8 правила за по-добър бизнес

ZzZaPyr

Member
  • Клиентът винаги е прав
    Ако случайно клеинтът няма право, то виж т.1
    Трябва да си бърз и точен в действията човек, за да овладяваш ситуациите
    Бизнес = 40% риск и 60% маркетинг
    Бизнеса е като война - "Който не е с мен е против мен"
    Винаги по-едрите риби изяждат по-дребните
    Конкуренцията трябва да се уважава, защото добрият търговец взема поука дори от ненаправени грешки
    Душата на клиент се вади с памук, парите му - с голяма усмивка
 
Последно редактирано от модератор:
Мина времето когато клиента винаги беше прав. Сега повечето клиенти идват с думите: "Аз не разбирам, предложете ми вие"... другите всезнайковци просто не плащат добре. Като знаят толкова много да си го направят сами
 
Митака каза:
Подбрани клишета от англоезични сайтове :) Незнам какво му е полезното, ама хайде, нека дискусия и реклама става.
Ако прочетеш статията в сайта, ще видиш че е от едни такива дет се кичат по магазините и не е мое умотворение :)
 

Горе