С това съм съм съгласен, а що се отнася до таксите как стоят нещата?Според мен Epay.bg ,поради простата причина, че имат много добре развита мрежа от към клонове.
Такси за какво ?С това съм съм съгласен, а що се отнася до таксите как стоят нещата?
но ми казаха, че при плащане на битови сметки таксите с eBG са по-ниски.
Таксата от микросметка към дадена карта е различна в зависимост от сумата, има разни нива.
В този аспект на темата искам да попитам, ако съм заредил микросметката от електронката с Х лева, мога ли да върна същите Х лева отново в електронката от микросметката. Търсих из системата на Ипей отговора, но не го намерих.
Другата система не ми е известна по 2 основни причини - не е толкова популярна и не съм я виждал да се рекламира насам-натам и опредлено изглеждат като №2 в бранша.
Не е популярна,заради абсолютния фейл откъм домейн нейм. 3-буквен домейн-ОК, но е трудно запомнящ се (защото в съзнанието на традиционния бг-потребител това 3-буквие е несъвместимо с лексикалните възприятия на родния език, просто не се връзва) , докато ипей е далеч по-лесно за произнасяне,спрямо бг-езика. Мнозина ще се изкажат, че това са крайно неаргументирани твърдения, НО ...представете си, че двете системи стартират по едно и също време, с еднакъв бюджет...Коя бихте избрали? Само не ми разтягайте лукумите , че то би било ебг..Очевадно е ,че ипея кърти мивките на основната си конкуренция по този показател, а от там е лесно-влиза в пълна сила стадния синдром, бранда се предава от уста на уста и извода е актуалния в този бизнес-ипей won the game
Грешиш, според мен бъдещето на онлайн -бизнеса като цяло е в брандиращият домейн ( в частния случай с разплащателните системи). Не говорим за сайтове, подмазващи се на търсачките, спрямо техните актуални алгоритми, тук говорим за реални клиенти.името не е толкова от значение в случая според мен.
Не мога да намеря таксите за получаване плащане от България и от EPay свят.. Някой вижда ли го в сайта им?
Грешиш, според мен бъдещето на онлайн -бизнеса като цяло е в брандиращият домейн ( в частния случай с разплащателните системи). Не говорим за сайтове, подмазващи се на търсачките, спрямо техните актуални алгоритми, тук говорим за реални клиенти.