Някой правил ли е подобно нещо, да даде съвет, как да се направи като хората.
case [X] - потребителя идва от кампания рекламна, да кажем фейсбуук -> преди това сме генерирали campaign link от бекенда, който включва разни параметри в урла за кампанията - да ги ползва маркетинга и data аналитиста. В този момент когато визитор цъкне на линка се генерира уникален device_uid, който същия дивайс, при пускане и инсталиране на апа, ще ги сравним и ще знаем, че дадения потребител е инсталирал апа, не само е цъкнал на рекламата?
Въпроса е какво да включва device_uid -> предполагам информация за устройството, чрез браузера, което може да се събере, като се ексклуднат ip адрес, който може да се променя ( пускам wifi / мобилен, етц - може да варира - да кажем видял е рекламата, пък от тях след ден стартира апа от друг нет и т.н.. ) ? - Тук нещата не са ми много ясни.
пс: без гугъл аналитикс и firebase deep link -> сега минават през тях, и се губят неща, и не може да се мачнат подробни детайли,.
Благодаря.
case [X] - потребителя идва от кампания рекламна, да кажем фейсбуук -> преди това сме генерирали campaign link от бекенда, който включва разни параметри в урла за кампанията - да ги ползва маркетинга и data аналитиста. В този момент когато визитор цъкне на линка се генерира уникален device_uid, който същия дивайс, при пускане и инсталиране на апа, ще ги сравним и ще знаем, че дадения потребител е инсталирал апа, не само е цъкнал на рекламата?
Въпроса е какво да включва device_uid -> предполагам информация за устройството, чрез браузера, което може да се събере, като се ексклуднат ip адрес, който може да се променя ( пускам wifi / мобилен, етц - може да варира - да кажем видял е рекламата, пък от тях след ден стартира апа от друг нет и т.н.. ) ? - Тук нещата не са ми много ясни.
пс: без гугъл аналитикс и firebase deep link -> сега минават през тях, и се губят неща, и не може да се мачнат подробни детайли,.
Благодаря.
Последно редактирано: