Исках да интегрираме myPOS, ама процеса им за да ни дадат някакво АПИ е безумен, трябва им някаква верификация през приложението им с видеочат 5 мин. Няма лошо, обаче аз по-глупави изисквания от сорта на "трябва да си сам в стаята" не съм чувал, наш разработчик е направил акаунта, пускам чата от неговия телефон, на който е свалил апп-а и жената отсреща ми се кара и сопва, като искам да го питам от какъв мейл е регистрирал акаунта.
Направо им теглих една майна и няма да ги интегрираме, дреме ми за техния пеймънт метод, особено, че и всеки клиент на платформата, която правим трябва да минава през тая безумна глупост.
Това е пример как именно не се прави даден бизнес процес, за да получиш АПИ трябва да минаваш някакви глупости, вместо да си го интегрираш като страйп за 30 мин. и готово. За това страйп е мултимилиарден бизнес, защотото има едно от най-лесните и добре обяснени АПИ-та (така казаха дивелопърите), а тия ...
Ако някой работи в myPOS или има нещо общо с тях, понеже са българи, нека им предаде тая обратна връзка, която отказва, бас държа, много както разработчици, така и клиенти.
Все едно аз нещо съм им длъжен, а не те имат интерес колкото се може повече хора да го ползват и интегрират.
Хубава работа ама българска
Направо им теглих една майна и няма да ги интегрираме, дреме ми за техния пеймънт метод, особено, че и всеки клиент на платформата, която правим трябва да минава през тая безумна глупост.
Това е пример как именно не се прави даден бизнес процес, за да получиш АПИ трябва да минаваш някакви глупости, вместо да си го интегрираш като страйп за 30 мин. и готово. За това страйп е мултимилиарден бизнес, защотото има едно от най-лесните и добре обяснени АПИ-та (така казаха дивелопърите), а тия ...
Ако някой работи в myPOS или има нещо общо с тях, понеже са българи, нека им предаде тая обратна връзка, която отказва, бас държа, много както разработчици, така и клиенти.
Все едно аз нещо съм им длъжен, а не те имат интерес колкото се може повече хора да го ползват и интегрират.
Хубава работа ама българска
