• Има. Нарича се „GTC“ опция и е достъпна за хора US eB с Business/Commercial accs без Store, както и за такива, които са се абонирали за Store и са с Individual/Personal accs. В eB UK/DE/etc. независимо от видът на акаунтът, задължително изисква абонамент за Shop;
• Listing:
— Незадължително. Keyword spamming-а се наказва от
Cassini (eBay's
Best Match Algorithm);
— The more, the better. 12. Main image е най-важен;
— Вкарай, че са „Bio“ билки, екологично чисти и пр. заобиколки.
Тоя продаваше доста био non-GMO семена, може да го подпиташ дори. Разгледай и конкурентни обявина конкуренцията в същата ниша, както и други близки ниши, както и тотално отдалечени ниши (IT техника/чаркалаци от sellers със 100K+ feedbacks). Вкарай CSS/HTML в обявата, вкарай info кой си ти, що си, колко години си в този бизнеш / ниша (билкарството, не еB!). Дали във footer-а на обявата, дали някъде др. ще поместиш подобна информация, вече друг въпрос. Колкото по НЕ караш хората да scroll-ват, толкова по-добре. Прегледай си обявите през smartphone как изглежда. Там сигурно знаеш –
описанието/description-а
НЕ е видим по default, а само images + Product Identifiers + shipping/price, така че помисли какво трябва да накара smartphone user-а да КЛИКНE върху „
VIEW DESCRIPTION“ бутонът, тъй като това си е цял един клик в повече, които повечето хора НЕ правят. Вкарай в Product Identifiers as more as possible info, 10-15 полета заеми и опиши там. Те поне са си видими и от Desktop, и от Smartphone. До преди 1г. нямаха значение, но ВЕЧЕ имат от 29.02.2016г. насам (по-точно края на юни 2015г., но да не навлизам в подробности).
• Няма и не съществува такъв вариант. Има вариант да им се праща
kindly msg (template copy & paste) било към eB message или директно към тяхната е-поща, че се нуждаеш от отзив от тяхната покупка (след като е бил получен item-а – 1-2 дни след това), поради X, Y, Z причини. Оформи си го. Ако продаваш crap/BS things обаче, искането за отзив може да се отрази кофти на конверсията, т.е. да получиш neutral/negative (било заради бавен shipping, неясно описание, кофти опаковка, etc. reasons. Прегледай тоя
'убавец и ще си самоотговориш какви хора има. Представи си сега, че трябва да му задоволиш ИМЕННО НА ТОЗИ нуждите. Успееш ли на него, надали ще имаш грешки с други buyers. Проучи за кои items с какви описания, заглавия, картинки ги е сложил срещу sellers;
• Продаването на US пазар е кофти при положение, че в Европа buyers и markets са доста повече, а и с по-бърз shipping. eB UK/DE би следвало да са първите markets. FR/ES/IT вторите. Не пренебрегвай € и GBP валутите, за продажба на собствени стоки US не винаги е „решение“, а по-скоро повече „проблем“, който е по-труден за решаване, отколкото превеждане на описания/заглавия от EN към DE/FR/ES/IT езици.