От: jump.bg Изчезна
Както каза @Blinky, не е болка за умиране. Случва се и на най-добрите. Техника е, разваля.
На мен пък ми направи добро впечатление, че от Jump.bg се постараха да информират всички клиенти за възникналият проблем възможно най-скоро. При мен така стана, че минута-две след като видях, че сайтовете са долу и те писаха в Facebook каква е причината. При опита ми с много други хостинг компании, това е доста рядко явление. В повечето случаи, разбира се какво е станало едва след като вече са оправили проблема и те държат в напрежение и чудене какво става 1-2 часа... Та според мен реакцията им е на ниво, това, че 2-3 часа не са работили няколко сайта, не е толкова фатално.
А относно дебилската статия в Блитз... нямам думи. Предполага се, че след като работиш с дадена компания и имаш някакви бизнес отношение, се счита, че трябва да има някакво етично бизнес отношение и разбиране. В някой страни за подобни изказвания дори се съдят и то за доста сериозни суми за клевети и тем подобни.
И в тона за аматьорите, аз да попитам дали някой е наясно дали от Блитз си плащат за снимките, които слагат към новините си?