Messenger чат бот... някой ползвал ли е - какво мислите?

lowriderzzz

Well-Known Member
От няколко дена чета и гледам различни сайтове за чат-ботове за месинджър, но имам малко противоречиво мнение.

Лично за мен ми изглежда много изкуствено и нагласено, но пък е удобно за бизнес собственика за спестяване на време.

Какво е вашето мнение? Използвате ли чат ботове в бизнеса си и ако да (при желание) бихте ли споделили какви резултати ви носят?

Успешен ден!
 
Да, тъпо е и цака яко имиджа на фирмата. Не знам какви точно фирми го ползват, но не бих се похвалил някъде, че фирмата ми ползва това решение. :) А и честно казано хората се дразнят на темплейтните мейли, какво става за чак. Вече, ако забелязвате и такива мейли няма. Примерно някой съпорт рядко ще ви върне машинен мейл, по-скоро ще ви забавят с отговора, отколкото да ви извъртят 2 мейла - "Hello, we receive your mail, and will get back to you once an operator is ready with the solution....." и ей такива тъпни. НЕДЕЙ!!! Създава кофти впечатление.
 
Ясно.

Ами тогава изобщо за какво ги има и някой чувал ли е за фирма, която да е увеличила оборота си примерно, благодарение на чат ботове?

Примерно за lifehack bg съм се абонирал за чат бота и всяка седмица ми праща новата статия там. Не е много натрапчиво и по-лесно достъпно е (сякаш).

Вие какво мислите спрямо относно content delivery?
 
Има ги по няколко основни причини, според мен - да има добър скор при риспонс тайминга, да се почувства потребителя вече отразен, както и автоматизиране на процеса - със системни мейли от типа - да, вече сме се заели. Примерно идеална работа вършат при еднакъв проблем.Да речем, някой код се е счупил в някоя система и го фикстват. Или е сгънала базата и никой не може да си провери да речем данните, ако вече е в акаунта си. А за автомизирането на мейл маркетинга, и това малко е притеснително. Имам едни такива убавци, и мейлите им вече от инбокса в гмайла, вече някак преминаха в спам папката, като не съм ги репортвал аз. Явно са Ей в такива неща мисля, че влизат добре, но да комуникираш изцяло с такова, или дори 30% от комуникацията да е с помощта на чат ботовете, ще е автогол. Вече хората и клиентите си търсят персоналното внимание, никой не иска машина да му отговаря, някои дори се чувстват засегнати от това. :) За контент селивери, може би пуш нотификациите или може би, някой букмарк. Мейлингът за мен е малко табу и бих го ползвал регулярно при предложения или добре подбрани кампанийни стратегии. Така да си пращам най-новото всяка седмица, не знам. Между другото - само за еди такъв сървис по собствено желание съм се записал и това е в jobs.bg - за IT категорията, държи ме информиран за IT пазара на труда. :)
 
Не споделям това мнение ! Отдавна използваме чат бот система в нашият сайт. И въпреки ,че все не ни остава време да я обучим като хората, забелязваме ,че вече все повече клиенти предпочитат да комуникират с чат бота вместо с жив оператор. При нас когато се затрудни, чатбота предлага на клиента да го свърже с жив оператор. В 80 % от случаите , клиента отговаря ,че не желае да говори с жив оператор. Предпочита да загуби време като преформулира въпроса си , за да го разбере чатбота отколкото да го свържат с оператор човек. Ние продаваме облекло С този заседнал живот все повече хора са с наднормено тегло.На голяма част от клиентите не им е удобно да споделят с жив оператор това , а същевременно им се налага да задават въпроси свързани с продукти с размер 4XL- 6XL . Клиентите имат нужда от канал за връзка в който да се чувстват инкогнито, Канал за комуникация при който след като приключи връзката са сигурни ,че не ги коментират.
 
Напълно подкрепям AIS. И като представител на фирма доставчик на тази услуга, ще споделя как и защо трябва да се използва от собствениците на онлайн бизнес. Представете си, че аудиторията на вашия магазин наброява 2-3 000 човека (нали си даваме сметка, че реално повечето онлайн магазини имат последователи х10 :)). Да приемем, че едва 10% от тях решат да проявят интерес към цена или наличност на определен продукт. Не искам да съм на мястото на служителя, който ще трябва да остави задълженията си, за да отговаря на 200-300 човека (в най-добрия случай)! Освен това, бизнесът за да има конкурентно предимство трябва да се опитва да достига до своите потенциални клиенти там, където са те. Имайки предвид как навлязоха смарт телефоните в ежедневието, вече голяма част от потребителите търсят информация чрез тях и искат да получат тази информация по всяко време. Чатботът може да я предостави 24/7. А и наистина последните години хората все повече търсят лесния начин за комуникация - преди 20-тина години, когато твой приятел имаше имен ден - отиваш до тях, за да го поздравиш. Появиха се телефоните и започнахме да си честитим по тях, навлезе Facebook и с един кратък пост засвидетелстваш „приятеството си“. Сега с една публикация тагваш всички именници и въздъхваш, че си свършил задължението си....
 
Писал съм bot за Skype и Facebook - не бих казал, че е добре за всякакви случаи, но определено има такива в които може да отметне доста работа. Ползват се услуги подобни на LUIS (https://www.luis.ai/home) за да се разпознае какво точно иска човека отсреща, и веднъж като влезе в някакво workflow се превежда през уточняващи диалози. При достатъчно обучителни данни резултата може да е доста по-добър от индийски съпорт.
 
Мен повече ми допада идеята, с чат бот, но преди каквото и да пускане на съобщение да се пише темата, поради която си решил да пишеш на съпорта, през чата, а от там вече получаваш предложения на вече добавени в нолиджбейса статии. И при вече липсва - отиваш към комуникация с реален човек. Съджешчънът се осъществява, чрез айякс сърча бокс, което в реално време дава предложения, в случаи, че има съвпадения. Това е според мен задължително преди реалния чат, а някакви рандом отговори да ти се пускат от бот, не знам. Личи си, а аз лично не се чувствам комфортно когато машина ми отговаря при проблем, който реално ми е важен щом съм стигнал до решението да пиша на съпорта. :) За цени, размери и други при онлайн магазините - там вече моята идея е неприложима много много. :) Освен, ако не се предложи да се използват по-богати филтри за целия магазин. :)
 
Възможностите на чатбота са неограничени по отношение на информацията, която могат да предоставят. Ако последвате https://www.facebook.com/MessengerMarketing.bg/ и тествате формата за съобщения, ще се убедите колко различен и атрактивен може да бъде този метод на комуникация. Имайте предвид, че в този пример са използвани опции, които са необходими за конкретната страница. Добавките касаещи цени и модели не представляват проблем и могат да се адаптират за всеки бизнес.
 
Плюс туй като го попитах въпрос който е по темата ми разправя че бил много зает, а ако се върна и цъкна на линковете почва да плещи веднага.
Въобще това ако е представянето на услугата, не виждам нито един плюс
RIP
Код:
Хм...... Нещо се счупи. Разгледай други интересни неща, а през това време аз се заемам с проблема.

тури му един флууд лимит поне е е аматьор...
 
Бахти тъпия бот, що пише олкова бавно?!?
Предполага се, че питащият ще трябва да чете отговорите. Не се очаква нормален човек да зададе, получи,осмисли и реагира на 24 въпроса в рамките на 1 минута. Искрено Ви поздравявам за Вашата уникалност!
 
Последно редактирано:

Горе