C220 Vs. S320

От: C220 Vs. S320

Ще кажа само че S-класата е за хора дето са баш директори и ги вози личен шофьор, поне така на запад, това че в БГ компирите са много и ги тресе е отделен въпрос.

Имал съм Е-класа 320 с фул екстри и бих казал че това е колата, навигация с двд, парктроник отпред и отзад, кожа, пък и е много здрава, особено след 2005-6 когато е фейслифта преди да излезе новата.

Тоя параход S-ката е малко за избиване на комплекси и за мен изглежда леко смешно да си я караш сам, както и а8 на Ауди и БМВ 7-ЦА

Сега от 4 години карам СААБ ( 2001 ) и смея да твардя, че това е колата дето ми качва адреналина на макс ( аеро 210 коня, купе с турбо ).



Успех и да се похвалиш
 
От: C220 Vs. S320

Ще кажа само че S-класата е за хора дето са баш директори и ги вози личен шофьор, поне така на запад, това че в БГ компирите са много и ги тресе е отделен въпрос.

Имал съм Е-класа 320 с фул екстри и бих казал че това е колата, навигация с двд, парктроник отпред и отзад, кожа, пък и е много здрава, особено след 2005-6 когато е фейслифта преди да излезе новата.

Тоя параход S-ката е малко за избиване на комплекси и за мен изглежда леко смешно да си я караш сам, както и а8 на Ауди и БМВ 7-ЦА

Сега от 4 години карам СААБ ( 2001 ) и смея да твардя, че това е колата дето ми качва адреналина на макс ( аеро 210 коня, купе с турбо ).



Успех и да се похвалиш

Имаш право, но не е точно така.
 
От: C220 Vs. S320

Мерцедес са едни от най-сигурните автомобили, ако не дори и най-сигурните. Осврн, че са сигурни имат и друг голям плюс: ако те натресат отзаде например автомобилът задният ще е с обърнат капак, а на мерцедеса нищо няма да му има. Имат страшна технология, броните им са на едни много твърди амортисьори и при удар и те удрят противодействат и така ще платиш само за да ти пръснат бронята, а не за ремонт и това е само един пример. S класата ще ти препоръчам аз понеже 2005та година моделите мисля,че вкараха инфрачервените фарове, които са много удобно нещо, но не съм на 100% сигурен пак точно въе всички модели ли ги има. За двигателите ще ти кажа едно: забрави го тоя дизел. Скъпа поддръжка и не е нищо особено, скъпи дюзи, егр клапани се задръстват и общо взето е подобен на дизеловите мотори на много други марки. Дизелът не е като на 190ката, няма нищо общо. Аз ако бях на теб щях да си взема някой хубав голям бензинов мотор и ще му избухам газов инжекцион. Ще ти излезе по-евтино дори с газовото, ще ти харчи по-малко и двигателя няма умиране.
 
От: C220 Vs. S320

Мерцедес са едни от най-сигурните автомобили, ако не дори и най-сигурните. Осврн, че са сигурни имат и друг голям плюс: ако те натресат отзаде например автомобилът задният ще е с обърнат капак, а на мерцедеса нищо няма да му има. Имат страшна технология, броните им са на едни много твърди амортисьори и при удар и те удрят противодействат и така ще платиш само за да ти пръснат бронята, а не за ремонт и това е само един пример. S класата ще ти препоръчам аз понеже 2005та година моделите мисля,че вкараха инфрачервените фарове, които са много удобно нещо, но не съм на 100% сигурен пак точно въе всички модели ли ги има. За двигателите ще ти кажа едно: забрави го тоя дизел. Скъпа поддръжка и не е нищо особено, скъпи дюзи, егр клапани се задръстват и общо взето е подобен на дизеловите мотори на много други марки. Дизелът не е като на 190ката, няма нищо общо. Аз ако бях на теб щях да си взема някой хубав голям бензинов мотор и ще му избухам газов инжекцион. Ще ти излезе по-евтино дори с газовото, ще ти харчи по-малко и двигателя няма умиране.
Съгласен съм с теб.
5.0 (306 к.с.) с газова - извънградско - 13-14/100 газ, градско 18-19/100 газ.... това при "тежък' крак... Иначе извънградско - 11/100 на магистралата при 120- 130 км/ч. Бензин + газ е най-доброто решение - хем по-мощен двигател, хем по-малко пари за гориво и по-лека поддръжка.
 
