От: Microdata при Opencart 1.5.6.4
Едно лирично отклонение по темата за rich snippets :
В последно време бат'Гошо набляга на използването на JSON-LD за снипетите
https://developers.google.com/structured-data/
и това е хубаво за нас защотото могат много лесно да се добавят (vqmod е най-хубавото нещо на света след шоколада :|), но има и няколко въпросителни:
Изрично се набляга да се слагат само на продуктовата страница офертите и рейтинга(като и там рейтинга не винаги се взима под внимание - трябва ревютата да са видими за робота)
В тестинг тула за search кода дава грешка, а да не говорим за живия живот.
И на първо мято по важност - в официалната страница пише да се ползва JSON-LD, но в един от форумите на Г една мома от Г именно казва, че точно за офертите още не се ползва този формат.
Иначе пробвах в тестинг тула на Яндекс и за моя изненада работи.
Понеже в добавянето на снипети - формат, място и схема има постоянни промени, ползването на комплексни модули за опенкарт може да се окаже неудачно.
Тези модули не се обновяват редовно точно в тази си част.
От това, което четох тези дни мога да обощя така;
На Home страницата(не в хедъра) трябва да се добавят Knowledge Graph данните:
https://developers.google.com/structured-data/customize/overview
На продуктовата:
https://developers.google.com/structured-data/rich-snippets/products
където се налага бредкръмбс:
https://developers.google.com/structured-data/breadcrumbs
и евентуално на категории, производители и специалс едно нещо дето го няма в обясненията на Г, но го има в shema.org
https://schema.org/ItemList
Ако има и блог става дебело :wink:
И да добавим и опенграф - там всичко започва отново.(макар и по-добре документирано).
За другите като туитър, пинтерест, знайни и незнайни не ми се и мисли.