Blinky
Owner
На пук на всички мнения и твърдения, Google + се развива и събира потребители. Сега бройката им се е повишила от 65 милиона (през октомври) до 67 милиона през месец ноември, пиша популярния блог - TechCrunch, като се допитва от данните от ComScore за под-домейна plus.google.com.
При представянето на финансовия анализ на тримесичието през октомври, Google каза, че вече имат събрани 40 милиона регистрирани потребители. За набирането на първите 25 млн., Google Plus, отдели по-малко от месец, което я класира за най-бързо стартираща социална мрежа. Google дооказа, че всеки неен проект може да има бърз старт за разлика от: Facebook, на който му трябваха цели 36 месеца за набирането на 25 милиона регистрирани потребители, а на Twitter - 33 месеца. Това бе отбелязано по-рано в "It’s a Social World" - изследването за социалните мрежи на ComScore.
Ако трябва да се сравнява със сегашната обстановка, то реално и на Facebook бяха нужни цели 5 години, за да мине тогавашния лидер - MySpace, вече собственост на поп изпълнителя Джъстин Тимбърлейк. Facebook по нищо не показва признаци на слабост, както и, че ще пусне топ позицията при социалните мрежи. Само в Бразилия, Китай, Япония, Полша, Русия, Южна Корея и Виетнам мрежата на Марк Зукърбърг няма доминираща роля. Но целят останал свят е станал "жертва" на соц. мрежа. Като всеки един продукт или услуга - има житейски път. Както едно време MySpace беше лидер, знае ли се дали сега Facebook няма да отпадне на №2 и да даде път на Google Plus. Въпросите са ясно, отговорите са в бъдещето и начините на развитие на двете мрежи. Но едно е сугурно - ще има стабилна и ясна подредба, като според последни изчисления - Google+ ще се яви една много стабилна алтернатива на Facebook, както Yahoo, Bing са за Google.
При представянето на финансовия анализ на тримесичието през октомври, Google каза, че вече имат събрани 40 милиона регистрирани потребители. За набирането на първите 25 млн., Google Plus, отдели по-малко от месец, което я класира за най-бързо стартираща социална мрежа. Google дооказа, че всеки неен проект може да има бърз старт за разлика от: Facebook, на който му трябваха цели 36 месеца за набирането на 25 милиона регистрирани потребители, а на Twitter - 33 месеца. Това бе отбелязано по-рано в "It’s a Social World" - изследването за социалните мрежи на ComScore.
Ако трябва да се сравнява със сегашната обстановка, то реално и на Facebook бяха нужни цели 5 години, за да мине тогавашния лидер - MySpace, вече собственост на поп изпълнителя Джъстин Тимбърлейк. Facebook по нищо не показва признаци на слабост, както и, че ще пусне топ позицията при социалните мрежи. Само в Бразилия, Китай, Япония, Полша, Русия, Южна Корея и Виетнам мрежата на Марк Зукърбърг няма доминираща роля. Но целят останал свят е станал "жертва" на соц. мрежа. Като всеки един продукт или услуга - има житейски път. Както едно време MySpace беше лидер, знае ли се дали сега Facebook няма да отпадне на №2 и да даде път на Google Plus. Въпросите са ясно, отговорите са в бъдещето и начините на развитие на двете мрежи. Но едно е сугурно - ще има стабилна и ясна подредба, като според последни изчисления - Google+ ще се яви една много стабилна алтернатива на Facebook, както Yahoo, Bing са за Google.