ICN wtf

djeims

Active Member
Рядко плюя нещо, но искам да питам само аз ли имам проблеми с този хостинг?

Взех някаква промоция по Коледа за сателити, така и не ме пусна да се логна теглих му една две и го оставих. С голяма мъка сложих един сателит януари.

Днес се сетих за него - ресет пароли 10 пъти -инвалид user. Звъня на съпорт 20 мин разговор - пращат ми паса - влизам.

Добавям домейн - ajax грешка на полето с паролата не ми дава да го добавя 5 пъти рефреш. Изхвърля ме от панела. Сменил съм си паролата с моя стандартна и вече си я знам и си казвам ок - пробвам да се логна и ми изписва ще явно съм много брутален (брут форс) един опит за логин в рамките на 30 мин явно е много.

Е след толкова загубено време даже и не помня колко съм платил за 12 месеца, обаче едва ли ще се троша повече нерви :mad:.
 
От: ICN wtf

И аз се възползвах от промоцията по коледа и нямам проблеми с хостинга си...
 
От: ICN wtf

Аз съм имал проблеми с тях, но преди мнооого време. Последната 1 година съм много доволен от съпорта и хостинга.
 
Последно редактирано:
От: ICN wtf

Рядко плюя нещо, но искам да питам само аз ли имам проблеми с този хостинг?

Взех някаква промоция по Коледа за сателити, така и не ме пусна да се логна теглих му една две и го оставих. С голяма мъка сложих един сателит януари.

Днес се сетих за него - ресет пароли 10 пъти -инвалид user. Звъня на съпорт 20 мин разговор - пращат ми паса - влизам.

Добавям домейн - ajax грешка на полето с паролата не ми дава да го добавя 5 пъти рефреш. Изхвърля ме от панела. Сменил съм си паролата с моя стандартна и вече си я знам и си казвам ок - пробвам да се логна и ми изписва ще явно съм много брутален (брут форс) един опит за логин в рамките на 30 мин явно е много.

Е след толкова загубено време даже и не помня колко съм платил за 12 месеца, обаче едва ли ще се троша повече нерви :mad:.

Всичко това звучи доста странно защото никога не сме имали подобен род оплаквания от наши клиенти. Моля Ви да ни предоставите на ЛС Вашето потребителско име или домейн, за да направим подробна справка. Веднага след това ще мога да Ви предоставя конкретна информация.
Сигурен съм, че всичко е плод на някакво недоразумение и ще Ви съдействаме, за да го разрешите своевременно.
 
От: ICN wtf

Писах Ви лично и всъщност ще ви дам шанс да изгладите това недоразумение. Не помня да съм имал подобни проблеми откакто ползвам хостинг услуги а съм сменил доста компании от 2004 до сега. Вашата компания е от единствените 2-3 с добра репутация в бранша и е добре да си остане така.
 
От: ICN wtf

Дай им шанс, и те деца хранят :)
и аз имам малки оплаквания, но с повече зор на тикетите всичко се оправя. ICN имат най-добрия съпорт..
 
От: ICN wtf

и аз имам малки оплаквания, но с повече зор на тикетите всичко се оправя. ICN имат най-добрия съпорт..
Това го чувам за n-ти път вече, дано все така да се запази при тях. Явно им е отличителна черта. :)
 
От: ICN wtf

Нека и аз да кажа нещо хубаво, от 2007 съм при тях и несъм се и замислял да сменя хостинга, защото 1 всичко става много бързо,както и другите казаха съпорта е много добър и помагат веднага..и не съм имал никакви проблеми до сега при тях...дано продължат все така..
 
От: ICN wtf

Благодарим Ви за милите думи. Надявам се да успеем да помогнем и на djeims да остане доволен от нашите услуги. Всички опции които правим в панелите си, са единствено и само, за да улесни работата на потребители ни. Разбира се понякога се получават и някои малки бъгове, продуктивни от трети скриптове, които не се отразяват на качеството на хостинг услугите.
Благодарим на djems, че ни помогна да намерим една малка десинхронизация с APi-то на cPanel
 
От: ICN wtf

Ползвам ICN от 2 години и отгоре. Никога не съм има проблеми, съпорта им е перфектен и понякога дори се чудя как имат нерви да изпълняват и да отгоравят на стотиците ми молби и въпроси. Вярно е, че цените има са по-солени от на други провайдъри, но мисля, че си заслужава
 

Горе