Affiliate програма на SummerCart

От: Affiliate програма на SummerCart

Чудите ли се за нещо, звънете по телефона на 02/ 975 26 08 .

go6o78, имаме един по-стар имейл от теб, но от днес не. Извинявам се, че си останал с впечатление, че не сме реагирали своевременно.
 
От: Affiliate програма на SummerCart

Аз писах през формата за запитване в панела, може би не е трябвало от там.
А и не съм останал с лошо впечатление, предполагах, че утре ще получа отговор, че пуснах запитването следобяд, но реших да проверя дали има подобно неотчитане на кликовете с други потребители затова писах тук
 
От: Re: Affiliate програма на SummerCart

След около седмица тестване, смея да твърдя, че в моите сайтове програмата вади добър CTR за банер реклама (около 1%).
Аз имам един въпрос, свързан с affiliates, които са 2-ро и 3-то ниво, няма информация, какви са приходите от тях?

Здравейте,

въпросът за 2-ро и 3-то ниво на affiliates е много добър. Отговорът ми на кратко е, че за 2-ро ниво даваме 10% допълнително възнаграждение.
Ето пример: Ако активен афилиейт Х (това е ниво 1) изпрати през сайта си човек У, който също включи в affiliate програмата на Summer Cart (това е ниво 2), то първият Х ще спечели 10% от всички комисионни на У (в допълнение към своите лични комисионни). Естествено афилиейтът който е 2-ро ниво получава нормална комисионна като всеки друг (до 18 декември комисионната е 20лв, след това е 10лв).
3-то ниво не поддържаме в момента.
 
От: Affiliate програма на SummerCart

Искам да кажа и актуална информация относно флаш банерите:

Прегледахме кода на всички банери (май са малко над 50) и не открихме проблем. За всеки случай reupload-нахме всички Флаш банери, изтествахме ги, кликовете се отчитат коректно.
 
От: Affiliate програма на SummerCart

Здравейте, вчера забелязах, че имам 20лв. чакащи одобрение в партньорската програма. Днес получих писмо:
"Вие спечелихте комисионна (20 лева) от запитване, което беше направено вчера на summercart.bg и днес се потвърди, че е квалифициран контакт. Честито!"
Мислех, че ще минат поне 12-15 дни, след като поставя банер на сайта си, за да има резултат, но това стана още на 3-тия ден от включването ми в програмата :) Радвам се и съм благодарен на summercart.bg и желая успех както на тях, така и на останалите партньори и колеги от форума :)
 
От: Affiliate програма на SummerCart

А бихте ли обяснили какво точно означава квалифициран контакт и какво не е квалифициран
 
От: Affiliate програма на SummerCart

А бихте ли обяснили какво точно означава квалифициран контакт и какво не е квалифициран

p { margin-bottom: 0.08in; }
Разбира се, ще обесня съвсем подробно.

Нека първо кажа, че ние взаимствахме понятието "квалифициран контакт" от англ. "qualified lead", което е широко установено в световната практика като мерна единица в маркетинга. Lead е абсолютно всяко запитване, а Qualified Lead е всяко качествено, адекватно, таргетирано, добронамерено, искрено запитване към дадена услуга/продукт.

В случая на Summer Cart едно запитване се смята за квалифицирано, ако отговаря на 3 условия: валиден имейл адрес, валиден телефонен номер, и реален интерес към продукта ни. Ще дам пример с горната ситуация на Wolfhound: Дадено лице пише, че се интересува под някаква форма от Summer Cart. Ние му се обаждаме, разменяме един-два имейла и виждаме дали заинтересоваността е истинска. В най-добрия случай до ден-два се разбира дали запитването е искрено, истинско и се отчита одобрена комисионна.
Имайте предвид, че някой път развитието може да отнеме седмица-две. Хубавото е, че ние държим афилиейта в течение на всичките ни опити и действия да "окачествим" запитването.
Неквалифициран контакт е запитване, което е фиктивно или чисто импулсивно без капка желание за запознаване с продукта ни.
Много се стараем всички да са доволни, дано и вие мислите така :)
 

Горе