аз съм бъркал нещо при експериментите.
При сайт със 150K уникални/ден и тридневен призив за кратка анкета и стимулираща награда за всички(!) попълнили под формата на иначе платени бонус услуги в сайта, попълваемостта беше от сорта на 0.02% от логналите се, просот не си заслужава дразненето на поптребителите. Ефект на увеличение популярността не беше забелязан, напротив. По-има смисъл ако рекламодател, който сам няма особено присъствие онлайн те използва като медиа за раздаване на коли, екскурзии, лаптопи и подобни. Хем наградите са достатъяно значителни, хем получаваш париз а тая работа.

Иначе прекалееено много медиина радиация има в днешно време "кликни тука", "купи това", "направи другото"... на хората им писна отдавна и просот игнорират подобни призиви (в огроманта си част), ако няма комбинация от доверие към медиата и персонална заинтересованост.
 
Последно редактирано:
От: 8 ВЪЛШЕБНИ ФРАЗИ

Иначе прекалееено много медиина радиация има в днешно време "кликни тука", "купи това", "направи другото"...

и накрая никой не кликва, не купува и не прави нищо към което го призоваваш :D
 

Горе