LinkedIn Lead Generation

matevone

Active Member
Колеги изненадвам се че тук няма теми по върпоса и ми се иска да стартирам някаква комуникация по въпроса.

С две думи смятам че е една тема която е важна а е явно незасегната тук - според мен Facebook умря и Linkedin е социалната мрежа в която може да има най-високи и стойностни конверсии за b2b Особено но не само

Накратко описвам за какви клиенти и типове кампании нашите клиенти се свързват с нас и ако някой прояви интерес и стане дискусия ще публикувам редовно нови таквики, като ще се радвам на обратна връзкa и разбира споделени стратегии от drugi kolegi.

Та основно за какво ползваме ние LinkedIn:

1. Набиране на персонал и търсене на работа - отдавна Job Порталите са само плява и за двете - там е истината
1.1 За търсещите работа - помагаме им да си оптимизрат профила в 12 стъпков модел който ги прави по привлекателни и по-лесно откриваеми в нишата в която искат да се развиват
1.2. Набиране на кандидати за позиции - Чрез софтуер за автоматизация и персонализация на събощенията автоматизириаме първоначалният Outreach процес като поемаме изцяло чисто механичното писане на едно и също съобщение с промяна на име и т.н. данни с които разполагаме за адресатитте -- ТУК мога да споделя доста техники за хипер персонализация, които сме използвали стига да има интерес(Имали сме над 50% Friend requests acceptance rate и 70%+ reply rates На follow up съобщенията)

2. Lead Generation _ тук отново ключа е персонализацията и това да не си личи че се използват такива софтуер - първо потенциалите клиенти се дразнят второ може да ти изгърми профила ако си прекалено агресивен. В комбинация с други канали като имейл, банер реклама , ретаргетинг и т.н. това се превръща в изключително силно оръжие и има доста фирми (включително и два от моите проекти които не търсят други източници и клиентите започват да влизат практически на автопилот)

3. Позициониране като Authority в дадена ниша - тук отново се използват техники както и софтуери за Like & Comment exchange на същия принцип на Instagram pods - веднъж позицониран като такъв можеш да си построиш Фуния и да продаваш e-books , webinars , consulting И каквото решиш на практика - вече имаш публика която ти вярва.
 
Това го правите като услуга или?
Да имаме софтуер за автоматичне персонализиран Outreach .

Давам Ти първата идея за стратегия:

1. Взимате си LinkedIn Sales Navigator
2. Намриаш там някой от съществуващите си клиенти. В идеалния случай , такъв който сте намерили чрез LinkedIn
3. Натискаш бутона "Find Similar" и линкед ще извади списък с хора които не само като Индустрия и позиця са подобни но и с поведението си там т.е. е много верочтно да реагират позитивно на същите Messages с които сте спечелили вече съществуващия си клиент
4. Почвате да пускате покани за приятелство на всички хора от този списък - Важно е да се персонализирани за да се вдигне Acceptance rate
5. След приемане на поканата правите Follow Up с цела старт на дискусия
6. стартирате процеса по продажби с тези които Ви отговорят

Ако направите това комбинация с Имейл и банер ретаргетинг успеха е почти сигурно гарантиран без значение дали продавате софтуер или джанки
-----------------------------
За стъпки 4 и 5 има редица софтуери които помагат да свършите роботската работа по Copy/paste / personalize автоматично.

Не препоръчвам да се ползват Chrome add-ons тъй като се засичат лесно и профила Ви може да изгори.

В подписа ми можете да видите и моето решение по върпоса с което можеда се пращат по 100 персонализирани покани за приятелство на ден напълно на автопилот , като има опция за A/B тестване на съобщенията.
 
Това е супер! Чудесен коледен подарък е тази тема. Благодаря!

Със сигурност ще се включа но след празниците. Нека се потопим в Коледа.
 
Здравейте отново - Честита нова година - успех и вдъхновение за всички.

Ето още една стратегия която може да се имплементира лесно и дори без ползването на софтуер - разбира се ако искате да Scale-up бързо трябва да се ползва софтуер за автоматизация , като този който ние предлагаме за да се стига до 100тина нови контакта дневно напълно на автопилот.
---------------------------------
1. Определяш целвата си аудитория
2. Намираш някой Opinion Leader - Примерно ще продавате услуга подходящ за HRи - подходящ е Паоло Руджери
3. Намирате него пост от тип "Днес ще споделя своята е-кига със съвети за хххххх/ Коментирайте под този пост и ще Ви изпратя безплатно копие" - Свалят всички хора коментирали и харесли този пост
4. Пускате им заявка за приятелство гласяща " Здрасти виждам че и Вие сте фен на Паоло, ще се радвам да ме приемете в проефесионалната си мрежа" и т.н.
5. След приемане на поканата - на 1ви follow up "обсъждате" поста (По-скоро питате отсрещаната страна за мнение"
6. Питате го за някакъв проблем който това което предлагате решава и как този проблем му влияе на рабоатата
7. Време е за вашата оферта
---------------------------------

Най-добрата ми кампания по този модел до момента имаше над 50% приети покани и над 70% стартирани разговори (Leads)


1604673941330
 
Записвам се. Звучи доста добра стратегия. ;) Може ли някакви конкретики, ако имаш, дори на лично. Мерси много. :)
Не знам какво имаш в предвид под конкретики :)

Конкретно в случай за 1вата стратетегия , я ползвахме за да продаваме още и още корпоративни пакети за Legion Run но може да се ползва практически за всичко - тъй като Find Similar Показва не само подобни катоп CV хора но и такива със сходно поведени вътре в мрежата. По конкретно събитието беше разрподадено напълно през 2018та и 2019та и миналата година бяхме обявили и втори уикенд

Питайте конкретни въпроси и ще се радвам да отговарям и помоагм доколко мога разбира се :)
 
Ето още една идея за outreach стратегия с хипер персонализация, която изпълнихме за наш клиент:

1. Намерихме LinkedIn събитие , което беше свързано с продуктие (В случая SaaS) , които клиента продаваше
2. Сканирахме събитието и направихме база данни от хората които са дали attend (Около 1300 очовека)
3. Профила който ползвахме също беше attend
4. Стартирахме автоматизирана Connector campaign със следното съобщение " Hey (FirstName) , I see we both attending the (event name) webinar. Decide to touch base as we obviously have common interests"
1 ден следкато събитието отмина (и при прието приятелство) follow up : "Thank you for accepting (FirstName) - how did you like the weбинар ? Did you manage to find some useful solutions for (company name) ?" - При отговор в зависимост длаи е позитивен или негативен спрямо събитието се представяше софтуер, който решаваше част от проблемите които се дискутираха на уебинара с опция за 1 on 1 live 30 minutes demo _ клиентите букваха среща в CalendLy. Важното беше че в съобщението добавяхме персонализрана покана под формата на картинка , която динамично взимаше профилната снимка на контакта, така че всеки получаваше покана все едно създадена конкретно за него.
2 Дни след липса на отговор - директно "I see you might be busy - as me and all the other people working in (Industry) - We have started a new project that can save you huge amounts of time while optimizing your internal processes. Here is your personal invitation for a 30 minutes showcase - you can book your slot here" - отново персонализирана покана под формата на картинка.

Резултатите - за 45 дни - над 800 приети покани за приятелство от 1270 изпратени - Над 300 стартирани разговора и 120+ записани showcases.
 

Горе