Не.
Освен това зависи от броя рекламодатели и варира според десетки критерии - държава, настоящи рекламодатели, пол, интереси, контекст на страниците ти, дали е ретаргет или не, сезон и много други. Дори да имаше тая информация, тя пак може да е променлива. Да не говорим, че рекламите се показват на хора с различно поведение в мрежата. Тоест, аз днес може да съм се интересувал от гуми и да вляза в твоя сайт за филми. Утре вече да купя гуми и да ми излизат реклами за прах за пране. Първият път кликът ми ще струва Х, в другия случай Y. И това няма общо с нишата. Ако блокираш категория, може да забраниш високоплатената реклама за ГУМИ. Освен това има хора, за които няма релевантна реклама и когато блокираш категории, намаляваш още повече възможностите за наддаване на рекламодателите за дадена позиция.
Дори да забраниш категории, едва ли ще видиш положителни резултати. Лично аз съм си играл, но нещата са низходящи.