Amazon.de

Здравейте , не знам дали съм в точната тема.
Въпроса ми е следния , ако продавам даден артикул в Амазон и той е в техен склад , възможно ли е поради някаква причина Амазон да ми блокират артикула за продажба. Имам такъв проблем с мои клиент които бих обяснил по подробно при някакво развитие на темата . Благодаря ви предеарително.
 
За да съм по конкретен , въпроса ми е такъв , този артикул в момента може ли да се пазарува и в двата амазона ?


 
За съжаление не успях да те разбера, ако можеш да обясниш по-просто?
 
По просто ,мои клиент продава стока там (обувките по горе на линка) , но взе да "върти" номера. Казва че Амазон да спрели цялата партида заради несъответствие между цвета на снимката (на линка по горе) и стоката която продава. Разлика в нюанса има наистина , но това го установяваме Аз и Той . Просто ми се струва някак невъзможно Амазон да направят такова нещо . Мисля си че след края на сезона просто почва да прави "шмекери" .... Което ме навежда на мисълта , че за в бъдеще би била проблемна работата с този човек !
 
Да, напълно е възможно да ти направят FBA листинга неактивен за такова нещо ако има оплаквания от клиенти, както и по други причини.
Всъщност за подобни неща могат да ти отнемат правото да пращаш стока в FBA.
 
Да, напълно е възможно да ти направят FBA листинга неактивен за такова нещо ако има оплаквания от клиенти, както и по други причини.
Всъщност за подобни неща могат да ти отнемат правото да пращаш стока в FBA.
По горе съм поставил линк на самата стока , дали може по него да се разбере дали наистина е спряна партидата от продажба , скрива ли се като артикул , защото все още го има и може да се добавя в количката .
 
На мен ми изглежда нормално, не мисля, че е спрян от продажба.
 
Може ли са се добави в количката, валиден е за купуване от клиент. Колкото до нюансите, когато продавам цветови вариации ( боя за коса, червила ), винаги слагам текст, че цветовете варират в зависимост настройлата на монотора и други фактори.
 
Може ли са се добави в количката, валиден е за купуване от клиент. Колкото до нюансите, когато продавам цветови вариации ( боя за коса, червила ), винаги слагам текст, че цветовете варират в зависимост настройлата на монотора и други фактори.

Това ми трябваше като отговор , относно нюансите , многократно му обясних , актуална снимка му направих (тази на линка е от миналата година) , но просто човека отсреща не е коректен и се опитва да "върти" номера явно .... Благодаря за отговора :)
 
По горе съм поставил линк на самата стока , дали може по него да се разбере дали наистина е спряна партидата от продажба , скрива ли се като артикул , защото все още го има и може да се добавя в количката .
Листинга е активен, като продавача е фирма от Габрово - предполагам това е човека с която работиш.
Когато листинга е спрян излиза или съобщение че продукта не е достъпен или ако нарушението е сериозно и AZ са изтрили направо ASIN-a излиза страница с разни кучета.
Имай предвид че според правилата на AZ снимката на продукта трябва да представлява точно продукта, което ще рече всякакви нюанси или изменения по самия продукт или опаковката му. Ако не отговаря първо AZ могат да спрат листинга, второ клиенти могат да напукат кофти feedback което да ти удари метриките, и от там..
 
Листинга е активен, като продавача е фирма от Габрово - предполагам това е човека с която работиш.
Когато листинга е спрян излиза или съобщение че продукта не е достъпен или ако нарушението е сериозно и AZ са изтрили направо ASIN-a излиза страница с разни кучета.
Имай предвид че според правилата на AZ снимката на продукта трябва да представлява точно продукта, което ще рече всякакви нюанси или изменения по самия продукт или опаковката му. Ако не отговаря първо AZ могат да спрат листинга, второ клиенти могат да напукат кофти feedback което да ти удари метриките, и от там..
Благодаря , за изчерпателния отговор , преди 2 седмици съм му пратил актуална снимка (разликата в сегашната и продукта които се предлага е малка но все пак ) , но по неясни за мен причини не прилага новата снимка ....
 
Ако се съмняваш че нещо се опитва да те "изработи", може да поискаш да ти препрати Performance notification-a или отговора ако е отворил Case който AZ са му пратили за спряната партида.
 
Следя бройките от 1 седмица и гледам как се стапят ...не са спрени , целта е друга. Има неща които явно го притесняват относно евентуални рекламаций и трябва да ги доизпипаме за да продължим съвместната ни работа.
 
Ако се съмняваш че нещо се опитва да те "изработи", може да поискаш да ти препрати Performance notification-a или отговора ако е отворил Case който AZ са му пратили за спряната партида.
Благодаря за помощта и адекватните коментари :)
 
Благодаря , за изчерпателния отговор , преди 2 седмици съм му пратил актуална снимка (разликата в сегашната и продукта които се предлага е малка но все пак ) , но по неясни за мен причини не прилага новата снимка ....
Политиката за снимките е малко странна при АЗ и Незнам как се третират авторските права ( не става дума за stock photo разпространявани от вносители/дистрибутори). Та, за да смениш снимка, пускаш репорт, обосновка за репорта и прилагаш старата. Отнема до 3 работни дни. Аз имах такъв случай с продукт който предлагах но вече не беше активен при конкурентите ми.
 

Горе