Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

''Сътрудник на линия'' показва, че онлайн магазинът е ''жив''. Придава сигурност и не е нужно да се свържеш с сътрудника, за да разбереш, че наистина се работи. Онлайн магазин без сътрудник на линия е се едно реален магазин с продавач-консултант седнала на стол.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Малко цифри/статистика в края (но за US, ест.). Пълният доклад струва пол'вин хилка в $, но пък поне има безплатно видео:

[video=youtube;tP5Mnka4GE4]https://www.youtube.com/watch?v=tP5Mnka4GE4[/video]
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Някой да сподели за Zopim-а може ли да се сложи на няколко сайта, а да се отговаря от един операторски интерфейс?
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Да. Без проблем.
Отделен е въпроса, че понякога имам потребители в сайта а Zopim не се активира :)
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Т.е. става, но по някога бъгва .
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Ами не бих го нарекъл "бъг". Дори да не ти отчете присъствие в сайта, ако някой ти пише съобщението пристига. Може при мен да е проблема ( ползвам PrestaShop 1.6 , но и при 1.5 ми се е случвало ).
Ако ползваш бавен нет на телефона, също се получават "аномалии".
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Последната версия на LiveZilla вече е безплатна за 1 оператор (неограничен брой чат сесии). За екстрите, които предлага, единствения й недостатък вероятно са по-големите ресурси, които изисква от хостинга. Ако ресурсите не са проблем, то софтуерът е перфектен избор. Плюс е и преводът на български език, макар и на места да има нужда от доизпипване (което може да се прави директно от интерфейса й). За ВПС е идеално решение в сравнение с външните чатове, при които си зависим от трета страна. Безценен индикатор е дали сайтът е на линия! Падне ли чатът, в повечето случаи означава, че е паднал и сайтът! :)
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Той, зопима, нали се използва, като услуга. Зарежда се от трета страна (друг сървър). Ако се направи асинхронно, няма да указва влияние на зараждането на страниците.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Moя скромен опит показва че live chat-a както предимства има и недостатъци, през него повече питат хора които не знаят какво искат. Тези които знаят звънкат на телефона ;).
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

хм, звучи като мн добра идея! Човек спокойно може да го обслужва и през телефон...
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Аз имам някакъв проблем със зопима, от както получих ъпдейт за 5.1.1 на Samsung Galaxy Note 4 и реално не може да се ползва приложението, постоянно ме разкача и се връзва на ново. Някой има ли сходен проблем?
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Аз имам някакъв проблем със зопима, от както получих ъпдейт за 5.1.1 на Samsung Galaxy Note 4 и реално не може да се ползва приложението, постоянно ме разкача и се връзва на ново. Някой има ли сходен проблем?

И при мен iPhone 6
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Зопим работи много добре. Дори съм забелязал, че аналитикса му е ми дава някои неща, които GA не ми дава.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

SiteHeart – възможност да приема картови разплащания през чата по зададена custom сума. Не bypass-ва Ghostery обаче, бива блокиран по подразбиране;
Subiz – Ghostery bypassed. Доста кинти;
ClickDesk – Ghostery bypassed. Уникални функции като превю на въведените букви/думи от страна на клиента, както и автоматичен превод на чата от клиентския native language към „нашият“. Не става ясно дали има обратна съвместимост, от merchant (native) към client (native), както е при Zopim (навярно да, тествайте);
Gomoxie – Ghostery bypassed. Цена на quote пак. Real Time Text Translation с гарантирана обратна съвместимост;
Tawk – Ghostery bypassed (credits goes to nortrant). Безплатен (бизнес модел: „We currently generate revenue by answering chats for businesses who do not want to answer themselves. If you want to answer chats yourself, then you can use the tawk.to chat app for free.“). Възможност за requests на добавки/екстри, т.е. обратна връзка към процесът на разработването on-the-fly.​

Засега има тук-там полъх интеграцията на сервиз за авт. преводач между езиците (интегриран с Google's Translate API, макар че Yandex-ския между дадени езици е по-добър). В дадени отношения това набляга везните ужасно много. Sovee го предлага, но цена на quote, a.k.a. ще е скъп (hint за merchants и SEO-аджии, предлагащи „quote“ цени – избягвам такива „оферти“, нито имам време за „разузнаване“ на цените Ви).
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Здравейте.
Бих искала да попитам дали някой знае този чат тук: marketingacademy.(bg) какъв е?
Много красив ми изглежда и ако е някой читав, може би ще избера него.
Преди бях виждала че пише какъв е .. но това е когато е са на линия, а те от доста време не са .. за това реших направо да питам.
 

Горе