Здравейте! От дълго време чета форума, но ето че и на мен ми се наложи да се допитам до вас
Преди няколко дни започнах PPC campaign на един сайт (с дейност в България), но имам следният проблем...
Избрал съм да извършвам плащането ръчно, като първоначално вкарах в сметната си 70лв.
Стартирах кампанията и рекламите, но на 30 клика с bid около 0.12BGN таксите ми (estimated tax) бяха около 8лв.
След това заредих акаунта с още 170лв. и увеличих дневния бюджет, като оптимизирах ключовите думи до максимум (помислих, че високите такси може да са от това). Днес видях, че таксата е скочила до 40лв. (при около 15 клика).
Някой може ли да ми обясни как работят тези такси за България и как да ги избегна?
Благодаря ви!
Преди няколко дни започнах PPC campaign на един сайт (с дейност в България), но имам следният проблем...
Избрал съм да извършвам плащането ръчно, като първоначално вкарах в сметната си 70лв.
Стартирах кампанията и рекламите, но на 30 клика с bid около 0.12BGN таксите ми (estimated tax) бяха около 8лв.
След това заредих акаунта с още 170лв. и увеличих дневния бюджет, като оптимизирах ключовите думи до максимум (помислих, че високите такси може да са от това). Днес видях, че таксата е скочила до 40лв. (при около 15 клика).
Някой може ли да ми обясни как работят тези такси за България и как да ги избегна?
Благодаря ви!