Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

C.Cenov

Well-Known Member
Четете картинката от емайла от долу нагоре.

predddddd.jpg

Значи к'во излиза, плащам VPS 6-7 месеца за около 30-тина лв / месец - изтича преди 5 дни и за да си дръпна файловете, понеже съм забравил да сваля нещо от сървъра ми искат още 20-30 лв. Ебаси якото отношение имате към клиентите си, макар и бивши.

Не казвам, че не е и моя вината, че не съм си свалил файловете, но да рекетираш по-толкова грозен начин клиентите си е доста непрофесионално.

Същият случай преди 2 години с друга фирма(няма да споменавам коя, освен ако някои не държи) един пич щеше да ми продава сайта си, обаче от 2 месеца не беше плащал хостинг акаунта си - помоли ги, ако имат някакъв бекъп да му пратят - още в първият емайл му пратиха линк за теглене на архива - става въпрос за споделен хостинг за 2-3 лв на месец при това.

VPS-то им като качество няма да го коментирам, понеже - нито разбирам много, нито съм бачкал с него кой знае колко, момчето което работи върху сайта имаше някакви забележки, но мисля, че темата ще отиде в друга посока. Сменихме ги понеже получихме предложение за в пъти по-добра машина почти за без пари (от партньори на сайта, не от техни конкуренти).

Пожелавам им с това отношение към клиентите си все на горе да вървят.
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Не мисля, че това е рекет. Рекет щеше да бъде ако платиш за 1 месец, да ти спрат акаунта след 2 седмици и да те накарат пак да платиш. Според мен, грешката е в теб. Ако толкова ти бяха важни тези файлове, щеше да ги свалиш преди да е изтекъл. От 3 години ги използвам и не съм имал никакви проблеми.
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Във форума има техен представител може да му пишеш на лично. Аз съм нямал проблеми с тях, но и ти трябва да четеш общите условия, все пак това е договор между тебе и фирмата предлагаща хостинг !
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Не мисля, че това е рекет. Рекет щеше да бъде ако платиш за 1 месец, да ти спрат акаунта след 2 седмици и да те накарат пак да платиш. Според мен, грешката е в теб. Ако толкова ти бяха важни тези файлове, щеше да ги свалиш преди да е изтекъл. От 3 години ги използвам и не съм имал никакви проблеми.

Забравих бе, пич. Ти не забравяш ли, аз имам такъв бъг - от време на време забравям. Не че са ми кой знае колко важни, но са си мой и ще е хубаво да ми се предостави възможност да си ги сваля..
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Забравих бе, пич. Ти не забравяш ли, аз имам такъв бъг - от време на време забравям. ...

Е, вината си е твоя, какво обвиняваш другите? Да не си забравял. Щом забравяш - наемаш други хора да мислят вместо теб! В случая обвиненията ти и псувните са неоснователни, трябва да се извиниш! Проблемът е в твоя телевизор, не в техния. :)
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Е, вината си е твоя, какво обвиняваш другите? Да не си забравял. Щом забравяш - наемаш други хора да мислят вместо теб! В случая обвиненията ти и псувните са неоснователни, трябва да се извиниш! Проблемът е в твоя телевизор, не в техния. :)

А, така ли, а те хич не ме рекетират да си платя впс-то за месец, само за да ми предоставят възможност да си сваля файла. Къде псувам е чуек, има 2 възклицания в поста ми, тва за теб ако са псувни, значи живееш в някакъв розов свят и не бачкаш с мъже D:
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Бе да не са БТК, бе, че да имат подобно отношение към клиента. Не всичко е пари и общи условия. Не е като да им иска нещо, което ще им коства нещо, освен няколко клика. Отново проява на лош бизнес усет.
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

А, така ли, а те хич не ме рекетират да си платя впс-то за месец, само за да ми предоставят възможност да си сваля файла. Къде псувам е чуек, има 2 възклицания в поста ми, тва за теб ако са псувни, значи живееш в някакъв розов свят и не бачкаш с мъже D:

Те са си в правото да ти искат не 1 месец, а даже и за година да си платиш, в случая ти хем си объркал нещата, хем другите са ти виновни.
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Те са си в правото да ти искат не 1 месец, а даже и за година да си платиш, в случая ти хем си объркал нещата, хем другите са ти виновни.

