Всички сайтове разчитат малко или много на трафик от социални мрежи като ФБ. Не виждам смисъл да бъде слабо или не показван сайт, който сподели сродно заглавие на
Рецепта за супа топчета да речем. Защо трябва да си играе уебмастъра да върти заглавия, след като ФБ членовете като цяло са милиони по света и всеки по свое желание може да сподели с каквото си иска заглавие дадена статия. Отделно се води борба за ключови фрази от разни оптимизатори, които ФБ няма как да пренебрегне, а да синтезира по важност.
Най-вероятно алгоритъма е обвързан с анализ на трафика от ФБ от трета страна - друг онлайн инструмент, и ако е над някакъв голям процент (50 примерно) - тогава може би ще действат рестрикции за заглавия, и то по точно определени повтарящи се дълги фрази от над 3-4 кратки думи.
Всеки сам си избира какво да хареса, какво а сподели, какво да следва в социалните мрежи, така че те зависят от нас - социално интегрираните членове. Няма как да не се съобразяват с нас и нашето мнение. Сайтовете с БуМ заглавия има кой да ги следва, има и кой да ги заобикаля. В крайна сметка дали ще задържиш посетителя и ще го въвечеш да те следва е по-важно, отколкото дали го правиш пасивно чрез традиционни заглавия или "взривяващи" такива..