Caprice
Active Member
За да можем да работим с англоговорящи клиенти / аудитория едно добро ниво на английски си е направо задължително. Но всъщност колко добро е достатъчно добро?
Натискат ли клиентите големия червен бутон в дясно веднага щом видят кофти английски? И не, даже не говоря за граматически или пунктуационни грешки, а за тези малки набиващи се веднага на очи стилистични грешки, от които веднага се разбира, че не ги е писал native speaker?
И за какво по дяволите служат купчината дипломи за идеален английски, щом веднага щом заговориш и акцентът ти се усеща яко?
С две думи, какво правите, за да си подобрите английския? Или всички си аутсорсвате услугите? Или не ви пука?
Ако и друг се чувства като мен, може да заформим "My English Sucks" club :lol:
Натискат ли клиентите големия червен бутон в дясно веднага щом видят кофти английски? И не, даже не говоря за граматически или пунктуационни грешки, а за тези малки набиващи се веднага на очи стилистични грешки, от които веднага се разбира, че не ги е писал native speaker?
И за какво по дяволите служат купчината дипломи за идеален английски, щом веднага щом заговориш и акцентът ти се усеща яко?
С две думи, какво правите, за да си подобрите английския? Или всички си аутсорсвате услугите? Или не ви пука?
Ако и друг се чувства като мен, може да заформим "My English Sucks" club :lol: