g0g0
Active Member
Facebook работи по ново поколение търсачка
ФБ и сега е прекалено навлязъл в личния живот на потребителите, а като чета какво обмислят направо се плаша.
Какво мислите по въпроса?
Създателят на Facebook Марк Зукърбърг очерта 10-годишния си план за развитие на социалната мрежа.
Той си постави амбициозната цел да предостави интернет достъп на две трети от населението на Земята, както и да ги направи членове на Facebook.
Всеки месец над 1,23 млрд. души използват активно най-голямата социална мрежа в света.
Годишното увеличение на потребителите на Facebook се изразява в 16% за месечните и 22 на сто за всекидневните потребители. Компанията отчете 65% ръст на рекламните приходи само за година.
Освен това Facebook очаква драматично повишаване на средните приходи на потребител в рамките на три години. Това ще се случи чрез по-персонализирани и контекстуално адекватни реклами, които привличат много по-ефективно вниманието от досегашните.
"Винаги виждам какво искам да е по-добро в дадено нещо. Като цяло не съм доволен от нещата, услугите, които предлагаме на хората, и качеството на екипите, които сме направили", коментира Зукърбърг в интервю за BusinessWeek.
Въпреки това през тази година той мениджърът си е наумил да се опита да гледа по-положително на нещата. Като част от желанията си за 2014 г. той е решил всеки ден да пише благодарствена бележка на ръка или по имейл на някого, за когото смята, че заслужава.
През следващите пет години Зукърбърг иска да направи Facebook по-интуитивен и да решава проблеми на хората, за които те не осъзнават, че ги имат. Между 5% и 10% от статусите в социалната мрежа са въпроси за препоръка на ресторанти, лекари, магазини и т.н. Компанията ще трябва по-добре да анализира тази информация, за да дава точни и бързи отговори на потребителите.
Междувременно Facebook се опитва да създаде ново поколение търсачка с Graph Search, която ще превърне трилиони късчета от харесвания, публикации, снимки и друго съдържание в една обща база от знание. То ще се контролира гласово.
В плановете на компанията влиза и създаването на спектър от мобилни приложения.
ФБ и сега е прекалено навлязъл в личния живот на потребителите, а като чета какво обмислят направо се плаша.
Какво мислите по въпроса?