TheEntrepreneur
Active Member

За един ден, създаваме повече от 1.5 милиарда съдържание, 140 милиона туита и 2 милиона видеота.
Да се опита човек да разбере цялата лавина от информация, която циркулира в интернет дневно е сериозно предизвикателство. Непрекъснато се опитваме да организираме и подреждаме информацията, която идва до нас.
Възприемането на данните е тежка задача.
Какво са инфографиките?
Те са микс от дизайн, текст и анализ и са идеални за века на големите данни.
Инфографиките са визуално провокираща комуникационна среда, която ако е изработена добре може да съобщи сложни данни във визуален формат с голям потенциал да се превърне във вайръл.
Инфографиката е един ефективен начин за комбинация между най-добрия текст, снимки и дизайн за представяне на история, която само се моли да бъде споделена с аудиторията.
Какво показва проучване относно инфографиките?
Скорошно проучване от Барбара М. Милър и Брук Барнет откриха следното за инфрафиките:
"Сами по себе си, информацията и графиките са полезни, но все пак несъвършени методи за комуникация. Писмения текст, който присъства в статиите, не е ограничен и същестуват почти безброй комбинации от думи позволявайки да се направи дълбок анализ на една идея, но в крайна сметка всичко зависи от способността на читателя да поглъща информацията. Графиките могат да улеснят читателя да схване смисъла, но пък за сметка на това са по-неефективни в комуникацията с абстрактни и сложни идеи. ... комбинацията от текст и графики позволява на говорителя да се възползва от силните страни на всяка една от средите както и да ограничи техните слабости."
Нужно ли е твоята индустрия да представи информация като по ефективен начин комуникира и ангажира своите клиенти и перспективи? Инфографиките могат да бъдат отговора.
Какви са ползите от включването на инфографиките във твоята маркетинг стратегия на съдържанието?
1. Увеличение в трафика
Инфографика, която е линкната и е естествено завладяваща ще донесе трафик до сайта ти, когато хората "споделят" и "кликат".
2. Ползи за SEO
Вайръл чертата на една инфографика кара хората да линкват към сайта ти и Гугъл ще индексира сайта по-добре благодарение на неговия "Пейдж Ранк" алгоритъм. Това увеличава значимостта, с която търсачките обхождат сайта ти.
3. Завладяващи и привлекателни
Едно нещо, което открих докато блогвах е обстоятелството, че хората обичат фактите, цифрите и статистиката. Добави няколко завладяващи снимки и графики и... "воала", имаш пристрастяващо съдържание!
4. Лесно се разглежда
Хората са доста зрителни и защото 90% от информацията, която отива към мозъка е визуална ти трябва да я направиш запомняща се за "зрителния нерв".
5. Вайръл възможности
Поради привлекателността на инфографиките, възможността да бъдат споделяни в социалните мрежи и да станат вайръл ги прави доста по-ценни от само статия с текст.
6. Прикрепване
Когато се проектира, развива и публикува инфографика, кода с който я слагаш в WordPress блог или уебсайт е представен като прикрепящ се код. Това създава автоматичен линк от сайта на другите към твоя.
7. Световен обхват
В свят, в който вече онлайн публикуването е видимо от всяка точка на света с кликването на бутон, инфографиките могат да ти осигурят глобален обхват.
8. Осведоменост за марката (Brand Awareness)
Създаване на инфографика, в която са показани твоето лого и марка е могъщо средство за създаване на по-силна осведоменост за марката.
9. Показва експертно мнение по даден предмет
Времето прекарано в проучването на инфографиката ще покаже твоите познания и позиция като експерт по дадена категория или предмет.
Предизвикателството в инфографиките е тяхното създаване.
Източник.
Който желае да разбие конкуренцията, да заповяда