Леле човек, ти си машина, честно. За пореден път се убеждавам, че в интернет с аргументи не може да победиш в спор.

Още в първият си пост съм казал ясно, ако си направиш труда да го прочетеш, че и аз имам вина, но тяхното отношение ме накара да се почуствам сякаш се оптива някой да ме рекетира. И това нещо се прави от "сериозна фирма" разбираш ли защо ме дразни. Майната им на фаловете, не струват и 2лв не 30. Но отношението им ме обижда, все едно са някакви мутряги и преговарям за откуп на колата..
 
Последно редактирано:
Re: Jump.bg рекетьори .. :)

Нямаш право да имаш каквито и да е претенции. Дали ще ги дадат, и е изцяло тяхна воля. А когато им струва пари и ресурси на фримата, познай дали ще минеш гратис. Наскоро имах такъв случай. Един пич забравил да си поднови хоста, писах им на тези и казаха, че да си върна сайта е нужно да подновя и да си го изтегля. Така и се случи. Няма място за хейт и такива драми. Просто сте спали. Сори бате, ама с тази тема малко ще се позабвляват хорат с теб усещам. :) Да, можеха малко по меко да се изразят, но явно от там не са много по-добрите обноски. Но и не знам ти вече в кой мейл им губиш времето. :)
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

В бизнеса, няма добри чувства и компромиси. Има пари. Няма място за драми.
Аз ако бях на тяхно място щях да ти кажа, че не се пазят файловете.

Ти кажи: Би ли се занимавал с бивши клиенти, които не си плащат, да им даваш достъп, трафик и да ги чакаш да си теглят файловете? И примерно да са 50-100 такива човека.
Още повече (без да се сърдиш) си проявил несериозност, като не си направил бекъп на файловете и си оставил нещата на случайността.
 
От: Re: Jump.bg рекетьори .. :)

Нямаш право да имаш каквито и да е претенции. Дали ще ги дадат, и е изцяло тяхна воля. А когато им струва пари и ресурси на фримата, познай дали ще минеш гратис. Наскоро имах такъв случай. Един пич забравил да си поднови хоста, писах им на тези и казаха, че да си върна сайта е нужно да подновя и да си го изтегля. Така и се случи. Няма място за хейт и такива драми. Просто сте спали. Сори бате, ама с тази тема малко ще се позабвляват хорат с теб усещам. :) Да, можеха малко по меко да се изразят, но явно от там не са много по-добрите обноски. Но и не знам ти вече в кой мейл им губиш времето. :)

Естествено, че е тяхна воля дали ще ми предоставят възможност да си сваля файловете, просто намирам отношението им за непрофесионално. Така ли трябва да се отнасят с клиентите си, при тази конкуренция на пазара ? Аз разполагам с N-на брой сайтове, участвам и във фирма която управлява също няколко по-големи сайта и групи, по-принцип има голяма вероятност да ми се наложи отново да търся подобни услуги за VPS. Какво впечатление прави това отношение ? Мислиш ли, че биха ме спечелили като клиент отново ?

Тук не става въпрос за условията, които съм приел като съм закупувал услугата, да със сигурност са си вързали гащите, но просто ми се вижда смешно да се отнасят така с клиентите си.
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Какъв бизнес, какви пет лева, осъзнайте се хора! Става въпрос за добро бизнес отношение към хостинг клиент. Вие на размяната на 30 лева "бизнес" ли му викате? Смешковци! Основно правило при работа с клиенти - един доволен клиент те хвали на 3 до 5 места, един недоволен клиент те хули на 18!

Не виждам какво им пречи на жабата да му пуснат файловете. Но явно такава им е политиката - да загубим повече време да се разправяме с някого с надеждата да му гепим за последно 30 кинта, отколкото да се покажем на висота.
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

В бизнеса, няма добри чувства и компромиси. Има пари. Няма място за драми.
Аз ако бях на тяхно място щях да ти кажа, че не се пазят файловете.

