Facebook - промени и новости

От: Facebook - промени и новости

Сложи си Yoast Seo ако си с ърдпрес. Просто не са ти дефинирани ог таговете за картинка , затова фейса не захапва.

Дефинирани са ... и не е уърдпрес
 
От: Facebook - промени и новости

Тотално се посраха с тоя ъпдейт и още не е минал пипат барат, аз няма да чепкам спирам докато не спрат и те....
 
От: Facebook - промени и новости

Дефинирани са ... и не е уърдпрес

Мини си линка през https://developers.facebook.com/tools/debug/ и виж как фейсбук го вижда. Цъкни да рефрешни информацията и може да захапе картинката щом я има дефинирана.
 
От: Facebook - промени и новости

Мини си линка през https://developers.facebook.com/tools/debug/ и виж как фейсбук го вижда. Цъкни да рефрешни информацията и може да захапе картинката щом я има дефинирана.


Всичко изглежда ОК. И най-тъпото е, че като рефрешна страницата като публикувам и се получава.
 
От: Facebook - промени и новости

Хайде аз съм вече 6+, даже си направих ъпдейт заради глупостите им на тула ми и аз, но пък за хубаво. :beer:
 
От: Facebook - промени и новости

Вече не може да каниш хората, харесали публикациите на страницата да харесат и нея.
 
От: Facebook - промени и новости

Дано го направят да е 500 покани да не е на 24 часа, а по-често, дори неограничено.
 
Последно редактирано:
От: От: Facebook - промени и новости

Дано го направят да е 500 покани да не е на 24 часа, а по-често, дори неограничено.

Няма да го направят :) Достатъчно е да не го пипат, че където пипнат прецакват!
 
От: Facebook - промени и новости

ЕЙ много гадни тия копелета....... ОТ ФЕЙСБОКЛИКА>....

Мятайте страниците по 2-3 профила доверени, че днеска 3 часа им рисувах лични карти да спася единия си профил..... а като имената бяха измислени със снимка на анимационен герой си беше чисто предизвикателство :D
 
От: Facebook - промени и новости

ЕЙ много гадни тия копелета....... ОТ ФЕЙСБОКЛИКА>....

Мятайте страниците по 2-3 профила доверени, че днеска 3 часа им рисувах лични карти да спася единия си профил..... а като имената бяха измислени със снимка на анимационен герой си беше чисто предизвикателство :D

Назад си с материала... отдавна не трябва се правят измислени имена за профили. Правиш си 10 акаунта с истинското ти име и си даваш реалната лична карта. Само сим карти с телефони трябва да са различни. Добавяш 10-20 доверени приятели и разпознаването също така е лесно.
 
От: Facebook - промени и новости

Назад си с материала... отдавна не трябва се правят измислени имена за профили. Правиш си 10 акаунта с истинското ти име и си даваш реалната лична карта. Само сим карти с телефони трябва да са различни. Добавяш 10-20 доверени приятели и разпознаването също така е лесно.

В случая профила ми не е фейк а е бил на определен човек преди години, профила има 27 000 последователя, и профила е от 2007 год и има 5000+ приятеля малко трудно да правя 20 профила с по 20 приятеля в случая :)
 
От: Facebook - промени и новости

Къде се добавя лична карта във facebook това не го бях чувал до сега?
 
От: Facebook - промени и новости

http://newsroom.fb.com/news/2016/06...make-sure-you-dont-miss-stories-from-friends/

ВНИМАНИЕ! Директни новини от Facebook.

Официално от следващите седмици Бизнес страниците ще се показват все по-малко в NewsFeed-a на техните фенове. Бавно, бавно Facebook убива органичното достигане до хората, за които сме плащали пари да привлечем. Нищо чудно, нали?

Това ме кара да се замисля.. Какво ли ще правят бизнесите, които не знаят как да рекламират във Facebook? Това ще е много голям удар под кръста за тях, защото нито ще могат да достигат органично феновете, за които са плащали да привлекат, нито ще знаят как да създават ангажиращи реклами, които да продават.

Една нова ера се задава. Безплатен обяд няма :)

Кажете какво мислите за това нововъведение? Очаквано ли беше? Ще бъдете ли потърпевши?

От Запорожанов
 
От: Facebook - промени и новости

Не мога да повярвам, че сайтове като viralnova и buzzfeed ще ги ударят...
 
От: Facebook - промени и новости

Социалната мрежа Facebook прави промени в алгоритъма на формиране на публикациите в началната страница с новини, съобщава CNN.
Така сега социалната мрежа ще дава по-голям приоритет на публикациите на семейството и приятелите на потребителя, отколкото на други страници.
Facebook публикува "Ценностите на News Feed-a", където се посочва, че ценност №1 – да се запази "връзката между потребителите с техните близки и приятели," ценност №2 - предоставяне на информация (например, чрез съобщения от страниците на медиите), ценност №3 – да забавлява потребителите (показвайки забавни снимки и видео клипове от Facebook на живо).
В същото време социалната мрежа обяви, че новият алгоритъм няма да бъде ангажиран по никакъв начин от всякакви вярвания и нагласи. По-рано социалната мрежа бе обвинена, че има симпатии към либералните убеждения и служители подбират кои публикации да направят популярни на базата лични възгледи и мнения.
 

Горе