От: C220 Vs. S320

Съгласен съм с теб.
5.0 (306 к.с.) с газова - извънградско - 13-14/100 газ, градско 18-19/100 газ.... това при "тежък' крак... Иначе извънградско - 11/100 на магистралата при 120- 130 км/ч. Бензин + газ е най-доброто решение - хем по-мощен двигател, хем по-малко пари за гориво и по-лека поддръжка.

Не съм фен на мерцедес , първата ми кола е БМВ и леко клоня вече към тая марка ( нека да не се поражда въпроса защо караш тогава по ново ауди, че е дълга тема ) , но колкото разбрах от автора той търси кола диапазон 8000 -10000 , не съм им гледал цените , но мой познат скоро си купи Е500 - 2005г. също от вънка и му излезе около 25 000 лв. ( сега някой може да отвори някой сайт и да каже ами тука се по евтини , няма да споря но поне в Германия ако искаш запазена кола струва пари , а дали ще вярвате си е ваш проблем, че е по скъпо ) и за това леко ме съмнява да си намериш S500 до 10000лв.

Ех пак стана дълго, но пак повтарям ако се занимаваш както казват нашенците с бизнес :))) купи си S класата , тука 99% важи правилото по дрехите посрещат ( не казвам , че е правилно но за жалост е така , това за избиване на комплекси , бръмбари ала бала ги забрави )
 
От: C220 Vs. S320

Трябва да си напълно изперкал, че да си вземеш 10-15 годишна с класа за 7-8 бона. Това такава бомба може да се окаже, че няма да искаш кола да погледнеш близките 10 години. На с класите част по евтина от 300 лв не знам дали има изобщо :) Къде изобщо си тръгнал да сравняваш 190-ка от 90-те с с класа след 2000-та!?

Феновете на марката изобщо не ги слушай! Същите са като на БМВ и Хонда, болни мозъци, дето само ще те набутат с глупостите си.

За 10 бона можеш да си вземеш съвсем приличен съвременен автомобил, не се занимавай с тея дъртите мерцедеси, щото ще се наиграеш. Не са за тебе!
 
От: C220 Vs. S320

Има една реплика "Няма нищо по-скъпо от евтин мерцедес" . Така че С класа за тея пари забрави. Както казаха колегите поддръжката е много скъпа, гори много и ако ти се налага да влизаш в по тесни улички, просто е убийство ако пътуваш главно на дълго ще ти е по добре с С-ката, но аз лично не ти препоръчвам, заради поддръжката. Ц класата от друга страна е по тясна, а относно сигурноста има 4 от 5 на crash тестовте, което си е предостатъчно за сравнение има нови коли, които са с по 3 точки.

http://www.euroncap.com/en/results/mercedes-benz/c-class/15547

Чувал съм за Ц-класите, че преди фейсливта 2004-2005 имат проблем с електрониката. Така че ако е Ц вземай 2004-2005 фейсливт и интериора е по як.
Ако са от Германия всички са на 300 000 км + в най-добрия вариант там карат много. Може да имат и проблеми с ръждата не знам тея години как са, от италия не ти препоръчвам кола.

