Blinky
Owner
Винаги има ниякаква грница от време в който всеки бизнес има слаб рейтинг.С малко усилие всеки уеб сайт може да се преверне в огромна трафик машина както е нормално, с малко помощ за как търсачките фънкционират и как да избираме правилните кльочови думи може да се справим със слабия трафик.
За да бъде бизнеса ни успешен, той има нужда от добре написана презентациа(web copy writer, sales-copy, content...) от професионалист занимаващ се и със SEO ( оптимизациа за търсачки). Ако се чувствате достатъчно подготвени, вие можете да го направите сами.Вие искате съдържанието да бъде пълно с кльочови думи, но не прекалено.
Нияколко неща които триабва да се вземат в предвит:
Първо, каквото и да знаете за писането - забравете!Web Copy трябва де е добре написано в разговорлив стил, за това фрагменти и крайни мнения в предлог са добре.
Внимавайте!Не употребявате текст фон който "вади" учите на вашите читатели.Текст фонове Като Verdana, Arial, и Times New Roman стават за web copy.И запомнете че вашия текст трябва де бъде "като излят" да не бъде необходимо на читателя да препрочита ниякои неща от текста ви.
SEO указания:
Ще бъде добре ако с малко казвате много.Много онлайн сърфисти само сканират текста за важни неща които приако го интересуват, така че не е нужно да пишете дълги параграфи. Оставете всякакъв текст който ви звучи прекалено интелектуално и използвайте прост език който ще стигне по-добре до вашите читатели.
Параграфи: поне 3 изречения, но не повече от 5.
Изречения: да не надхвурлят 20 думи.
Тотално думи: 350.
Играта на думи понякога е лудост, какво представляват кльочовите думи и кой ги изпозва?Коя търсачка да изпозвам?
Yahoo и Google са търсачки които употребяват текст(думи,фрази...) който влиза в кутията на търсачката за да се намире адреса на страницата, която е оптимизирана за тази дума.Така че ако търсите "градинар" в кутията на търсачката или може би "озеленител" .Тогава търсачката ще прерови мрежата и ще намери всички уеб сайтове свързани с тези фрази.
Позиционирането на думите върху страницата се използват за да се определи колко бързо ще бъде намерен сайта.
Вероятно най-напред ще искате да сложите всички думи отнасящи се до ваш'те продукти които сайта ви продава.Тези думи триабва да са реалистични.
Трябвя да направите вашата "Home" страница фокусирана в целта.Заглавията трябва да са с по 6 думи и не повече от 8.Бъдете сигурни че кльочовите ви думи присъстват в заглавиете(но да има и смисъл), това ще вдигне и превъзходство на пейджа.Тази страница трябва да лесна за четене(продаваща информация) и точно по темата.Представете какъв е вашия бизнес и с какво посетителя ще спечели от вас.
Голями Грешки:
Писането на такъв текст отнема време и практика.Като грешла се наблюдава как писателя скача от дума на дума без да знае как те работят в един продаващ текст.Или нямащ смисъл.
Продаването е oбyченито на клиента какво 6те спе4ели от покупката си от васПосетителите винаги искат да знаят какво има за тях от това, за това наблегнете на това.
Непреправянето на sells copy също е голяма грешка.Граматическите грешки правят лошо първо впечатление.Идеята е пак да мине през вашия текск и да купи. Уеб страниците са повече от свързваща информационна верига.Ако нямате трафик, никой няма да разбере за вашия страхотен бизнес.
----------------------------------------------------------
Affiliate Marketing
За да бъде бизнеса ни успешен, той има нужда от добре написана презентациа(web copy writer, sales-copy, content...) от професионалист занимаващ се и със SEO ( оптимизациа за търсачки). Ако се чувствате достатъчно подготвени, вие можете да го направите сами.Вие искате съдържанието да бъде пълно с кльочови думи, но не прекалено.
Нияколко неща които триабва да се вземат в предвит:
Първо, каквото и да знаете за писането - забравете!Web Copy трябва де е добре написано в разговорлив стил, за това фрагменти и крайни мнения в предлог са добре.
Внимавайте!Не употребявате текст фон който "вади" учите на вашите читатели.Текст фонове Като Verdana, Arial, и Times New Roman стават за web copy.И запомнете че вашия текст трябва де бъде "като излят" да не бъде необходимо на читателя да препрочита ниякои неща от текста ви.
SEO указания:
Ще бъде добре ако с малко казвате много.Много онлайн сърфисти само сканират текста за важни неща които приако го интересуват, така че не е нужно да пишете дълги параграфи. Оставете всякакъв текст който ви звучи прекалено интелектуално и използвайте прост език който ще стигне по-добре до вашите читатели.
Параграфи: поне 3 изречения, но не повече от 5.
Изречения: да не надхвурлят 20 думи.
Тотално думи: 350.
Играта на думи понякога е лудост, какво представляват кльочовите думи и кой ги изпозва?Коя търсачка да изпозвам?
Yahoo и Google са търсачки които употребяват текст(думи,фрази...) който влиза в кутията на търсачката за да се намире адреса на страницата, която е оптимизирана за тази дума.Така че ако търсите "градинар" в кутията на търсачката или може би "озеленител" .Тогава търсачката ще прерови мрежата и ще намери всички уеб сайтове свързани с тези фрази.
Позиционирането на думите върху страницата се използват за да се определи колко бързо ще бъде намерен сайта.
Вероятно най-напред ще искате да сложите всички думи отнасящи се до ваш'те продукти които сайта ви продава.Тези думи триабва да са реалистични.
Трябвя да направите вашата "Home" страница фокусирана в целта.Заглавията трябва да са с по 6 думи и не повече от 8.Бъдете сигурни че кльочовите ви думи присъстват в заглавиете(но да има и смисъл), това ще вдигне и превъзходство на пейджа.Тази страница трябва да лесна за четене(продаваща информация) и точно по темата.Представете какъв е вашия бизнес и с какво посетителя ще спечели от вас.
Голями Грешки:
Писането на такъв текст отнема време и практика.Като грешла се наблюдава как писателя скача от дума на дума без да знае как те работят в един продаващ текст.Или нямащ смисъл.
Продаването е oбyченито на клиента какво 6те спе4ели от покупката си от васПосетителите винаги искат да знаят какво има за тях от това, за това наблегнете на това.
Непреправянето на sells copy също е голяма грешка.Граматическите грешки правят лошо първо впечатление.Идеята е пак да мине през вашия текск и да купи. Уеб страниците са повече от свързваща информационна верига.Ако нямате трафик, никой няма да разбере за вашия страхотен бизнес.
----------------------------------------------------------
Affiliate Marketing