Blinky
Owner
Всеки, който използва социалните сайтове в удобно за него време знае, че те са много обсебващи и винаги задоволяват нуждите на повечето потребители влезли “за малко” в тях. За да се свържете със своите познати, обикновено е нужно само да включите компютъра си и да проследите какво се случва в тях. В определени случаи това занимание се превръща в рутина и не рядко се пристрастяваш. Ако пренебрегнем влиянието, което имат социалните мрежи, ние рискуваме да се отделим от света, а при управление на бизнес – даже и да изостанем от пазарните тенденции и да дадем възможност на конкуренцията да се възползва от това.
Ето защо трябва да се загледаме по-отблизо в маратонки Facebook Adidas, които наскоро заляха мрежата. Те са, за сега, само една дизайнерска концепция, но с броя на хората използващи Facebook (над 500 милиона регистрирани акаунта и над 300 милиона души използващи го ежедневно), те биха могли да станат голям хит. Дори и сегашния интерес е добър показател за потенциалните продажби, които Facebook Adidas Кецовете биха реализирали.
Може би това не е най-доброто представяне на такъв тип артикул, но се надяваме да изтече повече информация, за да държим всеки заинтересуван в течение. Сигурен съм, че ще има някакъв начин за персонализиране на тези невероятни кецове, за да можете да включите вашия Facebook адрес и така нататък. Може дори да има устройство за проследяване, което ще покаже на хората, където сте и на къде сте се насочили използвайки Facebook. Както винаги се казва – Facebook си е Facebook. Тези маратонки са създадени от Gary Mckay.