Аз имам Е класа 97-ма година, взета точно от Германия беше ударена отзаде и не отговаряла на някой Еко норми и затова са я спрели от движение, а колата беше на 170 000 хиляди като дойде в БГ, сега е на 2000. Бях скептичен относно километрите, ама като видях в жабката документите от Декра от 2009 и 2011 година всичко се връзва, Е класите обаче имат други болежки с ръждата моята откъм двигател е перфектна никакви проблеми обаче трябва да правя купето, а сега заминавам и за Австрия за 6 месеца и няма да се кара.

http://mercedes-bulgaria.com/forum/nashite-avtomobili/moqta-erna-oilarka/

Та според мен замисли се и за Е класа от последните 2001-2002 това е точно преди да спрат модела и са изчистили всички проблеми, моделът е от 95-та. За 5-6 бона ще си намериш 2001-2002 и няма да се главоболиш. Е класата е нещо средно между С и Ц, по широко и удобно от Ц, а поддръжката не е убийствената като С-ката, в Германия такситаа са Е класи.

Като цало жена и кола на късмет. Успех в покупката надявам се да съм помогнал :)
 
От: От: C220 Vs. S320

Ако са от Германия всички са на 300 000 км + в най-добрия вариант там карат много. Може да имат и проблеми с ръждата не знам тея години как са, от италия не ти препоръчвам кола.

Това също е поредната простотия,че всички коли са били над 300 000. Да хората карат колите си там и то доста но не значи, че всички са по на 300 000 и на горе, ама нашенеца кво прави отваря обявите и гледа долу горе най евтината кола , е кво очаква да е на 50 000 км и да е с найлон на седалките ли ?
Да кажем просто пример без да съм гледал цени ей така една 10 годишна да кажем няма значение марка, струва 5000 лв. и е на 300000 км, но я има и за 8000 която е около 150-180 хл. км, ама нашенеца да не е луд да даде 8000 и така познайте след това.
Без да засягам колегата от по горния пост. :|
 
От: От: От: C220 Vs. S320

Това също е поредната простотия,че всички коли са били над 300 000. Да хората карат колите си там и то доста но не значи, че всички са по на 300 000 и на горе, ама нашенеца кво прави отваря обявите и гледа долу горе най евтината кола , е кво очаква да е на 50 000 км и да е с найлон на седалките ли ?
Да кажем просто пример без да съм гледал цени ей така една 10 годишна да кажем няма значение марка, струва 5000 лв. и е на 300000 км, но я има и за 8000 която е около 150-180 хл. км, ама нашенеца да не е луд да даде 8000 и така познайте след това.
Без да засягам колегата от по горния пост. :|
Разбира се, че има изключение моята Е класа е така, блъсната отзаде, не отговаря на някой еко норми, тръгнала ръждата и хората си изхвърлили на 170 000 хил. км колата. Има и читави на по висока цена, затова му препоръчах Е класа 2001-2002 от последните за тея пари за а не се главоболи.
 
От: C220 Vs. S320

Какво ще кажете за 6-та скорост на c220?
 
От: C220 Vs. S320

Какво ще кажете за 6-та скорост на c220?

Какво имаш в предвид? За магистрала е перфектно, нисък разход...., на друго място няма кога да стигнеш до 6-та скорост
 
От: C220 Vs. S320

Правят ли проблеми?
 
От: C220 Vs. S320

S класа за 8? Нали се сещаш какво ще е това - сигурно сцепен блок и счупени скорости. Това е флагмана на мерцедес и ремонтите на такава кола ще са в хиляди, нищо че струва 8-10 бона, те скоростите пак си струват 3-4 хиляди ако се стрпшат, дюзите ако е дизел са заминали и ще ти струват също майка си и баща си. Такава кола не се купува ако се пита колко е поддръжката.. Вземи си С класа, ама те са много зле ако не уцелиш, прочети във форума на мерцедес да видиш какво казват и как се разоряват
Аз вече веднъж го ядох с автомат на стара кола - ремонта само да се закърпи преди продаване беше 2000 лв. така че си прецени :D:D
 
