Фейсбук си промени целите доста. Сега като цяло целта е насочена директно към самите потребители на фейсбук и това те да се чувстват доста комфортно и ДА НЕ виждат каквото и да било в newsfeed-а си. Целия проблем идва от това спрямо рекламите , страниците и таргетираната аудитория. Рекламите станаха доста скъпи и за да има минимален ефект за продажби или аудитория - трябва да има супер таргетиране (Използване на сериозни таргет опции в рекламата). Също така за златните потребители харесай , сподели и коментирай в рекламите са доста забранени. Доста таргетирани думи също са забранени , за това изкачат и банове на профили или фейсбук страници - не трябва да караме фейсбук потребителите да се чувстват зле. След това като говориме за таргетирането същата работа е и за сливането на страници - едно време се сливаха без проблем. Сега като чух колегата пробвах да видя какво ще стане - същата работа сливането се забавя много и никакъв ефект , защото МОЖЕ БИ хората , които се добавят в една страница не са таргетирани и страницата може да подава информация на аудиторията , която НЕ искат да виждат. Хах , ебана работа. Същото е и за добавянето на аудитория в фейсбук групи - едно време да изядеш банана трябваше да вкараш над 2500 човека с скрипта At Once - сега може да се добавят по 50 човека за 24 часа или няколко пъти по 50 човека за 24 часа. Същото е и с фейк фейсбук профилите когато добавяте в приятели аудитория - поканите за приятелства са ограничени и съобщението "СИГУРНИ ЛИ СТЕ , ЧЕ ПОЗНАВАТЕ ТОЯ ПИЧ" идват по-често и блокажа идва скоро след това. Добавяне на аудитория от страница към фейсбук група - като страницата е линкната за администратор на групата - може да се добавят по 50 човека през 2-3 часа. И още хиляди излишни глупости. Фейсбук Комюнити - правилата ... системата те банва за таргетирана забранена дума за няма нищо - после съобщаваш , че това е грешка и те ти казват "Не можем да направим много по-вашия въпрос" - демек нищо няма да направим. За да използвате фейсбук се иска да сте доста големи експерти или доста да сте яли банове за да имате опит - какво може и какво НЕ може , а най-лошото е , че това никой не ти го казва. Ако имате страници - не ги сливайте и не ги променяйте по никакъв начин, просто си спамете линкове и това е. А , за фейсбук бизнеса , таргетирайте здраво , защото ефективност няма да видите. До хората добавящи аудитория към фейсбук страници , групи и т.н - не знам , защо продължавате да го правите като стана ебахти хамащината. Тези цели на фейсбук , ще намалят и драстично съпорта между предприемачи и тук и след време ще има много недоволни хора ползващи услугите на някой , който не знае тази информация. Единственото нещо до момента , което все още върви е добиването на трафик , чрез публикации в страниците. За тази година е това. Ще видим другата година какви ще са целите на Марки .. може би да убие напълно малкия бизнес. о.О
П.С : Не ми пука за запетайките , правописните грешки или ударенията в текста. Пиша този коментар с цел да помогна , а не Бай Ганьо да ми вика "ТИ НЕ СИ БЪЛГАРИН , ЗАЩОТО ПРАВОПИСА ТИ Е ДОСТА ЗЛЕ". Се тая. Излезте на чист въздух и не си пържете мозъците толкова много.