Google Ads - съвети и насоки

traiki

Well-Known Member
Привет,

До момента съм използвам само възможностите за реклама във Фейсбук и там в момента резултатите са добри. Искам обаче да започна да продавам и през Гугъл, но до този момент имам само един несполучлив опит - минус 30 лв и нито една продажба...За сравнение - във фейсбук за 30 лева правя поне 10-15 продажби.

Става дума за дамски дрехи. Като цяло нямам почти никакъв опит с таргетирането и настройването на рекламата в Гугъл. Например - дисплейна или в търсенето е по-добрия вариант и т.н.

Така, че, ако може да дадете някакви насоки, за да стигна максимално ниска цена за клик и добра конверсия. Както и някои доказани източници, където мога да науча основните неща. (В Гугъл има доста по принцип, но все пак, ако някой препоръча ще е по-добрия вариант).

Също - някой, ако има опит с рекламите - нека сподели мнение за ИзиАдс..Гледам някои от бг магазините рекламират там. Като шоп сектор..
 

Това е синтезираната версия по същество, която отговаря на повечето въпроси от А до Я.
 
Един бърз въпрос

В търсачката ли е по-рентабилно да рекламираш или в дисплейната мрежа, когато става дума за дамски дрехи, например? Според мен в дисплейната мрежа ще им грабне вниманието повече - все пак виждаш нещо - харесва ти - кликваш - поръчваш. Докато някой едва ли ще тръгне да търси целенасочено например " жълта рокля "..

Втори бърз въпрос

Какъв дневен бюджет е добър в тази ниша? Вярно, че всичко е тестове и т.н. но четох, че примерно със 100 лева кампания за ден ще си докараш около 1 000 посещения от реклама, от които според изследванията ще ти донесат вероятно 10-15 продажби? Разбира се, има много субективни фактори - какво продаваш/ цена/ и т.н. но от лични наблюдения, ако споделите горе-долу колко върви цената на клик за дамски дрехи, например, ще е от полза. При мен във фейсбук, например едно запитване от клиенти ми е около 0,2 до 0,5 евро. Предполагам и тук едно посещение е толкова някъде?
 
Трябва да рекламираш както в Дисплейната, така и в Сърча. В едната им го предлагаш без да го искат, в другата го търсят. След известно време сам ще прецениш кое къде ти стои във фунията и каква стойност ти носи. Трябва да си направиш аудитории, ремаркетинг...
Относно цените, всичко зависи от това как ще направиш рекламата, как ти е изграден сайта...
 
Прескочи GDN докато не ти стане ясно всичко и не изразходваш всички типове ключови думи и search кампании.

Search кампаниите имат най-голяма тежест в сравнение с всички други видове онлайн реклама, защото потребителя проактивно търси решение на дадения проблем.

Ползвай инструмента за планиране на ключови думи. Имай предвид, че не е на 100% акуратен, но дава някаква представа.
Като го комбинираш с Ubersuggest, Soovle,SEMrush и т.н. можеш да получиш някаква по-реална представа.

жълта-рокля.png
 
Последно редактирано:
Аз не бих прескочил Дисплейната мрежа в ниша където често се купува с очи, а не защото ми трябва. Всичко зависи от продукта и от начина на предлагане. Може да генерира доста подпомогнати реализации. Ремаркетинг в GND и правилно направените аудитории могат да бъдат също доста полезни. Съгласен съм обаче, че за начинаещ най-добре да започне с Search. Успех!
 

Горе