От: C220 Vs. S320

Аз си карам C220 2005 Спорт Купе, Дизел, ръчка.
Разход извънградско 5.50/6.50, Градско 7-8.
Дърпа доста яко, комфорт и лукс се усеща във салона.
Имах инцидент със Шкода фабиа, фабиата се смачка като баница, моят мерцедес, само лекичко огънах калник и капака, МНОГО Е ЗДРАВА откъм безопасност.
Следваща кола Ще мие отново мерцедес,понеже съм доволен много. Друга кола което е на ниво близо до мерцедес е Ауди.
S Класа е по-хубава и по-луксозна, но ще имаш по-скъпа поддръжка и по-голям разход. но S Класа си е S класа,по голям, по-готин, като кораб е.
R Класа е като А класа, само че по-дълъг и по-голям, ако имаш семейство е идеален избор, макар че и C Класа е предостатъчен е.
Цените им спаднаха 2004 година се взима за около 7-8к лева. (Ц класса)
 
От: C220 Vs. S320

Някой мнения направо са за триене... като гледам сте се насочили към коли до 2004-2005 година, та ето малко снимки и данни

А-класата е най-ниския сегмент на мерцедес и сответно малко екстри, къса база и тн.

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201507115100958?page=1&model=a_class&postcode=e65xh&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&search-target=usedcars&sort=default&maximum-age=up_to_10_years_old&radius=1500&make=mercedes-benz&logcode=p

ГАМАТА ДВИГАТЕЛИ
Мощност, максимална скорост, време за ускорение 0-100 км.ч, трансмисия
Дизелови
A 160 CDI: 82 к.с., 170 км.ч, 15 сек, ръчна 5-степенна трансмисия
A 180 CDI: 109 к.с., 186 км.ч, 10,8 сек, ръчна 6-степенна
A 200 CDI: 140 к.с., 201 км.ч, 9,5 сек, ръчна 6-степенна
Бензинови
A 150: 95 к.с., 175 км.ч, 12,6 сек, ръчна 5-степенна
A 170: 116 к.с., 188 км.ч, 10,9 сек, ръчна 5-степенна
A 200: 136 к.с., 200 км.ч, 9,8 сек, ръчна 5-степенна
A 200 TURBO (от средата на 2005 г.): 193 к.с., 227 км.ч, 8 сек, ръчна 6-степенна

Среден разход л/100:
7.5
*

Обем багажник:
390

Мерцедес R class е нещо съвсем друго......

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201508146050828?postcode=e65xh&maximum-age=up_to_10_years_old&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&sort=default&search-target=usedcars&model=r_class&make=mercedes-benz&radius=1500&page=1&logcode=p

Ако не ме лъже паметта е използвано шасито на М-class ( на МЛ, джипа на мерцедес ) за да направят този луксозен миниван, това не е комби, клиренса е по-висок, пространството е огромно....за пръв път модела излиза през 2006 и има фейслифт през 2010, двигателите са V6 3,2 CDI, R350 , V8 R500, има и АМГ версия с двигатели 5,5 и 6,3 8 цилиндрови, та разликите между този супер мини ван и малката "калинка" А-клас са огромни, единственото по което си приличат е емблемата.

За колегат дето търси кола препоръчвам ( незнам колко му е дебел портфейла ) Мерцедес Е-клас, 2,7 дизел 2005 или 2006 година, ако му се кара по-мощно 3,2 дизел, Ц класата също е добра и хич не е проблемна, всичко зависи от подръжката на предишните собственици, но да си вземе от 2005 когато е фейслифта и всички проблеми са отстранени, а интериора е на много по-високи ниво.

S-class от 2000 до 2004г не препоръчвам, ще залудее от ремонт и разход на гориво ( дори и дизел ) за дюзи неща да му отварям цени за да не получи удар в неделя баш по ракйно време, или за окачването, което е малко по различно от амортисиор и пружина.....
 

Горе