Ти кажи: Би ли се занимавал с бивши клиенти, които не си плащат, да им даваш достъп, трафик и да ги чакаш да си теглят файловете? И примерно да са 50-100 такива човека.
Още повече (без да се сърдиш) си проявил несериозност, като не си направил бекъп на файловете и си оставил нещата на случайността.

Ако знаеш как се правят пари, би се отнасял с клиента така, както искаш да се отнасят с теб. Какво като не съм им клиент вече, щом съм в тази сфера със сигурност ще ми потрябва отново подобна услуга, защо да не ги потърся пак. Да ясно е, че при създалите се обстоятелства вече, едва ли бих ги ползвал отново.
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Абе нека професионалистите си кажат, но пускане на VPS не е толкова майтап работа, колкото да ти отключат пак акаунта за споделения хостинг. VPS-а си има гарантирани цпу, рам, хдд, а всичко това е ресурс, който не е безплатен. Мисълта ми е, че е доста по-лесно с една отметка да ти освободят фтп акаунта да си изтеглиш каквото трябва с минимална загуба на ресурси от хсотинга, съвсем друго е да ти пуснат отново впс.
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Ако знаеш как се правят пари, би се отнасял с клиента така, както искаш да се отнасят с теб. Какво като не съм им клиент вече, щом съм в тази сфера със сигурност ще ми потрябва отново подобна услуга, защо да не ги потърся пак. Да ясно е, че при създалите се обстоятелства вече, едва ли бих ги ползвал отново.

Виж сега, ако не са нарушили договора, няма какво да им се сърдиш. То е ясно, че си афектиран, но това, че някой с когото вече нямаш договорни отношение не иска да ти помогне, не е задължително да е рекетьор. Не съм ползвал услугите им, но не мисля, че е честно да се очерня фирма, без да има за какво.

Кай Рен всеки си има виждане за бизнес отношения. Аз примерно ръководя бизнес на едро и дребно в продължение на доста години. И съм виждал какво ли не. И повярвай ми не е задължително да угаждаш на всеки клиент, за да ти върви бизнеса.
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Виж сега, ако не са нарушили договора, няма какво да им се сърдиш. То е ясно, че си афектиран, но това, че някой с когото вече нямаш договорни отношение не иска да ти помогне, не е задължително да е рекетьор. Не съм ползвал услугите им, но не мисля, че е честно да се очерня фирма, без да има за какво.

Кай Рен всеки си има виждане за бизнес отношения. Аз примерно ръководя бизнес на едро и дребно в продължение на доста години. И съм виждал какво ли не. И повярвай ми не е задължително да угаждаш на всеки клиент, за да ти върви бизнеса.

Разбирам каква ти е мисълта, не искам да очерня фирмата (виж даже съм сложил усмивка :D ), нито пиша това мнение понеже съм афектиран, умишлено не пуснах темата вчера вечерта - исках да ми поразмине малко, а и бях уморен от работа. Темата е пусната просто защото не одобрявам политиката на фирмата им, а това е форум, където мисля, че имам право да си изразя мнението : ), както и те имат право на отговор, разбира се.
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Кай Рен всеки си има виждане за бизнес отношения. Аз примерно ръководя бизнес на едро и дребно в продължение на доста години. И съм виждал какво ли не. И повярвай ми не е задължително да угаждаш на всеки клиент, за да ти върви бизнеса.

Клиентът по дефиниция е идиот - безспорно. Но това не е квартална бакалия, това е хостинг компания с клиенти способни да рушат репутация бързо, с минимални усилия и дългосрочно във времето. Един фтп достъп за 24 часа щеше да реши всичките тия драми без сътресения.
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Това не е нищо, моите доставчици, поради ддос ми спряха услугата, след това ми пуснаха нов ВПС празен, а за да ми направят дъмп на стария впс ми искаха 60Е, щеш не щеш си ги плащаш да си вземеш данните..
 
От: Jump.bg рекетьори .. :)

Мога да дам пример с платен паркинг. Плащаш си 1 месец и държиш колата си на паркинг. Забавяш се, щото забравяш и отиваш след 5-6 дни да си вземеш колата. Дали ще ти я дадат без да си платиш престоя след месечния ти абонамент? :)

Иначе реално при добра воля могат да ти дадат линк към архива, но не са задължени да го правят.
 

Горе