Blinky
Owner
От години, хората робуват на meta title и description за всяка страница на сайтовете им. Търсачките (Search engines) намалявана това наближаване във връзка с класиранията, но тези два фактора са все още важни. Meta Title е просто заглавието на страницата и се показва на върха, точно над toolbar-а на браузара, който използваш.
Просто за да се уверя че мислиме еднакво, нека набързо защищитим Meta Titles и Descriptions. Трябва да ги имате и двете в кода на всяка страница от сати си, с който искате да докарате трафик. Meta Description (описание) е запечатано в кода ви и не се вижда на сайта (но в класацията на търсачките е под заглавието - означава че се чете от ботове и украсява сайт рекламата в търсачките).
Няколко години назад, вашите Meta Titles и Descriptions бяха критчни за печеленето на класирането. Гъстите анализи за ключови думи бяха много обсъждан предмет, колко пъти ключовите думи трябва да се явяват и къде. За големите пространства, това не е вече случаят. Търсачките, особено Google, стартираха да се фокусират повече на съдържанието (content) на страницата във връзка с класирането.
Meta Titles и Descriptions може да са по-малко важни, но се все още същественни. Критично може да е и удебеляване на дума, но всичко важно все още присъства. Защо? Еми, за да има въртене при класирането, но също така и в клик през рейтинга (CTR).
Когато гледате резултатите на Google, meta title-ът представя най-добрата възможност да привлечеш посетителите и да ги накарате да кликнат на сайта ви. Ако сте класиран номер 1 е винаги добре, хората са винаги любопитни на какво ще кликнат. Натрупвайки 6 или 7 ключови фрази, като meta title не е добра идея според мен, тъй като не съобщава нищо на посетителя разглеждащ линка. Аз лично предпочитам да се придържам 1-2 ключови фрази на Заглавеи.
Meta descriptions са друга сфера, където практичната ситуация се появява. Meta description-а се появява под заглавието ( title) в търсачките. Представя възможността да разшири заглавието, като текст. Критично ли е ако го направиме? Вероятно не, но всичко малко помага. По-важното е че description (описанието) може да се използва за да помогне на ранкването ви. Искате да имате ключовите ви думи в този текст за които се оптимизирате, препоръчително два пъти. Взимайки този подход, вие подчертавате фразата заради търсачките и заради посетителите, за да им дадете следа какво ги чака на сайта ви като кликнат на линка(заглавието ви).
Meta tags изобщо са загубили много от тяхната подмамване, когато става дума за оптимизация за търсачки - SEO. Така както не са толкова важни, те са все още основен елемент при този вид маркетинг.
---------------------------------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing
Просто за да се уверя че мислиме еднакво, нека набързо защищитим Meta Titles и Descriptions. Трябва да ги имате и двете в кода на всяка страница от сати си, с който искате да докарате трафик. Meta Description (описание) е запечатано в кода ви и не се вижда на сайта (но в класацията на търсачките е под заглавието - означава че се чете от ботове и украсява сайт рекламата в търсачките).
Няколко години назад, вашите Meta Titles и Descriptions бяха критчни за печеленето на класирането. Гъстите анализи за ключови думи бяха много обсъждан предмет, колко пъти ключовите думи трябва да се явяват и къде. За големите пространства, това не е вече случаят. Търсачките, особено Google, стартираха да се фокусират повече на съдържанието (content) на страницата във връзка с класирането.
Meta Titles и Descriptions може да са по-малко важни, но се все още същественни. Критично може да е и удебеляване на дума, но всичко важно все още присъства. Защо? Еми, за да има въртене при класирането, но също така и в клик през рейтинга (CTR).
Когато гледате резултатите на Google, meta title-ът представя най-добрата възможност да привлечеш посетителите и да ги накарате да кликнат на сайта ви. Ако сте класиран номер 1 е винаги добре, хората са винаги любопитни на какво ще кликнат. Натрупвайки 6 или 7 ключови фрази, като meta title не е добра идея според мен, тъй като не съобщава нищо на посетителя разглеждащ линка. Аз лично предпочитам да се придържам 1-2 ключови фрази на Заглавеи.
Meta descriptions са друга сфера, където практичната ситуация се появява. Meta description-а се появява под заглавието ( title) в търсачките. Представя възможността да разшири заглавието, като текст. Критично ли е ако го направиме? Вероятно не, но всичко малко помага. По-важното е че description (описанието) може да се използва за да помогне на ранкването ви. Искате да имате ключовите ви думи в този текст за които се оптимизирате, препоръчително два пъти. Взимайки този подход, вие подчертавате фразата заради търсачките и заради посетителите, за да им дадете следа какво ги чака на сайта ви като кликнат на линка(заглавието ви).
Meta tags изобщо са загубили много от тяхната подмамване, когато става дума за оптимизация за търсачки - SEO. Така както не са толкова важни, те са все още основен елемент при този вид маркетинг.
---------------------------------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing