matevone
Active Member
Колеги изненадвам се че тук няма теми по върпоса и ми се иска да стартирам някаква комуникация по въпроса.
С две думи смятам че е една тема която е важна а е явно незасегната тук - според мен Facebook умря и Linkedin е социалната мрежа в която може да има най-високи и стойностни конверсии за b2b Особено но не само
Накратко описвам за какви клиенти и типове кампании нашите клиенти се свързват с нас и ако някой прояви интерес и стане дискусия ще публикувам редовно нови таквики, като ще се радвам на обратна връзкa и разбира споделени стратегии от drugi kolegi.
Та основно за какво ползваме ние LinkedIn:
1. Набиране на персонал и търсене на работа - отдавна Job Порталите са само плява и за двете - там е истината
1.1 За търсещите работа - помагаме им да си оптимизрат профила в 12 стъпков модел който ги прави по привлекателни и по-лесно откриваеми в нишата в която искат да се развиват
1.2. Набиране на кандидати за позиции - Чрез софтуер за автоматизация и персонализация на събощенията автоматизириаме първоначалният Outreach процес като поемаме изцяло чисто механичното писане на едно и също съобщение с промяна на име и т.н. данни с които разполагаме за адресатитте -- ТУК мога да споделя доста техники за хипер персонализация, които сме използвали стига да има интерес(Имали сме над 50% Friend requests acceptance rate и 70%+ reply rates На follow up съобщенията)
2. Lead Generation _ тук отново ключа е персонализацията и това да не си личи че се използват такива софтуер - първо потенциалите клиенти се дразнят второ може да ти изгърми профила ако си прекалено агресивен. В комбинация с други канали като имейл, банер реклама , ретаргетинг и т.н. това се превръща в изключително силно оръжие и има доста фирми (включително и два от моите проекти които не търсят други източници и клиентите започват да влизат практически на автопилот)
3. Позициониране като Authority в дадена ниша - тук отново се използват техники както и софтуери за Like & Comment exchange на същия принцип на Instagram pods - веднъж позицониран като такъв можеш да си построиш Фуния и да продаваш e-books , webinars , consulting И каквото решиш на практика - вече имаш публика която ти вярва.
С две думи смятам че е една тема която е важна а е явно незасегната тук - според мен Facebook умря и Linkedin е социалната мрежа в която може да има най-високи и стойностни конверсии за b2b Особено но не само
Накратко описвам за какви клиенти и типове кампании нашите клиенти се свързват с нас и ако някой прояви интерес и стане дискусия ще публикувам редовно нови таквики, като ще се радвам на обратна връзкa и разбира споделени стратегии от drugi kolegi.
Та основно за какво ползваме ние LinkedIn:
1. Набиране на персонал и търсене на работа - отдавна Job Порталите са само плява и за двете - там е истината
1.1 За търсещите работа - помагаме им да си оптимизрат профила в 12 стъпков модел който ги прави по привлекателни и по-лесно откриваеми в нишата в която искат да се развиват
1.2. Набиране на кандидати за позиции - Чрез софтуер за автоматизация и персонализация на събощенията автоматизириаме първоначалният Outreach процес като поемаме изцяло чисто механичното писане на едно и също съобщение с промяна на име и т.н. данни с които разполагаме за адресатитте -- ТУК мога да споделя доста техники за хипер персонализация, които сме използвали стига да има интерес(Имали сме над 50% Friend requests acceptance rate и 70%+ reply rates На follow up съобщенията)
2. Lead Generation _ тук отново ключа е персонализацията и това да не си личи че се използват такива софтуер - първо потенциалите клиенти се дразнят второ може да ти изгърми профила ако си прекалено агресивен. В комбинация с други канали като имейл, банер реклама , ретаргетинг и т.н. това се превръща в изключително силно оръжие и има доста фирми (включително и два от моите проекти които не търсят други източници и клиентите започват да влизат практически на автопилот)
3. Позициониране като Authority в дадена ниша - тук отново се използват техники както и софтуери за Like & Comment exchange на същия принцип на Instagram pods - веднъж позицониран като такъв можеш да си построиш Фуния и да продаваш e-books , webinars , consulting И каквото решиш на практика - вече имаш публика която ти вярва.