ExTended
Active Member
Т'ва eMAG са най-големите отрепки, братче.
Купуваш си обувки от тях - няма size table, няма нищо,няма преглед и тест, но викаш си - ще опитам, може пък да станат. - не станаха. Обаждам им се преди малко и още с вдигането на телефона ти става ясно какво ще ти каже лелката отсреща.
Не, няма как да ти заменят продукта с друг, два номера по-малък, без да им платиш ПАК. Не говоря само за доставката - трябва да си платиш и втория чифт обувки, пък след това да чакаш 14 работни дни да ти върнат парите за първия. Ясно е, че доставките са си едно на ръка за твоя сметка, но това, което ме дразни е, че едва ли не трябва да си им благодарен, че пазаруваш от тях.
И аз имам онлайн магазин - някой като направи рекламация, сумата му се възстановява на мига. Ако човека е достатъчно добър да прати продукта преди да трябва да кихнем парите - супер. Ако не - парите пак си отиват експресно към джоба на клиента. Или му се изпраща втори артикул, ако първия случайно има дефект или не е по мярка. С безплатна доставка. При eMAG такива екстри явно няма.
Онази само като ми каза "Пише си го в условията, които ги приемате бля бля" и й казах, че ми е ясна схемата и няма да ми свършат работа, да не се хаби да ми казва целия скрипт.
Сега някой ще писне да каже - обаче това е практиката. Не, не е. По-добрите магазини предлагат преглед и тест, и клиента винаги е прав, или най-малкото дори да не е, се опитват да му свършват работа, особено когато клиента е готов да си плати за неудобството. А не да го таксуват два пъти за един и същи шит и клиента да се надява, че втория чифт обувки ще му станат, за да не стане да плати и за трети чифт.
Пълни олигофрени. Даже не ме е яд, честно казано, по-скоро съм отвратен от това колко очаквано български е манталитета им. Пиша този пост с надеждата сео-то на форума да вземе след време да го сложи някъде по първите страници на Google, и да коства някой и друг клиент, пък ако ще и да се броят само на пръстите на едната ръка. Такива нагли магазинчета и фирмички по друг начин не се учат, освен ако не им бръкнеш в джоба и най-тъпото е, че сигурно на ден имат по 50 такива случая и ще продължат да си имат, защото са прекалено големи в нашата малка страница.
С две думи - май*ата им. Ще си чакам 14 дни за скромната сума пари и ще си напомням, че вечни фирми няма, особено пък такива, които не си уважават клиентите.
Купуваш си обувки от тях - няма size table, няма нищо,няма преглед и тест, но викаш си - ще опитам, може пък да станат. - не станаха. Обаждам им се преди малко и още с вдигането на телефона ти става ясно какво ще ти каже лелката отсреща.
Не, няма как да ти заменят продукта с друг, два номера по-малък, без да им платиш ПАК. Не говоря само за доставката - трябва да си платиш и втория чифт обувки, пък след това да чакаш 14 работни дни да ти върнат парите за първия. Ясно е, че доставките са си едно на ръка за твоя сметка, но това, което ме дразни е, че едва ли не трябва да си им благодарен, че пазаруваш от тях.
И аз имам онлайн магазин - някой като направи рекламация, сумата му се възстановява на мига. Ако човека е достатъчно добър да прати продукта преди да трябва да кихнем парите - супер. Ако не - парите пак си отиват експресно към джоба на клиента. Или му се изпраща втори артикул, ако първия случайно има дефект или не е по мярка. С безплатна доставка. При eMAG такива екстри явно няма.
Онази само като ми каза "Пише си го в условията, които ги приемате бля бля" и й казах, че ми е ясна схемата и няма да ми свършат работа, да не се хаби да ми казва целия скрипт.
Сега някой ще писне да каже - обаче това е практиката. Не, не е. По-добрите магазини предлагат преглед и тест, и клиента винаги е прав, или най-малкото дори да не е, се опитват да му свършват работа, особено когато клиента е готов да си плати за неудобството. А не да го таксуват два пъти за един и същи шит и клиента да се надява, че втория чифт обувки ще му станат, за да не стане да плати и за трети чифт.
Пълни олигофрени. Даже не ме е яд, честно казано, по-скоро съм отвратен от това колко очаквано български е манталитета им. Пиша този пост с надеждата сео-то на форума да вземе след време да го сложи някъде по първите страници на Google, и да коства някой и друг клиент, пък ако ще и да се броят само на пръстите на едната ръка. Такива нагли магазинчета и фирмички по друг начин не се учат, освен ако не им бръкнеш в джоба и най-тъпото е, че сигурно на ден имат по 50 такива случая и ще продължат да си имат, защото са прекалено големи в нашата малка страница.
С две думи - май*ата им. Ще си чакам 14 дни за скромната сума пари и ще си напомням, че вечни фирми няма, особено пък такива, които не си уважават клиентите.